Gematigde moslims gaan niet naar de Moskee zekerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Ascendancy het volgende:
Maar Wilders, waarom wil je dan moskee's verbieden?
Ik vind het een goed georganiseerd debat zo. Stuk beter dan het premiersdebat en EénVandaag-debat. Behalve dat Twitter-gelul dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef OProg het volgende:
Op dit moment heb ik zoiets dat ik net zo goed het debat van gister op kan zetten.
Ik zag haar net wel ergens jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zit die er wel bij? Ik zit al bijna een uur te kijken, maar nog niet gezien
Heb je gemist. Zat bij het debat der kleintjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zit die er wel bij? Ik zit al bijna een uur te kijken, maar nog niet gezien
Absoluut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het een goed georganiseerd debat zo. Stuk beter dan het premiersdebat en EénVandaag-debat.
Hij zei: massa-immigratiequote:
Breekpunt is hét woord van het jaar, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Inmiddels 4 breekpunten.. AOW toch ook..
Ik beken meer inhoudquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef TNA het volgende:
Wilders blijft gewoon een goede debater.
Rutte gaat terecht voor zijn eigen verhaal en is niet zoals Cohen aan het angst zaaien over een andere partij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Rutte moet gewoon openheid geven.. wie wel..wie niet
wat een klootzak
Wilders zuigt. Elke keer hetzelfde liedje. Het verveelt.quote:
Je hebt gewoon een Nederlandstalige katerquote:
Sowie so die SP outfitsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie verwijderd die kuif-SP-trut van de achtergrond?
Zij die kunnen spellen, werpen de eerste steen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie verwijderd die kuif-SP-trut van de achtergrond?
/carequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rutte gaat terecht voor zijn eigen verhaal en is niet zoals Cohen aan het angst zaaien over een andere partij.
Neem de nieuwe layoutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |