PSN: SuperFruitigquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde kijken of je een platinum trophy had voor FFXIII, maar!
IK HEB JOU HEUL NIET OP PSN!
LOL!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind die neger maar knap irritant om mee te spelen met z'n klapperpistooltjes...
Lolquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind die neger maar knap irritant om mee te spelen met z'n klapperpistooltjes...
Dat is ook de beste combi aangezien je dan alle jobs hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:33 schreef aeque het volgende:
Ik heb het liefst Lightning, Fang en Hope in mijn team. Werkt tot nu toe het beste.
Zet het anders voortaan even in een spoiler...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:10 schreef 67Impala het volgende:
Hoop niet dat ik teveel spoil, zijn alleen tips en trucs
nja ging er eigenlijk vanuit dat jullie dit allemaal al wistenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Zet het anders voortaan even in een spoiler...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:10 schreef 67Impala het volgende:
Mijn mening is dat je gewoon doorgaat tot Chapter 13, vervolgens direct Growth Egg haalt en dan lekker je missies/marks gaat doen. Zodra je daar dan bijna klaar mee bent ben je al een heel end met je crystarium. ( Je moet ze namelijk niet allemaal doen anders zijn de lieve schildpadjes (adamantoisjes) niet zo lief meer
(long gui, shaolong gui)
En een advies als je hem uitspeelt is er voor te zorgen dat je crystarium lvl 9 helemaal vol hebt, maar dat moet niet zo'n probleem zijn.![]()
Hoop niet dat ik teveel spoil, zijn alleen tips en trucs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
Nee, maar dit zijn niet echt heeeuuul belangrijke openbaringen dus ik kan er mee leven en ik pleeg nog geen hara kiri...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef 67Impala het volgende:
[..]
nja ging er eigenlijk vanuit dat jullie dit allemaal al wisten
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nieuws voor mij inderdaad, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn weer een illusie rijker...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef DJ_ het volgende:
hoop dat ze wat laten zien van Versus op de E3
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Square Enix E3 2010 Line-Up Revealed - No Versus
Square Enix announced their line-up of games attending this years E3 earlier today. Many of them are no-brainers including the large amount of Eidos titles at the convention for the first time under the Square Enix banner but the main title we care about is Final Fantasy Versus XIII. Unfortunately, it doesn't appear in their line-up.![]()
There's possibly still hope though. Versus could appear as a surprise title like FFXIII has in the past. Let's just hope that if it does, the infamous Closed Mega Theatre doesn't accompany it.
Source: Square Enix E3 2010
#Fail E3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als beloning hier alvast een foto van een Final Fantasy speelster:![]()
Vind je? Ik gebruikte hem amper.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lol
een van de belangrijkste/best characters in de game gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij heeft ook Haste natuurlijk!
Toch zijn die oude delen nu nog steeds goed speelbaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:58 schreef Reddiablo het volgende:
zit toch wel wat in, en zo heb ik bijna nooit een FF uitgespeeld, LOL.
Had wel Sephiroth verslagen, maar daarna niet meer ondanks ik uhm.. die secret character wel had.
FF3(?) had ik Kefka ook verslagen maar tijdens de einddemo liep de game vast, daarna nooit meer verslagen.
Alle andere FF's heb ik het nooit tot het einde geschopt, ook omdat ik eigenlijk ALLES wil halen maar meestal boeit het me toch niet lang genoeg, of zijn er alweer 10 nieuwe consoles op de markt
Dat is wel een beetje afhankelijk van hoe je ze speelt. FFVII kan ik echt niet spelen op mijn TV, maar op de PSP is het heerlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toch zijn die oude delen nu nog steeds goed speelbaar
Ik speel ze gewoon lekker op de PSonequote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje afhankelijk van hoe je ze speelt. FFVII kan ik echt niet spelen op mijn TV, maar op de PSP is het heerlijkIk vind sowieso de oude ideaal voor op een handheld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:22 schreef aeque het volgende:
Daar hebben ze de map voor uit gevonden...nee nee, ik bedoel als je de missies tegenkomt die je naar een andere lokatie sturen, op je kaart staan namelijk geen plaatsnamen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:22 schreef aeque het volgende:
Daar hebben ze de map voor uit gevonden...Die map helpt ook niet echt als je een paar keer draait, dan ben ik de weg weer kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet er waarschijnlijk nog een paar uurtjes rond huppelen en wat meer herkenningspunten ontdekken.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
Laat me raden, je speelde hem toen op een Europese SNES met zo'n adapter voor Amerikaanse spellen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:58 schreef Reddiablo het volgende:
FF3(?) had ik Kefka ook verslagen maar tijdens de einddemo liep de game vast, daarna nooit meer verslagen.
bijna... met een copyboxquote:Op woensdag 16 juni 2010 06:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Laat me raden, je speelde hem toen op een Europese SNES met zo'n adapter voor Amerikaanse spellen?
Als je kunt leven met de graphics wel, het is mijn favoriete Final, maar op een grote HDTV komen de graphics niet helemaal mooi over. Ik ga 'm binnenkort op de PSP spelen, dat scherm is wat meer geschikt vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Dosadi het volgende:
is Final Fantasy IX een beetje goed te spelen op de PS3... want ik wil 'em deze week aanschaffen...
Ik heb geen HD-tv, dus dat zal wel loslopen... en na XIII valt alles wel tegen... ik ben snel tevreden, voor mij staat het verhaal centraal.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je kunt leven met de graphics wel, het is mijn favoriete Final, maar op een grote HDTV komen de graphics niet helemaal mooi over. Ik ga 'm binnenkort op de PSP spelen, dat scherm is wat meer geschikt vind ik persoonlijk.
Heel veel plezier dan, beste PSN aankoop die je ooit kunt doen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ik heb geen HD-tv, dus dat zal wel loslopen... en na XIII valt alles wel tegen... ik ben snel tevreden, voor mij staat het verhaal centraal.
IX is zeker goed te spelen, ook op 40".quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Dosadi het volgende:
is Final Fantasy IX een beetje goed te spelen op de PS3... want ik wil 'em deze week aanschaffen...
hoeveel Final Fantasies heb je eigenlijk gekocht via de playstation store gisteren?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja met de 42" is het ook wel te doen. Ik stoor me er minder aan dan bij VII
1. Alleen IX.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef PhalanX het volgende:
[..]
hoeveel Final Fantasies heb je eigenlijk gekocht via de playstation store gisteren?
Ik vind het wel z'n charme hebben eigenlijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet zeggen (na 2 uur) dat ik het verhaal van IX tot nu toe echt kinderlijk stupide vind.
X, XII, XIII en zelfs VIII vond ik veel volwassener
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'em qua toegankelijkheid een stuk beter dan XIIIAaah the beauty of digital reproduction.
--- Cameron Hodge ---
Ook zonder blijft het de beste. Wat andere mensen ook zeggenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:51 schreef Ang3l het volgende:
"Vergeet niet" heeft voor mij weinig nut want ik hb 1 t/m 6 niet gespeeld. Maar als dit een ode is...
Misschien ene beetje een komische verwijzing naar en mis ik dus de grap omdat ik de eerdere delen niet ken.
Voor mij tot nu toe dus ECHT nog niet. Maar wie weet komt daar verandering inquote:Op zondag 20 juni 2010 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook zonder blijft het de beste. Wat andere mensen ook zeggen
Maar bij IX heb je geen datalog nodig om te snappen wat er allemaal aan de gang is in de wereldquote:Op zondag 20 juni 2010 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Nee geef me dan qua verhaal toch echt maar XIII
Bij XIII ook niet. Niet persquote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Maar bij IX heb je geen datalog nodig om te snappen wat er allemaal aan de gang is in de wereld
Yupquote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Deel 4 en 6 zijn de beste ! echt classic
Precies.quote:
Ja is hetzelfde, maar zoals nu heb ik 13 ff in de kast gelegd om iets anders te spelen. Als ik dan begin weet ik 9/10 keer niet meer wat de weakness waren van verschillende vijanden en wie ik dan het beste kan opstellen in mn team.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
Die enemy intel gebruikte ik dan persoonlijk nooit.
Da's toch hetzelfde als wat je zag met je libta?
quote:New information on FF Versus XIII and Agito XIII from Nomura #1
News is coming in from Famitsu/Dengeki PlayStation.
Game will be at TGS with some new announcements. There's new screenshots showing new in-game locations.
New screens show a Shinjuku-like environment, endless wilderness, a gas station. Screens are real time.
Nomura about the game's world, "If you try to go all the way to the end, it's truly far."
Nomura on Versus XIII:
- All the screenshots in the interview are captured from the game running in real time.
- The movement of the clouds in the game are controlled by the physics engine in the game.
- The game employs an open field concept, so you can travel anywhere except into mountains.
- The encounter system is a mix of random and visible encounters? (Confusing point, the blog doesn't seem clear either.)
- Battles are seamless. The only loading in the game will occur when moving between very large areas. They're aiming for the ultimate in seamlessness.
- Objects along the paths of roads can be destroyed.
- Most people will not believe their eyes when they see the high quality of the battles in motion.
- The staff are highly motivated now.
- There will still be improvements and more polish on the visuals made, the visuals in the screens are the game running at the moment.
- You'll be able to use a car as promised. You can exit it and move on foot at any time as well.
- Enemies will be visible on the field, and while some enemies are wandering around, others will suddenly appear and surprise you. (This clarifies what the random and visible comment meant, and it also confirms that game will be similar to FFXII in that sense.)
- Nomura says they're planning for a big unveiling of Versus at some point, but he doesn't really give any deadline for it.
- There will be some announcements at TGS of titles which have not been revealed at all yet.
Nomura on Agito XIII:
- The game is in the tuning phase of development.
- There is a world map in the game, and you can ride chocobos on it and fly an airship around as well.
- Agito XIII and The 3rd Birthday are going to be the greatest titles on the PSP ever.
Zeker net zo leuk als IX!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Het wordt toch wel leuk, dus who cares about inhoud. Ik wil weten WANNEER!
Nintendoquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Laten we 't niet hopenDa's me toch een nintendo final fantasy zeg!
XIV koop ik uiteindelijk wel, heb XI ook gekocht. Dit jaar, voor vier euroquote:Heb gister trouwens XI van m'n c-schijf geflikkerd. Die vond ik NOG vervelender
Ik denk dan ook niet dat ik XIV ga bekijken .... (oke oke, vast wel)
En dan klagen sommigen dat de eerste 5 uur van XIII vervelend zijn. "Wat een stom spel als het pas leuk wordt na 5 uur spelen!"quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NintendoNaja, gewoon blijven spelen, zeker een uur of 10 en er wat meer over Vivi bekend is.
Ja ik ook dit jaar pas, incl de uitbreidingen. Heb het 3x gespeeld en ergerde me groen en geel. Ik hoop dat er in XIV veel verbeterd wordt. Ik speel wel MMO's (wow en aion) maar IX vond ik echt vre-se-lijk.quote:[..]
XIV koop ik uiteindelijk wel, heb XI ook gekocht. Dit jaar, voor vier euroVerder denk ik niet dat ik MMO's ga spelen inderdaad, maar wie weet... Moeten we op de PS3 daar ook maandelijks voor gaan betalen trouwens?
Mensen die daarover klagen moeten geen Final (of RPG's algemeen) spelen. Er zijn er veel die een lange opbouw kennen. Denk eens aan Chrono Trigger waar je de eerste twee uur alleen maar over een kermis looptquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan klagen sommigen dat de eerste 5 uur van XIII vervelend zijn. "Wat een stom spel als het pas leuk wordt na 5 uur spelen!"
[..]
Die ken ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mensen die daarover klagen moeten geen Final (of RPG's algemeen) spelen. Er zijn er veel die een lange opbouw kennen. Denk eens aan Chrono Trigger waar je de eerste twee uur alleen maar over een kermis loopt
Je kent Chrono Trigger niet.. Amai! Dat is de beste game ALLER TIJDEN! Zoek een SNES/PSOne/DS + game en ga 'm spelen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Ik heb qua RPG's eigenlijk alleen Final Fantasy.
Of nee, Dragon Age is ook een RPG!
En vroeger (vroegaaahhh) speelde ik heeeeeeel veel Kingsquest en zo. Dat was ook tergend langzaam
Je druppelt langzaam in het verjaal eigenlijk, op een pats boem openingsscene na veelal.
Kupo!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef 67Impala het volgende:
Final Fantasy IX is koningIk vond juist het begin erg leuk in het kasteel, en uiteraard de Moogles! want um ja moogles zijn awesome
![]()
dus hebt geduld en speel het gewoon, wordt echt wel beter
Ik vind het tot nu toe dus echt te stupide kinderachtig slapstick.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef 67Impala het volgende:
Final Fantasy IX is koningIk vond juist het begin erg leuk in het kasteel, en uiteraard de Moogles! want um ja moogles zijn awesome
![]()
dus hebt geduld en speel het gewoon, wordt echt wel beter
Ik heb XI nooit gespeeld, voorderest wel alles gespeeld en uitgespeeld (H) , mja IX heeft iig bij mij de leukste indruk achter gelaten misschien juist omdat het wat minder serieus oogt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe dus echt te stupide kinderachtig slapstick.
Maar goed, ben pas in de ijsgrot, dus ik moet nog niet oordelen
Ik vind het nou ook weer niet zo tergend vervelend dat ik wil stoppen (zoals bij XI)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup. Chrono Trigger is echt een mustquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kent Chrono Trigger niet.. Amai! Dat is de beste game ALLER TIJDEN! Zoek een SNES/PSOne/DS + game en ga 'm spelen!
Zsnes + ROM werkt ook maar dan moet je op de PC gamen
Zoveel tijd heb ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:22 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb I t/m 6 ooit een keer gespeeld op een emulator... dus weet ik niet heel veel meer van eigenlijk.VII iets van 3 of 4x uitgespeeld. Final fantasy VIII kan ik echt werkelijk dromen. Heb nu op me ps3 een save file staan waar ik mee bezig was voordat FFXIII kwam om te proberen of ik alles op 255 kan krijgen ![]()
Final fantasy IX ook alles bereikt wat mogelijk was. Vond ik het leukste met kaarten enzo... alleen nooit gepresteerd om iedereen lvl 100 te krijgen. Final Fantasy X tsja wat kan ik ervan zeggen... 300 uur alles 255 stats en alles en iedereen verslagen Final Fantasy X-2... ik moet volgens mij nog 1 Iron Duke en dan heb ik er 6 dus is iedereen uber... Final fantasy XII alles gehaald alle wapens enzo.... Final fantasy XIII 100%
heb me vooral gefocust op de playstation varianten en op de GBA en DS vanwege het emulator gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
--- Cameron Hodge ---
Alleen lelijke mensen spelen geen IX en alleen lelijke mensen vinden IX niet leuk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er niet meer verder mee gegaan. Geen tijd gehad.
Jij vieze he-bitch!quote:
Bij FFXI en ook bij FFXIV kan je alle classes spelen op 1 character. Als ik het goed heb begrepen kan je met FFXIV door te wisselen van soort wapen je class wisselen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.
Dan ga ik 't denk ik niet door. Of ik stop Aion en doe dit in de plaats van. Maar ik vind dat betalern voor een extra character dodelijk irritant want ik ben iemand die alle classes wel een keer wil proberen.
quote:Says one, "A game where you just follow the scenario is like living life on rails."
Another: "What's the point of playing again if there's no change to the story."
The girl to the left: "When did games become something that you watch?"
The tall one in back: "I think it would be nice if the main character had a mission aside from just wiping out evil."
Suggests the one sitting in front: ""The world has been prepared. After that, you're free to do as you please!"
Roy, wakker worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout reclame in Japan:
[ afbeelding ]
Vertalingen:
[..]
quote:Final Fantasy XIII spin-off games Versus and Agito won't be released for ages, Tetsuya Nomura has revealed.
The Japanese RPG legend has sprayed Twitter with an information explosion, and revealed that "there are a number of unannounced titles" to come before the two games are released.
Unveiled in 2006, Final Fantasy Versus XIII is a PlayStation 3 exclusive action role-playing game that's part of the Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII compilation.
Also unveiled in 2006, Final Fantasy Agito XIII is a PlayStation Portable exclusive that is without a confirmed Western release
Zo herkenbaar! Daarom slinger ik mijn snes nog regelmatig aan voor een relaxed potje rpg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil heul geen side missie naast wiping out evil. Te veel side missies verwarren me en ik kan nooit keuzes makenDragon Age bv
Wasda?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:58 schreef Dragonwizard het volgende:
Als 3rd birthday maar eerder uitkomt.
Parasite Eve 3. Maar niet echt RPG, meer verhalende action/shooter met RPG elementen. Ofzoquote:
Drie totaal toch?quote:
Ozma heb ik nooit verslagen, ik ga eigenlijk na het verhaal nooit echt verder...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef 67Impala het volgende:
Final Fantasy IX had volgens mij gewoon 4 discsen de 4e is de leukste naar mijn mening! Chocobo treasure hunting
en Ozma verslaan
Ok, I've lost it!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Daarom slinger ik mijn snes nog regelmatig aan voor een relaxed potje rpg.
Ben bezig met een tweede playtrough van XIII... Nu ik het allemaal weer mee maak, baal ik ervan dat ik daarvoor gegaan ben.
Herkenbare situatie...quote:
Ziet er leuk uit. Speelt de iPhone fijn?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:56 schreef Dragonwizard het volgende:
Iemand Chaos Rings al geprobeerd? Persoonlijk vind ik het stiekem op dit moment leuker dan FFXIII.
Chocobo Mysterious Dungeon was dat die van de WII? die is namelijk echt mega vetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef Ixnay het volgende:
- Het Japanse spel FInal Fantasy: Chocobo’s Mysterious Dungeon wordt uitgebracht voor PSN.
- Final Fantasy: Mystic Quest van de SNES wordt uitgebracht voor Wii Virtual Console.
- Voice recording voor Versus en Agito XIII is aan de gang.
Nee dat is een ander spel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:38 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Chocobo Mysterious Dungeon was dat die van de WII? die is namelijk echt mega vet
Je moet iets he als je amper kunt bellen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:39 schreef Dragonwizard het volgende:
Op de iPhone 3g gaat het traag. Op m'n nieuwe iPhone 4 speelt het vloeiend en zeer goed te doen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet iets he als je amper kunt bellen...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet iets he als je amper kunt bellen...
Ik weet niet welke consoles je hebt, maar op de Xbox kun je aan de slag met Tales of Vesperia en Lost Odyssey. Voor de PS3 heb je White Knight en Resonance of Fate die beide wel okay zijn om je tijd te doden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef 67Impala het volgende:
godverdomme! Moet ik weer boemlang wachten op een waardige RPG opvolger voor FFXIII
RoF is actievol ja, maar het is geen shooter. Volgens mij is het zelfs extreem turnbased met zelfs een grid waarbinnen je kunt bewegen. Kijk anders even een videoreview op IGN ofzo. WKC is overigens de meer klassieke RPG.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Resonance of fate likt me te shooter achtig met al die guns.
Dan denk ik dat White Knight meer iets voor mij is, niet?
Ik heb in mijn interview aan Yoshinori kitase toevallig hier een vraag over gesteldquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:23 schreef Ixnay het volgende:
Ze moeten gewoon weer eens een klassieke turn based Final Fantasy maken op de oude manier, zoals deel 4 t/m 10. En dan met HD graphics.
Verstandige keus. VIII suckt maar IX is de beste!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef 67Impala het volgende:
67Impala gaat vanaf vandaag weer intensief Final Fantasy IX spelen.... om een of andere reden kan Final Fantasy VIII me niet meer zo boeien, omdat ik de basis gelegd heb om mega sterk te worden.
En nu zit ik nu van: Getver moet ik weer verder... en ik zat een beetje te googlen en toen kwam ik ergens FFIX tegen..en ik werd prompt blij.. dus bij deze ga ik Ang3l inhalen met FFIX
Snap ik dat je me gaat inhalen. Ik zit op disc 2 en vind het nog steeds zuigen dus heb al weer weken niet gespeeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef 67Impala het volgende:
67Impala gaat vanaf vandaag weer intensief Final Fantasy IX spelen.... om een of andere reden kan Final Fantasy VIII me niet meer zo boeien, omdat ik de basis gelegd heb om mega sterk te worden.
En nu zit ik nu van: Getver moet ik weer verder... en ik zat een beetje te googlen en toen kwam ik ergens FFIX tegen..en ik werd prompt blij.. dus bij deze ga ik Ang3l inhalen met FFIX
Afhaker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik dat je me gaat inhalen. Ik zit op disc 2 en vind het nog steeds zuigen dus heb al weer weken niet gespeeld.
Misschien is het gewoon niet aan je besteedt... Dat kan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
JaAls ik meer tijd heb misschien. Maar nu zijn er leukere dingen en spellen dan het (vind ik echt nog steeds) kinderachtige IX
ditquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verstandige keus. VII suckt maar IX is de beste!
Kan iemand een andere mening/smaak hebben?quote:
Thanks van de week maar even weer beiden aanschaffen! Toch ook maar weer overwegen om me ps2 ook aan te sluiten aangezien ik geen ps3 heb die ps2 spellen ondersteuntquote:Op woensdag 1 september 2010 11:46 schreef Son-Goku het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/final+fantasy+x_PS2.html
Server eruit. Door overbelasting. Dat was eigenlijk wel te verwachten. Maar goed, ik met mijn domme kop om 4 uur savonds het proberen. En de registratiecode heb ik pas om 12 uur kunnen krijgen. Maar goed, straks maar even proberen hoe het speelt.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:31 schreef aeque het volgende:
Verdomme... Nu gaat de open beta van FF XIV wel door, ligt de server eruit...
En nog steeds geen codequote:Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef pjats het volgende:
[..]
Server eruit. Door overbelasting. Dat was eigenlijk wel te verwachten. Maar goed, ik met mijn domme kop om 4 uur savonds het proberen. En de registratiecode heb ik pas om 12 uur kunnen krijgen. Maar goed, straks maar even proberen hoe het speelt.
Ik ook. Wel code. Ook de code geregistreerd, alleen kom ik niet op de test-sitequote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef aeque het volgende:
[..]
En nog steeds geen codeIK WIL FF XIV!
quote:Applications for the FINAL FANTASY XIV Open Beta Test have been temporarily suspended. Please wait until we are ready to accept new applications and then try again.
Probleem opgelost. Spel gedownload via torrents en toen geinstalleerd. Enige probleem was dat het al laat was toen het installeren klaar was. Maar ik kon iig het spel starten. Nog niks gedaan, behalve even gekeken bij character creation. Vanavond hopelijk eindelijk wat spelen.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:56 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik ook. Wel code. Ook de code geregistreerd, alleen kom ik niet op de test-site![]()
Dus ik kan niks downloaden...
Zo game besteld en walkthrough ook weer, dan is de verzameling weer compleetquote:Op woensdag 1 september 2010 11:46 schreef Son-Goku het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/final+fantasy+x_PS2.html
Zo kan het ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:43 schreef pjats het volgende:
[..]
Probleem opgelost. Spel gedownload via torrents en toen geinstalleerd. Enige probleem was dat het al laat was toen het installeren klaar was. Maar ik kon iig het spel starten. Nog niks gedaan, behalve even gekeken bij character creation. Vanavond hopelijk eindelijk wat spelen.
quote:The FINAL FANTASY XIV Beta Test Site can only be accessed by those who have been granted Beta Test accounts.
Beta testers can log in from the link below using their Square Enix Account.
Dat heb ik ook nog steeds. Ook al speel ik het nu wel. Kijk ff hier voor hoe je alles kan downloaden en dan toch spelen: http://www.ffxivcore.com/(...)nstall-instructions/quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo kan het ook.
Ik heb nu eindelijk mn code gekregen en kan vanmiddag het spel gaan downloaden.
Update(17.22) nou code wel maar kan niet inloggen op beta site..krijg de volgende fout.
[..]
Die site had ik idd afgelopen vrijdag al gevonden en alles vanaf gedownload en geinstalleerd.quote:Op maandag 6 september 2010 14:57 schreef pjats het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog steeds. Ook al speel ik het nu wel. Kijk ff hier voor hoe je alles kan downloaden en dan toch spelen: http://www.ffxivcore.com/(...)nstall-instructions/
Ik download ook steeds de nieuwste updates daarvandaan ipv via de officiele downloader. Dat gaat sneller
Euh... Heb je het hier over een bundel oid?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFXIII 360 komt alsnog naar Japan, incl. Engelse soundtrack en 'easy mode'
Nee, over de 360-versie van FFXIII.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Euh... Heb je het hier over een bundel oid?
Jeetje. Dat gaat niet echt lekker. Dat probleem met de muis blijkt ook iets stom te zijn. Blijkbaar iets dat wel is ingebouwd, maar dat je niet zelf kan aanpassen. Behalve via een patch die niet van Square Enix komtquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Die site had ik idd afgelopen vrijdag al gevonden en alles vanaf gedownload en geinstalleerd.
Dat correct installeren heeft al tot zondag ochtend vroeg geduurd.
Vervolgens was alles geinstalleerd en wil ik gaan inloggen. Werkt de inlog knop niet. Hij doet gewoon helemaal niets.
Ook al op dat forum gepost en er zijn meer mensen met dat probleem.
Ik heb het maar opgegeven. Heb ook nog nooit zo'n chaotische open beta meegemaakt.
Ik wacht wel lekker op de PS3 versie.
Voor zover ik weet heeft de Japanse versie geen Engelse subs.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:28 schreef Son-Goku het volgende:
Is Final Fantasy 13 eigenlijk ergens te importeren zodat ik met een japanse audiotrack en engelse subs kan spelen?
Eindelijk meer infoquote:17.09.10 - Square Enix wird zur Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII-Serie am 11.01.11 eine gleichnamige Pressekonferenz in Japan abhalten, wie der japanische Publisher laut der Famitsu in einem Trailer auf der Tokyo Game Show mitteilt.
Details ber die Konferenz sind unklar: Es ist allerdings davon auszugehen, dass Square Enix dort ber Final Fantasy Versus XIII (PS3) und Final Fantasy Agito XIII (PSP) ausfhrlich sprechen wird.
Ik heb drie battles gedaan en daarna nooit meer gespeeld. Wat een baggerquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef Ixnay het volgende:
En er komt een vervolg op Dissidia.
Heb het eerste spel ervan uitgespeeld en daarna nooit meer aangeraakt.
Nope, niemand hier daarover gehoord.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:32 schreef Ang3l het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik dta hier gehoord heb. Ik had er iig geen last van.
Oke?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Adamchelid, niet eens een Adamtoise? n00b, hehe.
IMO is tegen adamantoise echt de best mogelijke manier van trainen en gil farmen.. , op slot kreeg ik ze met 2 minuut 20 a 30 doodquote:Op donderdag 23 september 2010 19:35 schreef Ixnay het volgende:
Die grootste van de 2 ownt mij, die zwakkere lukt mij wel, maar het duurt me te lang in verhouding tot de CP die ik er voor krijg.
wa kostdaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
Kan ik iemand hier nog blij maken met met een Final Fantasy XIII Guide (Limited Collector's Edition)?
[ afbeelding ]
Geen idee, wat heb je er voorover? 20 euro incl. verzendkosten ( 6,75)?quote:
waar woon je (als ik die 7 euro kan besparen ga ik er eens goed over nadenken (heb geen geldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee, wat heb je er voorover? 20 euro incl. verzendkosten ( 6,75)?
Haarlemmermeerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
waar woon je (als ik die 7 euro kan besparen ga ik er eens goed over nadenken (heb geen geld![]()
))
OOW DAN WIL IK M WEL JAAAAquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het boek is super awesome, gelimiteerde oplage (inclusief nummering!) en ik heb 'm ook!
Ik denk dat het 2012 wordt voordat we dat spel hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
TGS trailers VSXIII en Agito XIII nu in fatsoenlijke kwaliteit:
http://www.gamefront.de/archiv09-2010-gamefront/5694.html
Op 11 januari meer info in persconferentie.
Eens,... hardcover editie! Prachtig boek!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het boek is super awesome, gelimiteerde oplage (inclusief nummering!) en ik heb 'm ook!
Ik zag het op NeoGAF al inderdaad. Behoorlijk wat lage cijfers...quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Chocobo het volgende:
De MMO klinkt als een vreselijke fail
Broken incomplete mess!4.2
http://www.gametrailers.com/video/review-final-fantasy/705892
Ja OK, maar echt denderen zal het nooit. Hoe kan je nu ook dit zo uitbrengen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het op NeoGAF al inderdaad. Behoorlijk wat lage cijfers...
-edit-
Overigens, ik hoor in die review veel zaken die gewoon met updates eruit gehaald kunnen worden. Het ziet er wel tof uit en van mij mag XV weer gewoon in die traditionele Final Fantasy stijl
Ouchquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Chocobo het volgende:
De MMO klinkt als een vreselijke fail
Broken incomplete mess!4.2
http://www.gametrailers.com/video/review-final-fantasy/705892
Als je naar FFXI kijkt dan zullen ze inderdaad veel zaken verbeteren, alleen kost dat wel een jaar of 6.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het op NeoGAF al inderdaad. Behoorlijk wat lage cijfers...
-edit-
Overigens, ik hoor in die review veel zaken die gewoon met updates eruit gehaald kunnen worden. Het ziet er wel tof uit en van mij mag XV weer gewoon in die traditionele Final Fantasy stijl
Wanneer heb je XI gespeeld? Ze hebben in de afgelopen jaren veel verbeterd, maar het blijft net een lading fundamentele problemen zitten. FFXIV heeft dezelfde fundamentele problemen en geen van de verbeteringen van wat ik zo lees. En het mist ook de content.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouch
Nou, dat wordt dus een FF die ik over ga slaan.
Twijfelde al omdat ik weliswaar MMO's wel leuk vind maar XI erg ruk vond.
Half jaar geleden of zo. Gekocht met al die uitbreidingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wanneer heb je XI gespeeld? Ze hebben in de afgelopen jaren veel verbeterd, maar het blijft net een lading fundamentele problemen zitten. FFXIV heeft dezelfde fundamentele problemen en geen van de verbeteringen van wat ik zo lees. En het mist ook de content.
Ze flikken weer hetzelfde als met XI. Er is net een update geweest waarin ze heel veel UI problemen e.d. onder handen genomen hebben. Speelt al 10x prettiger.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:30 schreef Zidane007nl het volgende:
Ze hadden Final Fantasy XIV beter Final Fantasy Online II kunnen noemen, want met deze game hebben ze naar mijn mening de serie verpest. Deze game is te snel uitgegeven.
Lijkt op een nieuwe la Final Fantasy I & II PSP.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:22 schreef Ixnay het volgende:
En welke versie van IV brengen ze dan uit. De NDS remake of die van de SNES, of wordt het weer compleet vernieuwd?
'Beide versies' Wat bedoel je? Er zijn meer FF games op PSP dan twee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef RenRen- het volgende:
VraagjeIemand die beide FF-versies op de PSP heeft gespeeld?
Welke is meer je geld waard?
Tussen I en II? Waarschijnlijk I. Het systeem van II wordt niet door iedereen gewaardeerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef RenRen- het volgende:
VraagjeIemand die beide FF-versies op de PSP heeft gespeeld?
Welke is meer je geld waard?
Serieus? Volgens een winkel waar ik was, waren er 2. Crisis core en.. Dissidia. Maar zie ook iets over tactics. Dat had hij er niet bij verteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Beide versies' Wat bedoel je? Er zijn meer FF games op PSP dan twee.
Dit wist ik dus ook al nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Tussen I en II? Waarschijnlijk I. Het systeem van II wordt niet door iedereen gewaardeerd
Je moet dat ook niet in een winkel vragen, maar aan onsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Volgens een winkel waar ik was, waren er 2. Crisis core en.. Dissidia. Maar zie ook iets over tactics. Dat had hij er niet bij verteld.
Ik werk sinds kort midden in de stad, dus ik huppelde langsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet in een winkel vragen, maar aan ons
Tactics: strategie-game. Grid- en turnbased. Remake van PSOne game
Dissidia: vecht-game. Stom.
Crisis Core: prequel FFVII. Awesome. Zeker als je FFVII tof vindt/vond
I/II: ports van FFI en FFII. Oud, enkel leuk als je de oude games leuk vindt/vond denk ik. Ik heb deze niet omdat ik FFI wel genoeg heb ondertussen
Dat dacht ik dus al! Van de screenshots.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dissidia is idd met de oude characters. Uit elke game de good guy en de badguy als ik me niet vergis. Heb daar wel de LE van gekocht vanwege artwork die tof is, maar qua gameplayVreselijk, begrijp de game ook niet
I want it.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
FF XIII - 2
Day one hier. Lightning
Waar zit je vast?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I want it.
Wat heeft ze nou weer voor pakje.
Ik kom heulemaal niet meer verder met XIII. Ik zit zo vast
De characters uit de trailer zijn nieuw. Het kan echter wel dat we de FFXIII crew gaan tegenkomen op punten, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef RenRen- het volgende:
Is Versus nou met alle XIII characters, of nieuwe binnen het XIII verhaal?
Zieter wel heeeel anders uit kwa lettertype gebruik enzo. Gaaf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan doen we er als bonus ook nog een Type-0 screen bij
[ afbeelding ]
Ik wist gewoon dat ik mijn psp niet moest verkopen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan doen we er als bonus ook nog een Type-0 screen bij
[ afbeelding ]
Mooie veertjes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |