quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef ZeroBrinkman het volgende:
Onzin. Weet je uberhaupt aan wie of wat we een schuld hebben?
Domme drol.
Stem
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef eleusis het volgende:
Jammer dat voor CDA, VVD en PVV hetzelfde geldt
links..quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Eh wie gaf er zoveel geld uit??????
Links of de banken?
We hebben in de geschiedenis één links kabinet gehad. De VVD bijvoorbeeld heeft in de afgelopen 30 jaar iets van 26 jaar geregeerd. Zij zijn onder andere de veroorzakers en dan links de schuld gaan gevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef SkryZer het volgende:
Waarom niet op links stemmen?
Het ziet er wel allemaal goed uit, die linkse programma's, maar HET LOST NIKS OP.
Ze blijven uitgeven, ze blijven de enorme schuld negeren etc.etc. Daarom hebben ze ook zo'n mooi programma. Ze bezuinigen toch niet!
Het ziet er allemaal zo goed uit die programma's van links. Maar mensen! denk nou een na!
De laatste 50 jaar heeft telkens RECHTS het LINKSE rotzooi moeten opruimen.
Al die linkse partijen zijn een apart. Deze partijen hebben niet veel economishe verstand.
Ze willen NIET kil bezuinigen.. Ze willen zelfs MEER uitgeven..
Stel je voor... Job Cohen heeft een schuld van 10.000 euro. In plaats van het aflossen denkt hij -> Ben je nu helemaal gek geworden?! Schuld aflossen?! Nee niks daarvan, Job gooit nog even fijn 5.000 euro over de balk heen. Zo denkt hij, mischien is nu mijn schuld wat kleiner!
Zo denken al die linkse partijen.... Wees nou slim, zorg er nou eens voor dat we (alle Nederlanders) zometeen niet failliet gaan en STEM OP RECHTS.
Waarom post ik dit?
Omdat ik bang ben dat vele mensen links gaan stemmen omdat het programma er wat beter uitziet. Het ziet er dus beter uit, omdat ze niet bezuinigen en dan krijgen we de rekening LATER!
Dus doe je plicht EN STEM RECHTS!!!!
Gelukkig!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef jimjim1983 het volgende:
pff bedankt zeg! ik wilde net op LINKS gaan stemmen! maar dat ga ik NU natuurlijk NIET meer doen!!
Hoor je liever progressief en conservatief? Niks mis met richting en kleur binnen de politiek als je t mij vraagt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:20 schreef Desunoto het volgende:
Links en rechts.
Hatelijke termen zijn dat.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:20 schreef Aquars het volgende:
[..]
We hebben in de geschiedenis één links kabinet gehad. De VVD bijvoorbeeld heeft in de afgelopen 30 jaar iets van 26 jaar geregeerd. Zij zijn onder andere de veroorzakers en dan links de schuld gaan geven
hahah progressiefquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:21 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hoor je liever progressief en conservatief?
Progressief idd.quote:
Onzin. Juist de landen waar het hardst wordt bezuinigt komen het sterkste uit een ecomische crisis (tal van voorbeelden van te vinden). Of het sociaal en wenselijk is is een heel ander verhaal maar wat jij zegt is gewoon onzin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:18 schreef TNA het volgende:
Onzin, bij de PvdA daalt de staatsschuld ook. De VVD neemt juist veel risico door bij een broze economie zo gigantisch te bezuinigen.
Nee, ik hoor liever standpunten van partijen. Geen idiote tweesplitsing die in de meeste gevallen niet opgaat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:21 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hoor je liever progressief en conservatief?
Zo'n lange naam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Onzin. Juist de landen waar het hardst wordt bezuinigt komen het sterkste uit een ecomische crisis (tal van voorbeelden van te vinden). Of het sociaal en wenselijk is is een heel ander verhaal maar wat jij zegt is gewoon onzin.
Lees dit eens, hij is hoogleraar overheidsfinanciën en kritisch over iedere partij (zie NOVA). De VVD-plannen klinken logisch ("het huishoudboekje op orde brengen"), maar zijn op korte termijn zeer risicovol, waardoor ze op de lange termijn averechts kunnen werken. De VVD heeft enorm veel geluk gehad met het CPB dat pas vanaf 2015 ging rekenen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Onzin. Juist de landen waar het hardst wordt bezuinigt komen het sterkste uit een ecomische crisis (tal van voorbeelden van te vinden). Of het sociaal en wenselijk is is een heel ander verhaal maar wat jij zegt is gewoon onzin.
Bezuinigen is an sich prima, maar doe dat dan wel op de juiste gebieden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Standpunten zijn ook een stuk beter idd. Deze hoor ik ook een stuk liever. En er blijft idd weinig meer van over na t vormen van een coalitie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, ik hoor liever standpunten van partijen. Geen idiote tweesplitsing die in de meeste gevallen niet opgaat.
Goedzo! hartstikke slim!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
Je hebt gelijk man. Ik ga mijn stem geven aan de partijen die de veroorzakers van de crisis de hand boven het hoofd houden. In plaats van een trap onder de reet hoeven die topmannen ook nog eens minder belasting te betalen en blijft die peperdure HRA gehandhaafd. Maar het zij ze gegund, want links is het kwaad. Briljant, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.
Ik denk inderdaad dat Philips failliet gaat als Cohen premier wordtquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Goedzo! hartstikke slim!
Ben trots op je, want je weet! zonder bedrijven gaat nederland ook naar de bliksem dus die moeten we wel beschermen! Gelukkig ben jij niet zo machtig stom dat je daarom niet op rechts zou stemmen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |