Eens,... hardcover editie! Prachtig boek!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het boek is super awesome, gelimiteerde oplage (inclusief nummering!) en ik heb 'm ook!
Ik zag het op NeoGAF al inderdaad. Behoorlijk wat lage cijfers...quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Chocobo het volgende:
De MMO klinkt als een vreselijke fail
Broken incomplete mess!4.2
http://www.gametrailers.com/video/review-final-fantasy/705892
Ja OK, maar echt denderen zal het nooit. Hoe kan je nu ook dit zo uitbrengen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het op NeoGAF al inderdaad. Behoorlijk wat lage cijfers...
-edit-
Overigens, ik hoor in die review veel zaken die gewoon met updates eruit gehaald kunnen worden. Het ziet er wel tof uit en van mij mag XV weer gewoon in die traditionele Final Fantasy stijl
Ouchquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Chocobo het volgende:
De MMO klinkt als een vreselijke fail
Broken incomplete mess!4.2
http://www.gametrailers.com/video/review-final-fantasy/705892
Als je naar FFXI kijkt dan zullen ze inderdaad veel zaken verbeteren, alleen kost dat wel een jaar of 6.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het op NeoGAF al inderdaad. Behoorlijk wat lage cijfers...
-edit-
Overigens, ik hoor in die review veel zaken die gewoon met updates eruit gehaald kunnen worden. Het ziet er wel tof uit en van mij mag XV weer gewoon in die traditionele Final Fantasy stijl
Wanneer heb je XI gespeeld? Ze hebben in de afgelopen jaren veel verbeterd, maar het blijft net een lading fundamentele problemen zitten. FFXIV heeft dezelfde fundamentele problemen en geen van de verbeteringen van wat ik zo lees. En het mist ook de content.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouch
Nou, dat wordt dus een FF die ik over ga slaan.
Twijfelde al omdat ik weliswaar MMO's wel leuk vind maar XI erg ruk vond.
Half jaar geleden of zo. Gekocht met al die uitbreidingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wanneer heb je XI gespeeld? Ze hebben in de afgelopen jaren veel verbeterd, maar het blijft net een lading fundamentele problemen zitten. FFXIV heeft dezelfde fundamentele problemen en geen van de verbeteringen van wat ik zo lees. En het mist ook de content.
Ze flikken weer hetzelfde als met XI. Er is net een update geweest waarin ze heel veel UI problemen e.d. onder handen genomen hebben. Speelt al 10x prettiger.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:30 schreef Zidane007nl het volgende:
Ze hadden Final Fantasy XIV beter Final Fantasy Online II kunnen noemen, want met deze game hebben ze naar mijn mening de serie verpest. Deze game is te snel uitgegeven.
Lijkt op een nieuwe à la Final Fantasy I & II PSP.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:22 schreef Ixnay het volgende:
En welke versie van IV brengen ze dan uit. De NDS remake of die van de SNES, of wordt het weer compleet vernieuwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |