Ozma heb ik nooit verslagen, ik ga eigenlijk na het verhaal nooit echt verder...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef 67Impala het volgende:
Final Fantasy IX had volgens mij gewoon 4 discsen de 4e is de leukste naar mijn mening! Chocobo treasure hunting
en Ozma verslaan
Ok, I've lost it!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Daarom slinger ik mijn snes nog regelmatig aan voor een relaxed potje rpg.
Ben bezig met een tweede playtrough van XIII... Nu ik het allemaal weer mee maak, baal ik ervan dat ik daarvoor gegaan ben.
Herkenbare situatie...quote:
Ziet er leuk uit. Speelt de iPhone fijn?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:56 schreef Dragonwizard het volgende:
Iemand Chaos Rings al geprobeerd? Persoonlijk vind ik het stiekem op dit moment leuker dan FFXIII.
Chocobo Mysterious Dungeon was dat die van de WII? die is namelijk echt mega vetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef Ixnay het volgende:
- Het Japanse spel FInal Fantasy: Chocobo’s Mysterious Dungeon wordt uitgebracht voor PSN.
- Final Fantasy: Mystic Quest van de SNES wordt uitgebracht voor Wii Virtual Console.
- Voice recording voor Versus en Agito XIII is aan de gang.
Nee dat is een ander spel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:38 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Chocobo Mysterious Dungeon was dat die van de WII? die is namelijk echt mega vet
Je moet iets he als je amper kunt bellen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:39 schreef Dragonwizard het volgende:
Op de iPhone 3g gaat het traag. Op m'n nieuwe iPhone 4 speelt het vloeiend en zeer goed te doen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet iets he als je amper kunt bellen...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet iets he als je amper kunt bellen...
Ik weet niet welke consoles je hebt, maar op de Xbox kun je aan de slag met Tales of Vesperia en Lost Odyssey. Voor de PS3 heb je White Knight en Resonance of Fate die beide wel okay zijn om je tijd te doden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef 67Impala het volgende:
godverdomme! Moet ik weer boemlang wachten op een waardige RPG opvolger voor FFXIII
RoF is actievol ja, maar het is geen shooter. Volgens mij is het zelfs extreem turnbased met zelfs een grid waarbinnen je kunt bewegen. Kijk anders even een videoreview op IGN ofzo. WKC is overigens de meer klassieke RPG.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Resonance of fate likt me te shooter achtig met al die guns.
Dan denk ik dat White Knight meer iets voor mij is, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |