Niet alleen door de houtbouw maar sowieso zijn de achterstandswijken daar nog slechter aan toe dan hier. Slechte kwaliteit tegen relatief hoge kosten. Dat lees je in de amerikaanse kranten ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef MSLOVER het volgende:
[..]
Laten we even voorop stellen. De US is een enorm kapitalistisch land dat compleet wereldvreemd is. Ik zou mijn kinderen daar nooit groot willen brengen. De huizen daar zijn zowiezo van een andere kwaliteit dan hier (v.n. houtbouw).
Ja, dat vind ik ook. Aflossingsvrije hypotheken zouden ontmoedigd moeten worden.quote:Maar even naar de aflossingvrije hypotheek. Daar heb je gelijk in. Die is teveel gepromoot de afgelopen jaren. Ik zou dan ook pleiten voor een systeem waarbij er fiscale voordelen aan een spaarhypotheek zitten. Bijvoorbeeld een grotere aftrek. Dat zorgt ervoor dat de hypotheekschulden omlaag gaan en de woonlasten, ook op de lange termijn, dalen. Dat maakt het tevens een stuk aantrekkelijker om te kopen, omdat na aflossing de woonlasten worden beperkt tot Gas, Water en Licht. Hoewel uiteraard de linkse partijen, met GL en PvdA voorop, dat niet weer eerlijk vinden en dus de woning in Box 3 (op een woning van 250000 3250 euro per jaar) plaatsen. Want een huis afbetalen en dan niets meer betalen kan natuurlijk niet he, ook al heb je er hard voor gewerkt.
Kleine correctie, het gaat in die grafiek om de mediaan. De middelste waarde dus, veel robuuster tegen uitschieters dan het gemiddelde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:35 schreef Klopkoek het volgende:
arrogante en inhoudsloze reactie. gemiddelde huizenprijzen zeggen niks, om te beginnen.
ook dan zegt het geen hol. percentage bestedingen wat op gaat aan wonen (incl. tuin en onderhoud) zegt een stuk meer. als je een vergelijking wilt maken tussen landen. maar ook dan zit je met het probleem van verschillende bevolkingsdichtheden etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kleine correctie, het gaat in die grafiek om de mediaan. De middelste waarde dus, veel robuuster tegen uitschieters dan het gemiddelde.
Dat dus, open maar een apart topic. Ik ga hier zo deleten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Mike het volgende:
Kunnen jullie ophouden in dit peilingentopic over de huizenprijzen?
Sorry, er speelt natuurlijk meer dan de huizenprijzen ;-)quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Mike het volgende:
Kunnen jullie ophouden in dit peilingentopic over de huizenprijzen?
Even na 21:00 uur, lijkt mij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef capricia het volgende:
Wanneer komen de eerste exit-polls?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef capricia het volgende:
Wanneer komen de eerste exit-polls?
Vind ik niet kies mocht het waar zijn. Dan kan het stemgedrag van mensen nog sterk beïnvloeden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:01 schreef Gebruikersnaam91 het volgende:
Het blijkt dat Maurice de Hond gewoon de peiling om 19:30 wil laten zien in DWDD i.p.v. wachten tot 21:00
Mooi. Dan ga ik daarna wel stemmen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:01 schreef Gebruikersnaam91 het volgende:
Het blijkt dat Maurice de Hond gewoon de peiling om 19:30 wil laten zien in DWDD i.p.v. wachten tot 21:00
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:06 schreef Rosite het volgende:
Nee, hij heeft gezegd dat hij dat niet zal doen, hij is er wel in DWDD, maar gaat geen peilingen lanceren.
Mooi.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:06 schreef Rosite het volgende:
Nee, hij heeft gezegd dat hij dat niet zal doen, hij is er wel in DWDD, maar gaat geen peilingen lanceren.
hij gaat het net als met de gemeenteraadsverkiezingen doen.quote:
Slecht idee idd. Kunnen we niet gewoon lekker tot 21:01 wachten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:44 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hij gaat het net als met de gemeenteraadsverkiezingen doen.
Als http://bit.ly/bmjHe3 dus. Lijkt me ook niet goed.
Precies. De Hond moet hier echt mee kappen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Slecht idee idd. Kunnen we niet gewoon lekker tot 21:01 wachten?
Krijgen we nu ook landelijke hertellingen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef ouderejongere het volgende:
Voor het eerst zullen we in Nederland 'too close to call' krijgen. Volgens een andere poll die ik zag staan CDA, PvdA en VVD nagenoeg gelijk, dan komt mijn voorspelling van gisteren (verrassing JP) wellicht toch nog uit.
Dat heb ik liever dan dat Cohen wint.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef TNA het volgende:
Toch lijkt het me simpelweg hilarisch als Balkenende alsnog wint
Het is geen exitpoll.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef ouderejongere het volgende:
Ik vraag me af wat de exit-poll anderhalf uur voor sluiting voor verschil kan maken. Ik denk dat het tot 3 zetels verschil kan maken. Als ik geweten had dat die poll kwam was ik pas even voor 9 uur gegaan, als de race al gelopen is had ik dan anders gestemd.
Genoteerd!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat Cohen wint.
Haha ja, de tranen die dan zullen vloeien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
Als de PvdA wint ga ik mij goed vermaken op FOK!
rare redenering. Het blijft hoe dan ook een peiling, daar kun je niet teveel waarde aan hechten...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef ouderejongere het volgende:
Ik vraag me af wat de exit-poll anderhalf uur voor sluiting voor verschil kan maken. Ik denk dat het tot 3 zetels verschil kan maken. Als ik geweten had dat die poll kwam was ik pas even voor 9 uur gegaan, als de race al gelopen is had ik dan anders gestemd.
Laten we het hopen heer Koos.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
Als de PvdA wint ga ik mij goed vermaken op FOK!
Dan nog behoort een VVD-CDA coup tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Haha ja, de tranen die dan zullen vloeien.
Dit zijn geen grappen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef TNA het volgende:
Toch lijkt het me simpelweg hilarisch als Balkenende alsnog wint
Met welke partijen? Als de PvdA echt de grootste wordt dan kunnen de andere partijen gewoon niet om Cohen heen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan nog behoort een VVD-CDA coup tot de mogelijkheden.
Dat zou echt een ramp zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat kan wel. VVD-CDA-D66-GL behoort gewoon tot de mogelijke coalities. Het is eerder vertoond dus ik zou het zeker niet uitsluiten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met welke partijen? Als de PvdA echt de grootste wordt dan kunnen de andere partijen gewoon niet om Cohen heen.
Waarom zouden mensen daar niet eerlijk voor durven uitkomen. Meeste polls gaan gewoon via de mail.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat de PVV nog wel eens kan gaan verrassen, aangezien mensen in peilingen vaak niet eerlijk durven te zijn over een 'extreme' stem. Ze zouden naar mijn verwachting best wel eens 25 zetels kunnen pakken.
Oh ja. Een PvdA-CDA coup bij een VVD-overwinning zou nog hilarischer zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
je hebt de verkiezingen van 2003 gemist? Pvda was de grootste maar CDA, VVD en D66 kwamen in de regering.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met welke partijen? Als de PvdA echt de grootste wordt dan kunnen de andere partijen gewoon niet om Cohen heen.
Daar kan ik beter mee leven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oh ja. Een PvdA-CDA coup bij een VVD-overwinning zou nog hilarischer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |