dat zeg ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef henkde_j het volgende:
Mhehe, die PdvA er achter Cohen die steeds in de applaus houding zit
Rechtsboven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Dingess het volgende:
Die PvdA'er in het publiek (als Cohen spreekt).![]()
![]()
JA. Die gast met dat baardje rechtsboven in beeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Dingess het volgende:
Die PvdA'er in het publiek (als Cohen spreekt).![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef richbitch het volgende:
Kan die mongool achter Cohen OPHOUDEN!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kan Job toch niets aan doen, partijlijn enzo.
Dat is voor mensen die niet luisteren en denken dat Rutte overtuigend is door alleen op de toon te lettenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Rookert het volgende:
Huh, Rutte kraakt en hemelt Spanje op in 1 zin![]()
Nee, alleen de huren worden verhoogd...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
Pak dan de HRA aan met je grote bek, meneer Rutte!!
immigratie is volledig terecht als je naar de getallen kijkt. Van mij mag er een kurk op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef TUFKAL het volgende:
Wilders: Ik word helemaal gek van het woord hervormen
En ik van Massa immigratie
Een prototype Twitteraarquote:
Jup, achter de 1quote:
Als hij het voorlas uit een ukkieboekje wel, mannetje-op-z'n-kop enzo...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef TNA het volgende:
Dit deed Cohen prima.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef Devz het volgende:
Pff, ik erger me dood aan die PvdA klapjosti op de achtergrond van Cohen steeds.
Pechtold en Rutte tegen Cohenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Balkie en Rutte moet samen tegen Cohen beginnen
Ja, daarom. Met zn gelul over hervormen, doorpakken, in beweging blijven en flink bezuinigen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, alleen de huren worden verhoogd...
Hij is grappigquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:35 schreef eightone. het volgende:
[..]
JA. Die gast met dat baardje rechtsboven in beeld.!
Niet alleen de PvdA'ers daar...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef Blistering het volgende:
Wat een idioten zeg, die PvdA'ers daar.
dat staat los van het gek woorden van onelinersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
immigratie is volledig terecht als je naar de getallen kijkt. Van mij mag er een kurk op.
omdat het allemaal een groot complot is tegen de VVD. Goed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef VerseKoffie het volgende:
waarom krijgt links altijd het laatste woord in debatten?
Je weet wel, fietsen tegen de wind in, hij is een Zeeuw hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Balkenende: je moet tegen de stroom in durven te gaan..
Ehhh
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HENK EN INGRID DIE WEKENLANG IN EEN LUIER ZITTEN DOOR DE MASSA-IMMIGRATIE
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wilders is zelf afgehaakt maar durft het niet toe te geven
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Je weet wel, fietsen tegen de wind in, hij is een Zeeuw he
Dat zijn wel de burgersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ooh Geert geeft er weer een draai zodat Hanna Tokkie ook snapt waar het over gaat
Hij is wel echt de enige die klapt volgens mij, al die mensen om hem heen zitten stil en knikken.quote:
Aah, Geert heeft zn doel weer bereikt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef Devz het volgende:
Wilders is in vorm vanavond, doet het erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |