Edit het danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat PI had er niet bij gemoeten.
doe eens editten danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat PI had er niet bij gemoeten.
Ben jij dan toevallig de agressor?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef alors het volgende:
Ik ben niet bang op straat, nooit geweest ook, spreek voor jezelf. Dat angstige gejammer altijd
Hopelijk is Wilders tot het besef gekomen dat dat onmogelijk is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Terreros85 het volgende:
Kom eens met het argument dat Wilders de Koran wil verbieden.
Denk het niet, die hebben we al genoeg zijn en die standpunten zijn onderhand wel duidelijk. Als ze nog niet duidelijk zijn is dat je eigen schuld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef henkde_j het volgende:
Komen er ook nog lange 1 op 1 debatten over vooraf bepaalde onderwerpen?
ik ken nog een gematigde grap met moslims.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
Hehe
Gematigde moslims zijn welkom in NL
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef OProg het volgende:
Op dit moment heb ik zoiets dat ik net zo goed het debat van gister op kan zetten.
Van de week nog mijn fiets, 500E naar z'n grootje, gvdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef pberends het volgende:
Je boeltje pakken (bij elkaar gejat boeltje?)
Zo beter?quote:
Nee 2vs2 en iedereeen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef henkde_j het volgende:
Komen er ook nog lange 1 op 1 debatten over vooraf bepaalde onderwerpen?
Gematigde moslims gaan niet naar de Moskee zekerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:27 schreef Ascendancy het volgende:
Maar Wilders, waarom wil je dan moskee's verbieden?
Ik vind het een goed georganiseerd debat zo. Stuk beter dan het premiersdebat en EénVandaag-debat. Behalve dat Twitter-gelul dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef OProg het volgende:
Op dit moment heb ik zoiets dat ik net zo goed het debat van gister op kan zetten.
Ik zag haar net wel ergens jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zit die er wel bij? Ik zit al bijna een uur te kijken, maar nog niet gezien
Heb je gemist. Zat bij het debat der kleintjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zit die er wel bij? Ik zit al bijna een uur te kijken, maar nog niet gezien
Absoluut.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het een goed georganiseerd debat zo. Stuk beter dan het premiersdebat en EénVandaag-debat.
Hij zei: massa-immigratiequote:
Breekpunt is hét woord van het jaar, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Inmiddels 4 breekpunten.. AOW toch ook..
Ik beken meer inhoudquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef TNA het volgende:
Wilders blijft gewoon een goede debater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |