Edit het danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat PI had er niet bij gemoeten.
doe eens editten danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat PI had er niet bij gemoeten.
Ben jij dan toevallig de agressor?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef alors het volgende:
Ik ben niet bang op straat, nooit geweest ook, spreek voor jezelf. Dat angstige gejammer altijd
Hopelijk is Wilders tot het besef gekomen dat dat onmogelijk is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Terreros85 het volgende:
Kom eens met het argument dat Wilders de Koran wil verbieden.
Denk het niet, die hebben we al genoeg zijn en die standpunten zijn onderhand wel duidelijk. Als ze nog niet duidelijk zijn is dat je eigen schuld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef henkde_j het volgende:
Komen er ook nog lange 1 op 1 debatten over vooraf bepaalde onderwerpen?
ik ken nog een gematigde grap met moslims.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
Hehe
Gematigde moslims zijn welkom in NL
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef OProg het volgende:
Op dit moment heb ik zoiets dat ik net zo goed het debat van gister op kan zetten.
Van de week nog mijn fiets, 500E naar z'n grootje, gvdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef pberends het volgende:
Je boeltje pakken (bij elkaar gejat boeltje?)
Zo beter?quote:
Nee 2vs2 en iedereeen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef henkde_j het volgende:
Komen er ook nog lange 1 op 1 debatten over vooraf bepaalde onderwerpen?
Gematigde moslims gaan niet naar de Moskee zekerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Ascendancy het volgende:
Maar Wilders, waarom wil je dan moskee's verbieden?
Ik vind het een goed georganiseerd debat zo. Stuk beter dan het premiersdebat en EénVandaag-debat. Behalve dat Twitter-gelul dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef OProg het volgende:
Op dit moment heb ik zoiets dat ik net zo goed het debat van gister op kan zetten.
Ik zag haar net wel ergens jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zit die er wel bij? Ik zit al bijna een uur te kijken, maar nog niet gezien
Heb je gemist. Zat bij het debat der kleintjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zit die er wel bij? Ik zit al bijna een uur te kijken, maar nog niet gezien
Absoluut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het een goed georganiseerd debat zo. Stuk beter dan het premiersdebat en EénVandaag-debat.
Hij zei: massa-immigratiequote:
Breekpunt is hét woord van het jaar, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Inmiddels 4 breekpunten.. AOW toch ook..
Ik beken meer inhoudquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef TNA het volgende:
Wilders blijft gewoon een goede debater.
Rutte gaat terecht voor zijn eigen verhaal en is niet zoals Cohen aan het angst zaaien over een andere partij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Rutte moet gewoon openheid geven.. wie wel..wie niet
wat een klootzak
Wilders zuigt. Elke keer hetzelfde liedje. Het verveelt.quote:
Je hebt gewoon een Nederlandstalige katerquote:
Sowie so die SP outfitsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie verwijderd die kuif-SP-trut van de achtergrond?
Zij die kunnen spellen, werpen de eerste steen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie verwijderd die kuif-SP-trut van de achtergrond?
/carequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rutte gaat terecht voor zijn eigen verhaal en is niet zoals Cohen aan het angst zaaien over een andere partij.
Neem de nieuwe layoutquote:
Baasquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef RedFever007 het volgende:
Haha Rutte die even op z'n horloge keek
Ga thee drinken met de crimineeltjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders zuigt. Elke keer hetzelfde liedje. Het verveelt.
En zn accent trouwens ook.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef Morendo het volgende:
Rutte is de enige democraat aanwezig, met Balkie dan.
en Wildersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef RedFever007 het volgende:
Haha Rutte die even op z'n horloge keek
Huh, maar hij is toch een Jood?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef starla het volgende:
Geef Cohen wat spraakwater. Plz.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rutte is de grootste leugenaar in het gezelschap
Ga knieschijven knallen met Heroquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ga thee drinken met de crimineeltjes.
Ik ben geen FAquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aldoet hij bij mij nu wat moeilijk
Ik hoef zeker niet te vragen wat je gaat stemmen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef marcodej het volgende:
Cohen hou je mond eens. Je hebt al genoeg de ruimte gekregen van de linkse omroep.
Eensch!! Meteen afkappen, niet uitstellenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef TNA het volgende:
[..]
En terecht. Geldverslindend gelul, die JSF.
Dat zien mensen onbewust (nouja, jij bewust) en dat heeft invloed op de geloofwaardigheid, goede strategiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef eightone. het volgende:
Die gast achter Balkenende knikt echt al 2 minuten non-stop nee volgens mij.
Ben voor D66 maar wat een stom shirtquote:
CDA,quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik hoef zeker niet te vragen wat je gaat stemmen?
En dan zijn er schrikbarend veel "Wildersquote:
Kan Job toch niets aan doen, partijlijn enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef KoosVogels het volgende:Hoor ik daar een populistische lama schijten?
Niet modieus, maar dat shirt is in tegenstelling tot het pvda 'jasje?' wel heel herkenbaar op de achtergrond. Niet dat D66 mijn partij is overigens...quote:
Als Gristenen die een kerkbel horen rinkelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Dingess het volgende:
Die PvdA'er in het publiek (als Cohen spreekt).![]()
![]()
dat zeg ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef henkde_j het volgende:
Mhehe, die PdvA er achter Cohen die steeds in de applaus houding zit
Rechtsboven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Dingess het volgende:
![]()
JA. Die gast met dat baardje rechtsboven in beeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Dingess het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef richbitch het volgende:
Kan die mongool achter Cohen OPHOUDEN!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kan Job toch niets aan doen, partijlijn enzo.
Dat is voor mensen die niet luisteren en denken dat Rutte overtuigend is door alleen op de toon te lettenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Rookert het volgende:
Huh, Rutte kraakt en hemelt Spanje op in 1 zin![]()
Nee, alleen de huren worden verhoogd...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
Pak dan de HRA aan met je grote bek, meneer Rutte!!
immigratie is volledig terecht als je naar de getallen kijkt. Van mij mag er een kurk op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef TUFKAL het volgende:
Wilders: Ik word helemaal gek van het woord hervormen
En ik van Massa immigratie
Een prototype Twitteraarquote:
Jup, achter de 1quote:
Als hij het voorlas uit een ukkieboekje wel, mannetje-op-z'n-kop enzo...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef TNA het volgende:
Dit deed Cohen prima.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef Devz het volgende:
Pff, ik erger me dood aan die PvdA klapjosti op de achtergrond van Cohen steeds.
Pechtold en Rutte tegen Cohenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Balkie en Rutte moet samen tegen Cohen beginnen
Ja, daarom. Met zn gelul over hervormen, doorpakken, in beweging blijven en flink bezuinigen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, alleen de huren worden verhoogd...
Hij is grappigquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef eightone. het volgende:
[..]
JA. Die gast met dat baardje rechtsboven in beeld.!
Niet alleen de PvdA'ers daar...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef Blistering het volgende:
Wat een idioten zeg, die PvdA'ers daar.
dat staat los van het gek woorden van onelinersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
immigratie is volledig terecht als je naar de getallen kijkt. Van mij mag er een kurk op.
omdat het allemaal een groot complot is tegen de VVD. Goed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef VerseKoffie het volgende:
waarom krijgt links altijd het laatste woord in debatten?
Je weet wel, fietsen tegen de wind in, hij is een Zeeuw hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Balkenende: je moet tegen de stroom in durven te gaan..
Ehhh
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HENK EN INGRID DIE WEKENLANG IN EEN LUIER ZITTEN DOOR DE MASSA-IMMIGRATIE
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wilders is zelf afgehaakt maar durft het niet toe te geven
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je weet wel, fietsen tegen de wind in, hij is een Zeeuw he
Dat zijn wel de burgersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ooh Geert geeft er weer een draai zodat Hanna Tokkie ook snapt waar het over gaat
Hij is wel echt de enige die klapt volgens mij, al die mensen om hem heen zitten stil en knikken.quote:
Aah, Geert heeft zn doel weer bereikt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef Devz het volgende:
Wilders is in vorm vanavond, doet het erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |