Eens,... hardcover editie! Prachtig boek!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het boek is super awesome, gelimiteerde oplage (inclusief nummering!) en ik heb 'm ook!
Ik zag het op NeoGAF al inderdaad. Behoorlijk wat lage cijfers...quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Chocobo het volgende:
De MMO klinkt als een vreselijke fail
Broken incomplete mess!4.2
http://www.gametrailers.com/video/review-final-fantasy/705892
Ja OK, maar echt denderen zal het nooit. Hoe kan je nu ook dit zo uitbrengen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het op NeoGAF al inderdaad. Behoorlijk wat lage cijfers...
-edit-
Overigens, ik hoor in die review veel zaken die gewoon met updates eruit gehaald kunnen worden. Het ziet er wel tof uit en van mij mag XV weer gewoon in die traditionele Final Fantasy stijl
Ouchquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Chocobo het volgende:
De MMO klinkt als een vreselijke fail
Broken incomplete mess!4.2
http://www.gametrailers.com/video/review-final-fantasy/705892
Als je naar FFXI kijkt dan zullen ze inderdaad veel zaken verbeteren, alleen kost dat wel een jaar of 6.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het op NeoGAF al inderdaad. Behoorlijk wat lage cijfers...
-edit-
Overigens, ik hoor in die review veel zaken die gewoon met updates eruit gehaald kunnen worden. Het ziet er wel tof uit en van mij mag XV weer gewoon in die traditionele Final Fantasy stijl
Wanneer heb je XI gespeeld? Ze hebben in de afgelopen jaren veel verbeterd, maar het blijft net een lading fundamentele problemen zitten. FFXIV heeft dezelfde fundamentele problemen en geen van de verbeteringen van wat ik zo lees. En het mist ook de content.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouch
Nou, dat wordt dus een FF die ik over ga slaan.
Twijfelde al omdat ik weliswaar MMO's wel leuk vind maar XI erg ruk vond.
Half jaar geleden of zo. Gekocht met al die uitbreidingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wanneer heb je XI gespeeld? Ze hebben in de afgelopen jaren veel verbeterd, maar het blijft net een lading fundamentele problemen zitten. FFXIV heeft dezelfde fundamentele problemen en geen van de verbeteringen van wat ik zo lees. En het mist ook de content.
Ze flikken weer hetzelfde als met XI. Er is net een update geweest waarin ze heel veel UI problemen e.d. onder handen genomen hebben. Speelt al 10x prettiger.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:30 schreef Zidane007nl het volgende:
Ze hadden Final Fantasy XIV beter Final Fantasy Online II kunnen noemen, want met deze game hebben ze naar mijn mening de serie verpest. Deze game is te snel uitgegeven.
Lijkt op een nieuwe la Final Fantasy I & II PSP.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:22 schreef Ixnay het volgende:
En welke versie van IV brengen ze dan uit. De NDS remake of die van de SNES, of wordt het weer compleet vernieuwd?
'Beide versies' Wat bedoel je? Er zijn meer FF games op PSP dan twee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef RenRen- het volgende:
VraagjeIemand die beide FF-versies op de PSP heeft gespeeld?
Welke is meer je geld waard?
Tussen I en II? Waarschijnlijk I. Het systeem van II wordt niet door iedereen gewaardeerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef RenRen- het volgende:
VraagjeIemand die beide FF-versies op de PSP heeft gespeeld?
Welke is meer je geld waard?
Serieus? Volgens een winkel waar ik was, waren er 2. Crisis core en.. Dissidia. Maar zie ook iets over tactics. Dat had hij er niet bij verteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Beide versies' Wat bedoel je? Er zijn meer FF games op PSP dan twee.
Dit wist ik dus ook al nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Tussen I en II? Waarschijnlijk I. Het systeem van II wordt niet door iedereen gewaardeerd
Je moet dat ook niet in een winkel vragen, maar aan onsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Volgens een winkel waar ik was, waren er 2. Crisis core en.. Dissidia. Maar zie ook iets over tactics. Dat had hij er niet bij verteld.
Ik werk sinds kort midden in de stad, dus ik huppelde langsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet in een winkel vragen, maar aan ons
Tactics: strategie-game. Grid- en turnbased. Remake van PSOne game
Dissidia: vecht-game. Stom.
Crisis Core: prequel FFVII. Awesome. Zeker als je FFVII tof vindt/vond
I/II: ports van FFI en FFII. Oud, enkel leuk als je de oude games leuk vindt/vond denk ik. Ik heb deze niet omdat ik FFI wel genoeg heb ondertussen
Dat dacht ik dus al! Van de screenshots.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dissidia is idd met de oude characters. Uit elke game de good guy en de badguy als ik me niet vergis. Heb daar wel de LE van gekocht vanwege artwork die tof is, maar qua gameplayVreselijk, begrijp de game ook niet
I want it.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
FF XIII - 2
Day one hier. Lightning
Waar zit je vast?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I want it.
Wat heeft ze nou weer voor pakje.
Ik kom heulemaal niet meer verder met XIII. Ik zit zo vast
De characters uit de trailer zijn nieuw. Het kan echter wel dat we de FFXIII crew gaan tegenkomen op punten, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef RenRen- het volgende:
Is Versus nou met alle XIII characters, of nieuwe binnen het XIII verhaal?
Zieter wel heeeel anders uit kwa lettertype gebruik enzo. Gaaf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan doen we er als bonus ook nog een Type-0 screen bij
[ afbeelding ]
Ik wist gewoon dat ik mijn psp niet moest verkopen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan doen we er als bonus ook nog een Type-0 screen bij
[ afbeelding ]
Mooie veertjes!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |