'Beide versies' Wat bedoel je? Er zijn meer FF games op PSP dan twee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef RenRen- het volgende:
VraagjeIemand die beide FF-versies op de PSP heeft gespeeld?
Welke is meer je geld waard?
Tussen I en II? Waarschijnlijk I. Het systeem van II wordt niet door iedereen gewaardeerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef RenRen- het volgende:
VraagjeIemand die beide FF-versies op de PSP heeft gespeeld?
Welke is meer je geld waard?
Serieus? Volgens een winkel waar ik was, waren er 2. Crisis core en.. Dissidia. Maar zie ook iets over tactics. Dat had hij er niet bij verteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Beide versies' Wat bedoel je? Er zijn meer FF games op PSP dan twee.
Dit wist ik dus ook al nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Tussen I en II? Waarschijnlijk I. Het systeem van II wordt niet door iedereen gewaardeerd
Je moet dat ook niet in een winkel vragen, maar aan onsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Volgens een winkel waar ik was, waren er 2. Crisis core en.. Dissidia. Maar zie ook iets over tactics. Dat had hij er niet bij verteld.
Ik werk sinds kort midden in de stad, dus ik huppelde langsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet in een winkel vragen, maar aan ons
Tactics: strategie-game. Grid- en turnbased. Remake van PSOne game
Dissidia: vecht-game. Stom.
Crisis Core: prequel FFVII. Awesome. Zeker als je FFVII tof vindt/vond
I/II: ports van FFI en FFII. Oud, enkel leuk als je de oude games leuk vindt/vond denk ik. Ik heb deze niet omdat ik FFI wel genoeg heb ondertussen
Dat dacht ik dus al! Van de screenshots.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dissidia is idd met de oude characters. Uit elke game de good guy en de badguy als ik me niet vergis. Heb daar wel de LE van gekocht vanwege artwork die tof is, maar qua gameplayVreselijk, begrijp de game ook niet
I want it.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
FF XIII - 2
Day one hier. Lightning
Waar zit je vast?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I want it.
Wat heeft ze nou weer voor pakje.
Ik kom heulemaal niet meer verder met XIII. Ik zit zo vast
De characters uit de trailer zijn nieuw. Het kan echter wel dat we de FFXIII crew gaan tegenkomen op punten, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef RenRen- het volgende:
Is Versus nou met alle XIII characters, of nieuwe binnen het XIII verhaal?
Zieter wel heeeel anders uit kwa lettertype gebruik enzo. Gaaf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan doen we er als bonus ook nog een Type-0 screen bij
[ afbeelding ]
Ik wist gewoon dat ik mijn psp niet moest verkopen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan doen we er als bonus ook nog een Type-0 screen bij
[ afbeelding ]
Mooie veertjes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |