Ugjer... iets met Ugly Jeroen.... Met jou in debat.. je klinkt wel een kampenaarse SP'erquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef Ugjerke het volgende:
Wat moet het hilarisch zijn om met TS in debat te gaan
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Ugjer... iets met Ugly Jeroen.... Met jou in debat.. je klinkt wel een kampenaarse SP'er
QTFquote:
Zo, dat is nog eens een sterke tegenaanval!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Ugjer... iets met Ugly Jeroen.... Met jou in debat.. je klinkt wel een kampenaarse SP'er
Mischien ken ik hem... daarom deed ik het zo.. stille hintsquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:39 schreef morg78 het volgende:
[..]
Zo, dat is nog eens een sterke tegenaanval!
Vertel eens, hoe is het om eeuwig in een tunnel te leven?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:21 schreef Olga het volgende:
[..]
En de VVD vertegenwoordigen degenen dankzij wie we nu in een financiele crisis zitten.
Wat een schatjes
quote:
Maar met VVD die de ww duur wilt verkorten, is die 'zekerheid' een stuk instabieler. vooral voor 40/50+ ers word het vinden van een baan waarin je in de zelfde economische status blijft een probleem, dat word niet opgelost door het creëren van extra banen.quote:
Mijn fobo moet dat wel bevestigen. Jammer dat ik niet kan zien wie jij bent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Mischien ken ik hem... daarom deed ik het zo.. stille hints
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Het is niet alleen de VVD die de WW duur wilt verkorten. D66 en GL zijn er ook voor. GL is qua sociale zekerheid de VVD rechts aan het inhalen zelfs. Kijk maar naar hun AOW plannen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Aengelus het volgende:
[..]
Maar met VVD die de ww duur wilt verkorten, is die 'zekerheid' een stuk instabieler. vooral voor 40/50+ ers word het vinden van een baan waarin je in de zelfde economische status blijft een probleem, dat word niet opgelost door het creëren van extra banen.
Door de bezuinigingsplannen van de VVD werk je een vergroting van de kloof tussen arm en rijk meer in de hand. Waardoor, op het moment dat je op latere leeftijd werkeloos raakt onder de VVD, je met de gebakken peren zit, omdat je in eerste instantie alleen aan je eigen portemonnee denkt(wat heel begrijpelijk is). Solidariteit is er niet alleen voor de armen nu, maar zorgt er ook voor dat als je zelf een keer onverhoopt in een mindere situatie komt, nog wel de mogelijkheid hebt om enigszins fatsoenlijk te kunnen leven.
Dat word nog wel eens vergeten.
SGPquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:16 schreef Heremeteit het volgende:
Dus links is voor luie uitvreters met een uitkering en de VVD is er voor directeurs en andere sigaarrokende graaiers.
Is er eigenlijk wel een partij voor de grote groep mensen die 1-2x modaal verdient?
Groen links verkort de WW duur alleen niet in combinatie met een versoepelt ontslagrecht en keiharde bezuinigingen op de armere.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is niet alleen de VVD die de WW duur wilt verkorten. D66 en GL zijn er ook voor. GL is qua sociale zekerheid de VVD rechts aan het inhalen zelfs. Kijk maar naar hun AOW plannen.
wel helaas... alle drie waar...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:43 schreef Aengelus het volgende:
[..]
Groen links verkort de WW duur alleen niet in combinatie met een versoepelt ontslagrecht en keiharde bezuinigingen op de armere.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn fobo moet dat wel bevestigen. Jammer dat ik niet kan zien wie jij bent.UGJER IS KAAL!?!??!?! zo hey, sinds wanneer?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je een nieuwe account aanmaken want deze is niet meer te redden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:53 schreef SkryZer het volgende:
[..]
UGJER IS KAAL!?!??!?! zo hey, sinds wanneer?!
Ik weet nog steeds niet wie het is. Misschien durft hij niet een echt debat aan te gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Misschien moet je een nieuwe account aanmaken want deze is niet meer te redden.
maar de top 10% hoest als 99% van de belastingen opquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Stem VVD, op naar de volgende crisis, laat die banken toch lekker geld verdienen op hun manier. Die mensen werken hard voor die windhandel. In hoogconjunctuur profiteert vooral de rijkste 10%, en als dan de onvermijdelijke dipt komt, betaalt de 90% modalen en benedenmodalen de rekening en heb je ook nog je aanleiding om verder te denivelleren.
Alsof belasting betalen de enige manier is om wat bij te dragen aan de maatschappij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
maar de top 10% hoest als 99% van de belastingen op
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
maar de top 10% hoest als 99% van de belastingen op
Wat is er mis met z'n stropdas?quote:Op maandag 23 april 2012 16:23 schreef Walter81 het volgende:
Binnenkort weer actueel, als we weer mogen stemmen.
Alleen, waar Cohen staat nu Samson lezen. Verder is tie net zo fout.
De OP bedoel je? Die is inderdaad behoorlijk fout. Het begrotingstekort en de staatsschuld zijn de afgelopen anderhalf jaar onder het eerste puur rechtse kabinet, dat Nederland ooit gehad heeft, behoorlijk hard opgelopen. Bedankt rechts.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is niet alleen de VVD die de WW duur wilt verkorten. D66 en GL zijn er ook voor. GL is qua sociale zekerheid de VVD rechts aan het inhalen zelfs. Kijk maar naar hun AOW plannen.
Allemaal leugensquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef SkryZer het volgende:
Waarom niet op links stemmen?
Het ziet er wel allemaal goed uit, die linkse programma's, maar HET LOST NIKS OP.
Ze blijven uitgeven, ze blijven de enorme schuld negeren etc.etc. Daarom hebben ze ook zo'n mooi programma. Ze bezuinigen toch niet!
Het ziet er allemaal zo goed uit die programma's van links. Maar mensen! denk nou een na!
De laatste 50 jaar heeft telkens RECHTS het LINKSE rotzooi moeten opruimen.
Al die linkse partijen zijn een apart. Deze partijen hebben niet veel economishe verstand.
Ze willen NIET kil bezuinigen.. Ze willen zelfs MEER uitgeven..
Stel je voor... Job Cohen heeft een schuld van 10.000 euro. In plaats van het aflossen denkt hij -> Ben je nu helemaal gek geworden?! Schuld aflossen?! Nee niks daarvan, Job gooit nog even fijn 5.000 euro over de balk heen. Zo denkt hij, mischien is nu mijn schuld wat kleiner!
Zo denken al die linkse partijen.... Wees nou slim, zorg er nou eens voor dat we (alle Nederlanders) zometeen niet failliet gaan en STEM OP RECHTS.
Waarom post ik dit?
Omdat ik bang ben dat vele mensen links gaan stemmen omdat het programma er wat beter uitziet. Het ziet er dus beter uit, omdat ze niet bezuinigen en dan krijgen we de rekening LATER!
Dus doe je plicht EN STEM RECHTS!!!!
Wow, 2 jaar te laatquote:Op maandag 23 april 2012 20:47 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Allemaal leugens
Het rechtse kabinet heeft een grotere puinhoop gemaakt dan alle andere kabinetten samen
De PVV is economisch gezien net zo gevaarlijk voor Nederland als de SP.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef JoaC het volgende:
PVV bezuinigt ook te weinig, stem op een middenpartij!
Dat.quote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef 2cv het volgende:
Ik ben liever gelukkig dan rijk. Ik stem links.
leg eens uit waarom de SP slecht is voor nederland.quote:Op maandag 23 april 2012 20:58 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De PVV is economisch gezien net zo gevaarlijk voor Nederland als de SP.
Allebei pauper partijen voor de onderkant van de samenleving.
Mwah, enig rekening houden met prestaties uit het verleden kan geen kwaad hoor. Denk bijvoorbeeld aan het twee keer stoten aan een eendere steen door de VVD en het CDA met betrekking tot partnerkeuzequote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Baseer je stem niet op wat er in het verleden is gebeurt maar op wat er in de toekomst moet gebeuren.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:58 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De PVV is economisch gezien net zo gevaarlijk voor Nederland als de SP.
Allebei pauper partijen voor de onderkant van de samenleving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |