Word je duizelig?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:24 schreef TNA het volgende:
Arcee, stop eens met het overmatige gebruik van die draaiende smiley, ik word er niet goed van
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Vandaag De Hond én Politieke Barometer toch?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:51 schreef MrBadGuy het volgende:
Van de FP, de peiling van De Hond opgesplitst tussen mannen en vrouwen:
[ afbeelding ]
Laat ik maar niet beginnen over het vrouwenkiesrecht
Ik zeg: alleen vrouwen nog stemmen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:51 schreef MrBadGuy het volgende:
Van de FP, de peiling van De Hond opgesplitst tussen mannen en vrouwen:
[ afbeelding ]
Laat ik maar niet beginnen over het vrouwenkiesrecht
Waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:21 schreef sunny16947 het volgende:
1: Ik denk dat veel VVDstemmers in de peilingen het wel eens heel anders in het hokje kunnen doen.
Dat gaat voor alle partijen op die mogelijk in de regering komen.quote:2: Wat ruilt de VVD in bij coalitie onderhandelingen, zodat ze later hun handen in onschuld kunnen wassen.
Tja, ik weet niet of de soep na de verkiezingen nog zo heet gegeten wordt...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef Wombcat het volgende:
Je houdt weinig kabinetsmogelijkheden over zo.
Echt niet. Een informateur zal eerst kijken of er een Paars kabinet geformeerd kan worden daarna eventueel iets met VVD en CDA.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of de soep na de verkiezingen nog zo heet gegeten wordt...
Waarom eerst Paars? Heeft dat de voorkeur voor de informateur dan? Dat snap ik niet..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt niet. Een informateur zal eerst kijken of er een Paars kabinet geformeerd kan worden daarna eventueel iets met VVD en CDA.
Ik zei ook niet dat er geen waren, maar weinig. Van degenen in de OP lijkt CDA-VVD-PVV me niet echt waarschijnlijk (en als 't 'm wel wordt hebben we binnen 4 maanden weer een gevallen kabinet). CDA-VVD-PVDA zie ik ook niet gebeuren. Dat gaat de PVDA veel stemmen kosten, want hun ideeën zullen in een dergelijk kabinet te weinig ruimte krijgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of de soep na de verkiezingen nog zo heet gegeten wordt...
Omdat ik verwacht dat de VVD en de PvdA de grootste partijen worden, dus ligt Paars het meest voor de hand, want die partijen hebben dan de meeste stemmen gekregen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom eerst Paars? Heeft dat de voorkeur voor de informateur dan? Dat snap ik niet..
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat de VVD en de PvdA de grootste partijen worden, dus ligt Paars het meest voor de hand, want die partijen hebben dan de meeste stemmen gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |