Dat heb je met die linksen hequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:31 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Lekker, ik scheld 1 keer krijg meteen 10 reacties... hij noemt mij kneus en dat mag allemaal maar weer...
jankertquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:31 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Lekker, ik scheld 1 keer krijg meteen 10 reacties... hij noemt mij kneus en dat mag allemaal maar weer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Stem rechts!quote:
Maar gelukkig geen narcistische egoisten zoals die rechtse klootzakkenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar gelukkig geen narcistische egoisten zoals die rechtse klootzakken
Zonder consumenten gaat Nederland ook naar de bliksem...en laat het grootste deel van de bevolking nou niet in de toplaag zittenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Goedzo! hartstikke slim!
Ben trots op je, want je weet! zonder bedrijven gaat nederland ook naar de bliksem dus die moeten we wel beschermen! Gelukkig ben jij niet zo machtig stom dat je daarom niet op rechts zou stemmen!
kk linkse kk hommos zijn allemaal kk kutquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef horned_reaper het volgende:
En hoe links is D66 volgens jullie dan ?
Volgens mij mis je nog iets als "slinks" of "bomenknuffelaar"quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef eleusis het volgende:
[..]
kk linkse kk hommos zijn allemaal kk kut
Formuleer ik het zo een beetje correct TS?
D66 is progressief. Hoewel de standpunten niet zozeer links zijn, wordt links vaak wel over 1 kam geschoren met "progressief".quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef horned_reaper het volgende:
En hoe links is D66 volgens jullie dan ?
Selectief geheugen, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:03 schreef Tja..1986 het volgende:
Bij een kabinet met de PvdA erin nam de staatsschuld vaker af dan toe. Het omgekeerde geldt trouwens voor de VVD. Dus nogal onzin dit.
dit dus, ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:20 schreef Aquars het volgende:
[..]
We hebben in de geschiedenis één links kabinet gehad. De VVD bijvoorbeeld heeft in de afgelopen 30 jaar iets van 26 jaar geregeerd. Zij zijn onder andere de veroorzakers en dan links de schuld gaan geven
Dus jij denkt dat rechts het niet een jaar uithoudt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Zonde van je stem... volgend jaar beter!
Beeldvorming telt zwaarder dan feiten bij sommigen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:03 schreef Tja..1986 het volgende:
Bij een kabinet met de PvdA erin nam de staatsschuld vaker af dan toe. Het omgekeerde geldt trouwens voor de VVD. Dus nogal onzin dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |