quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef OProg het volgende:
Op dit moment heb ik zoiets dat ik net zo goed het debat van gister op kan zetten.
Van de week nog mijn fiets, 500E naar z'n grootje, gvdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef pberends het volgende:
Je boeltje pakken (bij elkaar gejat boeltje?)
Zo beter?quote:
Nee 2vs2 en iedereeen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef henkde_j het volgende:
Komen er ook nog lange 1 op 1 debatten over vooraf bepaalde onderwerpen?
Gematigde moslims gaan niet naar de Moskee zekerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Ascendancy het volgende:
Maar Wilders, waarom wil je dan moskee's verbieden?
Ik vind het een goed georganiseerd debat zo. Stuk beter dan het premiersdebat en EénVandaag-debat. Behalve dat Twitter-gelul dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef OProg het volgende:
Op dit moment heb ik zoiets dat ik net zo goed het debat van gister op kan zetten.
Ik zag haar net wel ergens jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zit die er wel bij? Ik zit al bijna een uur te kijken, maar nog niet gezien
Heb je gemist. Zat bij het debat der kleintjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zit die er wel bij? Ik zit al bijna een uur te kijken, maar nog niet gezien
Absoluut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het een goed georganiseerd debat zo. Stuk beter dan het premiersdebat en EénVandaag-debat.
Hij zei: massa-immigratiequote:
Breekpunt is hét woord van het jaar, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Inmiddels 4 breekpunten.. AOW toch ook..
Ik beken meer inhoudquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef TNA het volgende:
Wilders blijft gewoon een goede debater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |