Rutte gaat terecht voor zijn eigen verhaal en is niet zoals Cohen aan het angst zaaien over een andere partij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Rutte moet gewoon openheid geven.. wie wel..wie niet
wat een klootzak
Wilders zuigt. Elke keer hetzelfde liedje. Het verveelt.quote:
Je hebt gewoon een Nederlandstalige katerquote:
Sowie so die SP outfitsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie verwijderd die kuif-SP-trut van de achtergrond?
Zij die kunnen spellen, werpen de eerste steen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie verwijderd die kuif-SP-trut van de achtergrond?
/carequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rutte gaat terecht voor zijn eigen verhaal en is niet zoals Cohen aan het angst zaaien over een andere partij.
Neem de nieuwe layoutquote:
Baasquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef RedFever007 het volgende:
Haha Rutte die even op z'n horloge keek
Ga thee drinken met de crimineeltjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders zuigt. Elke keer hetzelfde liedje. Het verveelt.
En zn accent trouwens ook.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef Morendo het volgende:
Rutte is de enige democraat aanwezig, met Balkie dan.
en Wildersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef RedFever007 het volgende:
Haha Rutte die even op z'n horloge keek
Huh, maar hij is toch een Jood?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:30 schreef starla het volgende:
Geef Cohen wat spraakwater. Plz.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rutte is de grootste leugenaar in het gezelschap
Ga knieschijven knallen met Heroquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ga thee drinken met de crimineeltjes.
Ik ben geen FAquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aldoet hij bij mij nu wat moeilijk
Ik hoef zeker niet te vragen wat je gaat stemmen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef marcodej het volgende:
Cohen hou je mond eens. Je hebt al genoeg de ruimte gekregen van de linkse omroep.
Eensch!! Meteen afkappen, niet uitstellenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef TNA het volgende:
[..]
En terecht. Geldverslindend gelul, die JSF.
Dat zien mensen onbewust (nouja, jij bewust) en dat heeft invloed op de geloofwaardigheid, goede strategiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef eightone. het volgende:
Die gast achter Balkenende knikt echt al 2 minuten non-stop nee volgens mij.
Ben voor D66 maar wat een stom shirtquote:
CDA,quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik hoef zeker niet te vragen wat je gaat stemmen?
En dan zijn er schrikbarend veel "Wildersquote:
Kan Job toch niets aan doen, partijlijn enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:33 schreef KoosVogels het volgende:Hoor ik daar een populistische lama schijten?
Niet modieus, maar dat shirt is in tegenstelling tot het pvda 'jasje?' wel heel herkenbaar op de achtergrond. Niet dat D66 mijn partij is overigens...quote:
Als Gristenen die een kerkbel horen rinkelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef Dingess het volgende:
Die PvdA'er in het publiek (als Cohen spreekt).![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |