Wie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat jij voortaan trouwens sowieso om 12 uur in bed lag?
Ohhzo, alleen maar beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij drinkt wel vaker wat en is het dus meer gewend, waar ik aan twee glaasjes genoeg heb om teut te worden, heeft hij wel wat meer nodig dan twee biertjes
Ja, ik ben nu aangeschotenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhzo, alleen maar beter.
En ja, werken is ook wel fijn ja.
Nooit!quote:
Dank.quote:
Ik zou het best doen, maar mijn tijd nemen, en aangezien jullie altijd haastig zijn, heb ik er geen enkel probleem mee als ik hem niet open, als ik maar niet weer een note krijg van BT..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:51 schreef Japsnars het volgende:
Lamon opent nooit nieuwe SC delen, dat weten jullie onderhand toch wel?
Nee, ik zit steeds dingen te typen die nergens op slaan en dan voer ik t maar niet inquote:
Dat heb je altijd door hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Hebben mannen het trouwens altijd door als ze een stijve hebben? Of is het soms ook ongemerkt als je ergens bent ofzo?
Heb jij altijd door dat je opgewonden bent?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Hebben mannen het trouwens altijd door als ze een stijve hebben? Of is het soms ook ongemerkt als je ergens bent ofzo?
Hoezo eigenlijk? Ervaring met je leraar gehad?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Dat voel je meestal wel, zeker op de genante momenten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Ja want op die site staan allemaal foto's van kerels met een stijve op openbare plaatsen en dan ook gewoon doodleuk alsof ze niets in de gaten hebbenquote:
Ik kan zelf bepalen of ik em stijf laat worden of niet, het is een soort kamasutra-ding, hoe dat met anderen zit weet ik niet....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Wij hebben van die vieze leraren hier op school gehad. Eentje zat altijd naar het decolleté van een meisje voor hem te kijken en steeds haar alles laten voorlezenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Ervaring met je leraar gehad?
Opwinding (als in nattigheid) bij vrouwen vind ik wel wat anders als een stijve jodokus hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb jij altijd door dat je opgewonden bent?
Nee dat kan jij niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan zelf bepalen of ik em stijf laat worden of niet, het is een soort kamasutra-ding, hoe dat met anderen zit weet ik niet....
Ja maar je kunt toch ook een stijve krijgen zonder dat je opgewonden bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb jij altijd door dat je opgewonden bent?
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar je kunt toch ook een stijve krijgen zonder dat je opgewonden bent
Ja maar je kunt toch ook doorlekken zonder dat je opgewonden bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar dat merk je wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het gaat hier altijd over sex.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat het over sex nu?
Want daar wilde iki ets over zeggen en toen vond ik dat dat niet kon
Dat laatste hoor je alleen bij jongetjes die kleine piemeltjes hebben hoor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat voel je meestal wel, zeker op de genante momenten.
Alhoewel hij soms ook redelijk (half)stijf kan zijn zonder dat je het meteen opmerkt
Ja, zo ben ik ook weleens nat als i niet opgewonden benquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je merkt het echt niet iedere keer hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar dat merk je wel.
Je merkt alleen die 8 per nacht niet.
zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat het over sex nu?
Gevoelloze lul.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je merkt het echt niet iedere keer hoorMaar 99% van de gevallen wel.
Bullshitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat laatste hoor je alleen bij jongetjes die kleine piemeltjes hebben hoor!
Ja, dat kan ik wel, ik vind het verder geen prestatie, maar je hoeft niet altijd tegen te spreken hoe mijn lichaam en geest werken, je kent me niet eens.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat het over sex nu?
Vochtig dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dus niet zo 1:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
BullshitJullie dragen waarschijnlijk gewoon strakke boxers. Ik heb van die loose-shit
![]()
I wilde eigelijk gewoon vragen waarom mannenzo oppervlakig zijn als het gaat om uiterlijkquote:
Dat is kut vind ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
BullshitJullie dragen waarschijnlijk gewoon strakke boxers. Ik heb van die loose-shit
![]()
Douchen telt nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ook weleens nat als i niet opgewonden ben
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Gast, het is dikke bullshit dat je dat 100% zelf kan bepalen. Iedereen krijgt weleens spontaan erecties en je krijgt sowieso 's nachts ook al - ongewild - een stuk of 8 erecties.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik wel, ik vind het verder geen prestatie, maar je hoeft niet altijd tegen te spreken hoe mijn lichaam en geest werken, je kent me niet eens.
Juist nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Douchen telt niet![]()
[..]
Dan zou je het juist nog beter moeten voelen!![]()
Sexy trouwens
Ja dat heb je door, ik snap die foto's dus ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Meh het zit wel chill. Maar met gymbroeken is het wel kut, dan kan je beter strakke shit hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is kut vind ik.Al helemaal als je gaat rennen.
Dan is het toch echt de lengte vrees ikquote:
Krijg je van zelfde momenten als wanneer je een vrouw ziet joggen die vergeten is dat ze haar hangtieten in een sport-bh moet proppen voordat ze de deur uitgaatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is kut vind ik.Al helemaal als je gaat rennen.
Dan moet jij wel een héle lange lul hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan is het toch echt de lengte vrees ik
Ah, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat heb je door, ik snap die foto's dus ook niet.
Dat is anders en volkomen begrijpelijk als ik de eerste ben die je ziet tegenwoordig bij het wakker wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik ook zomaar nat word/ben
Ik merk dat echt vrijwel meteen hoor. Heb ook boxers die een beetje tussen die 2 foto's in zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet jij wel een héle lange lul hebben.
Ik heb ook meer dan eens dat ik het pas na een paar minuten door heb hoorEn ja, hij is in ieder geval bovengemiddeld
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat heb je door, ik snap die foto's dus ook niet.
Verschil tussen een strakke en een losse boxerquote:
Haha.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Krijg je van zelfde momenten als wanneer je een vrouw ziet joggen die vergeten is dat ze haar hangtieten in een sport-bh moet proppen voordat ze de deur uitgaat
Dat zijn ze hier op fok allemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook meer dan eens dat ik het pas na een paar minuten door heb hoorEn ja, hij is in ieder geval bovengemiddeld
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is anders en volkomen begrijpelijk als ik de eerste ben die je ziet tegenwoordig bij het wakker worden
Ik ben een FOK!ker, tuurlijk heb ik een hele lange lul!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Ik meestal ook maar nogmaals, er zijn ook wel momenten dat ik het pas na een tijdje door heb (maar dan staat hij dus niet helemaal stijf tegen mijn broek neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik merk dat echt vrijwel meteen hoor. Heb ook boxers die een beetje tussen die 2 foto's in zitten.
Bij mij niet want ik doe er altijd zo'n incontinentieding in.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha.Bij 9 van de tien vrouwen in een sportbroek kan je ook "liplezen".
9 van de tien vrouwen? Ik weet niet waar jij fitnesst maar hier nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tsja dan heb ik volgens mij nog steeds dat ik het voel ofzo hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Verschil tussen een strakke en een losse boxer
Ja oke misschien welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar nogmaals, er zijn ook wel momenten dat ik het pas na een tijdje door heb (maar dan staat hij dus niet helemaal stijf tegen mijn broek neeDat zou ik wel merken)
Een semi!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar nogmaals, er zijn ook wel momenten dat ik het pas na een tijdje door heb (maar dan staat hij dus niet helemaal stijf tegen mijn broek neeDat zou ik wel merken)
Dat vinden mannen toch alleen maar geil?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vinden mannen toch alleen maar geil?
Een pamper.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij niet want ik doe er altijd zo'n incontinentieding in.
Ja, ik heb ook een ochtend-erectie, maar ik denk niet dat de vraag daarover ging.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, het is dikke bullshit dat je dat 100% zelf kan bepalen. Iedereen krijgt weleens spontaan erecties en je krijgt sowieso 's nachts ook al - ongewild - een stuk of 8 erecties.
Pics van je lul!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Zo nu en dan een stijve of iedere maand een week chagrijnig en in pijn terwijl er bloed in je ondergoed stroomt, dan weet ik wel wat mijn keuze is.quote:
Ik fitness niet meer sinds jaren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
9 van de tien vrouwen? Ik weet niet waar jij fitnesst maar hier niet
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een ochtend-erectie, maar ik denk niet dat de vraag daarover ging.
De vraag ging meer richting; laten jullie je leiden door je pik, en nee, daar heb ik geen last van, zelfs met een erectie stroomt het bloed nog steeds niet uit mijn hersenen, en ben ik nog steeds slimmer dan welke vrouw ik ook tegenover me heb....
Haha, Lamon heeft wel eens een erectie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een ochtend-erectie, maar ik denk niet dat de vraag daarover ging.
De vraag ging meer richting; laten jullie je leiden door je pik, en nee, daar heb ik geen last van, zelfs met een erectie stroomt het bloed nog steeds niet uit mijn hersenen, en ben ik nog steeds slimmer dan welke vrouw ik ook tegenover me heb....
Nee, het ging er niet om of je je lul achterna loopt of niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Depends.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vinden mannen toch alleen maar geil?
Ja ik ga mijzelf van de week even inschrijven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik fitness niet meer sinds jaren.![]()
Maar ben wel naarstig op zoek, maar wil wel een professionele tent nu.
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:
Dan valt dat niet in de categorie "rondflubberende hangtieten"quote:
Lamon... Soms is het misschien slim om je arrogantie iets minder te laten blijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga je solo of onder begeleiding?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ga mijzelf van de week even inschrijven.
Whehehehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan me gewoon al helemaal voorstellen dat je dan op een awkward moment een stijve krijgt en het niet even snel kunt verbergen en dat je dan zo denkt van ' oh god oh god ga omlaag GA ALSJEBLIEFT OMLAAG'
Iedere maandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo nu en dan een stijve of iedere maand een week chagrijnig en in pijn terwijl er bloed in je ondergoed stroomt, dan weet ik wel wat mijn keuze is.
je hoorde niks,t was op MSNquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef Adolecens het volgende:
Ik hoor net dat we anale seks gaan hebben
Boh, die goede ouwe pubertijd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan me gewoon al helemaal voorstellen dat je dan op een awkward moment een stijve krijgt en het niet even snel kunt verbergen en dat je dan zo denkt van ' oh god oh god ga omlaag GA ALSJEBLIEFT OMLAAG'
Ik begin morgen met fitnessenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik fitness niet meer sinds jaren.![]()
Maar ben wel naarstig op zoek, maar wil wel een professionele tent nu.
Je kan dat ding heel makkelijk 'trainen' hoor. Even concentreren en je ziet hem weer slap worden en gewoon netjes weer in de representatieve houding gaan zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef L0t.. het volgende:
Poepklodders aan je piemolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef Adolecens het volgende:
Ik hoor net dat we anale seks gaan hebben
Regelmatig, maar ik laat dat nooit controle nemen over hoe ik een vrouw of meisje benader, Ik neem de tijd, en als ik er niets in zie na een tijdje kap ik het af, ook zonder seks gehad te hebben. Ik ben geen slaaf van mijn penis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, Lamon heeft wel eens een erectie.
Ik heb het besluit vorige zaterdag genomen. Was kleren kopen en zag mezelf in de spiegel en schrok gewoon.quote:
O ja?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kan dat ding heel makkelijk 'trainen' hoor. Even concentreren en je ziet hem weer slap worden en gewoon netjes weer in de representatieve houding gaan zitten
Ik heb dat nooit gemerkt bij een jongen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, die goede ouwe pubertijd.
Ook een van de hoofdredenen dat alle jongens toen in Overzeas broeken liepen.
Wat wil je horen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil een persoonlijke boodschap van de engelen ontvangen
quote:
Gast, houd eens op met jouw eeuwige manier van denigrerend praten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Regelmatig, maar ik laat dat nooit controle nemen over hoe ik een vrouw of meisje benader, Ik neem de tijd, en als ik er niets in zie na een tijdje kap ik het af, ook zonder seks gehad te hebben. Ik ben geen slaaf van mijn penis.
Haha, grassprietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het besluit vorige zaterdag genomen. Was kleren kopen en zag mezelf in de spiegel en schrok gewoon.![]()
Wel leuke kleren gekocht though.
Ik denk dan echt niet omlaag, ik denk dan, kleren uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef L0t.. het volgende:
Jij hebt er wel eens voorgestaan en dat ik hem voor je ogen slap liet wordenquote:
Oh heus dat ik een god benquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, jij bent een Adonis in bed en met deze instelling word je alleen maar beter
Waarschijnlijk gewoon Solo en ik kan altijd wel iemand vragen om mij eenmalig te helpen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga je solo of onder begeleiding?
Mijn vorige was echt van "Ja hier heb je gewichten, leef je uit".![]()
![]()
Ik wil iemand die mij schema's aanmeet en zegt wanneer ik zwaarder kan qua gewicht en of ik lichamelijk goed ga.
Het ging om een Awkward moment, dan denk jij dat dus echt niet hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik denk dan echt niet omlaag, ik denk dan, kleren uit
Jy bend dan oowk lesbiej.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gemerkt bij een jongen.
Heel de sc aan de fitnessquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het besluit vorige zaterdag genomen. Was kleren kopen en zag mezelf in de spiegel en schrok gewoon.![]()
Wel leuke kleren gekocht though.
Er zijn ook vrouwen met piemels hoor.quote:
geen idee, iets dat lkoptquote:
Okee, dit wordt te persoonlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt er wel eens voorgestaan en dat ik hem voor je ogen slap liet worden
Laat weten hoe dat gainer spul is! Als je er echt goed van aankomt moet ik het ook maar eens gaan nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon Solo en ik kan altijd wel iemand vragen om mij eenmalig te helpen.
Morgen komt in ieder geval mijn weightgainer rotzooi binnen
Zweverig ben je wel jaquote:
Ja klopt ik kijk liever niet naar mannen.quote:
Ja geen idee dus. Ben aan het zoeken. Naar wat ik al zei een plek met begeleiding.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel de sc aan de fitness.
Wanneer ga je denk je?
Laatst nog een filmpje gedownload; "Piemel Bingo 3", kwamen er ook wat in voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen met piemels hoor.
Ik mag dit wrs niet posten, maar het is zo irritant zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, houd eens op met jouw eeuwige manier van denigrerend praten.
Ik ook niet. Samen meisjes kijken op een terras in de stad?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt ik kijk liever niet naar mannen.
Dan ben ik de deur wel uit als je hier eens langskomtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt ik kijk liever niet naar mannen.
Ik vertel enkel hoe ik het zie, moet ik liegen om jullie je een beetje beter te laten voelen dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, houd eens op met jouw eeuwige manier van denigrerend praten.
Uberreipe pflaumenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laatst nog een filmpje gedownload; "Piemel Bingo 3", kwamen er ook wat in voor
Ik heb nooit awkward momentenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het ging om een Awkward moment, dan denk jij dat dus echt niet hoor.
Het is ook een uitlokker en troll van de A klasse.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik mag dit wrs niet posten, maar het is zo irritant zeg![]()
Andere avonden was het wel te doen, maar nu echt gewoon zwaar irritant.
Ja gratis krijg je het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja geen idee dus. Ben aan het zoeken. Naar wat ik al zei een plek met begeleiding.
Het mag heus wel wat geld kosten.
Het klinkt nog achterlijker dan het geluid van een poepende koe in een stal soms.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vertel enkel hoe ik het zie, moet ik liegen om jullie je een beetje beter te laten voelen dan?
Stefan heet eigenlijk Abdullah en zal je maar wat graag begeleiden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja gratis krijg je het niet.
Ik heb ook begeleiding, mn moeder heeft het geregeld. Hij heet Stefan en hij weet dat ik morgen kom en ik moest me maar bij hem melden...
Sommige mensen zijn achterlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het klinkt nog achterlijker dan het geluid van een poepende koe in een stal soms.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja gratis krijg je het niet.
Ik heb ook begeleiding, mn moeder heeft het geregeld. Hij heet Stefan en hij weet dat ik morgen kom en ik moest me maar bij hem melden...
ze is niet halalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stefan heet eigenlijk Abdullah en zal je maar wat graag begeleiden.
Ik had de drive wel, maar die toko was gewoon schijt. Ook het volk wat er liep.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:18 schreef L0t.. het volgende:
Fitness, dat heb ik ook eens geprobeerd met m'n vriend, maar wij zijn niet echt motiverend naar elkaar"Heb jij zin om te gaan vanavond?' 'Hm, mwah, jij?' 'Zullen we morgen gaan?' 'Oké
' En dan gingen we nooit morgen
Stadsgericht, met name Eindhoven en omstreken schijnt een probleem te zijn dat ze snel willen aanpakken.quote:
Met wie doe jij het tegenwoordig?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:18 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat ik op mn examens echt zo vaak deed. Dan kwam ik ergens echt niet uit en stond ik half op barsten en ging ik kei hard op mn pen bijten, het deed pijn maar het hielp
.
F4Fquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had de drive wel, maar die toko was gewoon schijt. Ook het volk wat er liep.
JB wou dat ik die even ging downloaden voor haarquote:
Dat Wilders maar snel op z'n bulldozer stapt en door dat gehucht heen ploegt!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stadsgericht, met name Eindhoven en omstreken schijnt een probleem te zijn dat ze snel willen aanpakken.
Jij voelt je echt bij alles aangesproken he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stadsgericht, met name Eindhoven en omstreken schijnt een probleem te zijn dat ze snel willen aanpakken.
TR.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ah bah!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB wou dat ik die even ging downloaden voor haar
Ja, hallo, daar woont mn halve familiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jonge hou je tyfus bek eens, kut mongoolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik vond het een grappige titel en vroeg me af of het echt zo smerig was als ik dacht en dat was dus zoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB wou dat ik die even ging downloaden voor haar
Wildersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat Wilders maar snel op z'n bulldozer stapt en door dat gehucht heen ploegt!
Nee, dit is mijn avondje vrij, ik laat mijn gedachtes lekker de vrije loop, helps to clear the mind.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij voelt je echt bij alles aangesproken he?
Toen je moeder me geld bood en hij niet reageerdequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:21 schreef Broekpaling het volgende:
Heeft iemand van jullie dan een beschamend boner moment gehad?
Jouw hele leven is een grote brainfartquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn avondje vrij, ik laat mijn gedachtes lekker de vrije loop, helps to clear the mind.
Shit, nu hebben Lamon en ik een stijve.quote:
Die is maagdquote:
Ik had hongerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Adolf is gereïncarneerd als poelier?
Je moeder grappen......quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toen je moeder me geld bood en hij niet reageerde
Will let you know, morgen eerst even wegen en dan 2 weken gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laat weten hoe dat gainer spul is! Als je er echt goed van aankomt moet ik het ook maar eens gaan nemen.
Jullie doen het nog niet samen dusquote:
Double Penetrationquote:
Jij gebruikt weightgainer??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Will let you know, morgen eerst even wegen en dan 2 weken gebruiken.
Prima, laat je frustratie maar gaan, als je het toch ergens op moet richten, ik kan het wel hebben.quote:
* no comment *quote:
Vanaf morgen. Niks mis mee hoor, zeker als je een snelle stofwisseling hebt.quote:
"TR"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Prima, laat je frustratie maar gaan, als je het toch ergens op moet richten, ik kan het wel hebben.
Dat hebben we heel anders ervaren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Prima, laat je frustratie maar gaan, als je het toch ergens op moet richten, ik kan het wel hebben.
Dat zijn steroiden en daar krijg je tieten van.quote:
Ik kom uit brabant, alleen slecht volk daar. Dus daar ligt het aan.quote:
Carnavalland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kom uit brabant, alleen slecht volk daar. Dus daar ligt het aan.
Wa wa wa waanzinnig gedroomd ja?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een
ont ont ont ontzettende paal!
En die ram ik
in in in in jouw kanaal
Dieper en diep
Dieper dan diep
En morgen dan gaan we anaa!
Daarom heb ik JB's kinderen daar ook weggehaald voor hun eerste eisprongquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die zooi moet je alleen gebruiken als je echt serieus wilt gaan "bodybuilden"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vanaf morgen. Niks mis mee hoor, zeker als je een snelle stofwisseling hebt.
Als ik veel eet, kom ik nog steeds niks aan.
quote:
Alleen maar sletten daar hoor, loop je over straat word je zomaar in de fik gestoken.quote:
Ik denk dat dat volgens Ado een goed iets isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wa wa wa waanzinnig gedroomd ja?
Ik heb geen eens meer msn vriendinnetjesquote:
O, ik dacht dus verkeerd, positief omdat ik ervandaan kom. maar het blijkt negatie, dus moeten mn kinderen daar weg, klinkt ook wel logisch..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom heb ik JB's kinderen daar ook weggehaald voor hun eerste eisprong
Friesland is niet beter hoor, vraag maar aan Lamon die weet wel wat je moetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom heb ik JB's kinderen daar ook weggehaald voor hun eerste eisprong
Ik wel, wil je er een paar van mij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb geen eens meer msn vriendinnetjes
Helemaal niet kerel. Verdiep je er eens wat meer in voordat je oordeelt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die zooi moet je alleen gebruiken als je echt serieus wilt gaan "bodybuilden"
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Voortaan moeten we zo tegen crack gaan communiceren: CRACK JIJ VANDAAG HAP HAP GEDAAN? ETEN? GOED ZOOOOOO.
Zo praat ik ook altijd tegen drquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Voortaan moeten we zo tegen crack gaan communiceren: CRACK JIJ VANDAAG HAP HAP GEDAAN? ETEN? GOED ZOOOOOO.
huh?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
Oh, daar gaan we weer...
Hoe komt het toch dat mensen anderen hekelen enkel vanwege het feit, dat ze nergens mee zitten?
Ik wil niet dat jouw kinderen zich zo profileren bij anderen als jij bij mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik dacht dus verkeerd, positief omdat ik ervandaan kom. maar het blijkt negatie, dus moeten mn kinderen daar weg, klinkt ook wel logisch..
Ons aller filosoof!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
Oh, daar gaan we weer...
Hoe komt het toch dat mensen anderen hekelen enkel vanwege het feit, dat ze nergens mee zitten?
Who did Crack eat this time?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Die zijn lesbiesjquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel, wil je er een paar van mij?
Reageert ze daar goed op?quote:
Prima, vreet jij je maar vol met die bendequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niet kerel. Verdiep je er eens wat meer in voordat je oordeelt.
Dat spul kan je gebruiken als voedselvervanger voor diëtisten, als extra voedingssupplement voor mensen met ondergewicht en gewoon als aanvulling voor mensen die extra massa willen kweken.
Whats thisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Ik ga binnenkort misschien ook aan die bende.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Prima, vreet jij je maar vol met die bende
Prima, denk jij maar dat het bende is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Prima, vreet jij je maar vol met die bende
Je houdt van mij WAAAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jouw kinderen zich zo profileren bij anderen als jij bij mij![]()
Tegenstrijdig ik weet het, maar ik wen snel aan het semi vaderschap
Niet allemaal!quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort misschien ook aan die bende.
Boeee fucking hoeeequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prima, denk jij maar dat het bende is.
Kloptquote:
Ja, maar die het weer niet zijn zijn lelijk enzoquote:Niet allemaal!
Yeah... noquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:32 schreef Japsnars het volgende:
Noem eens een aantal stoffen die erin zitten en rotzooi zijn die je absoluut niet mag binnenkrijgen?
Met wetenschappelijke bron of iets dergelijks.
En jij maar denken waarom je mondje zoveel pijn doet als je wakker wordtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad, met wie doe jij het allemaal.
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ja, maar die het weer niet zijn zijn lelijk enzo
Herpes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
En jij maar denken waarom je mondje zoveel pijn doet als je wakker wordt
Helaas pindakaas, faalhaas.quote:
Ga jij eigenlijk op dezelfde manier reageren als Zotheid als ze het uitmaakt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat verklaart ook meteen dat kwijl op het kussen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neen, ergerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk op dezelfde manier reageren als Zotheid als ze het uitmaakt?
Nieuwe rel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk op dezelfde manier reageren als Zotheid als ze het uitmaakt?
Dat is geen kwijlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat verklaart ook meteen dat kwijl op het kussen.
quote:
Jij zit juist met zo veel dingen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
Oh, daar gaan we weer...
Zolang de seks goed is en niet teveel zeikt moet dat lukken tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:34 schreef Crack_ het volgende:
Flikker maar op. hij zorgt maar dat ik het niet uit maak.
You wontquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:34 schreef Crack_ het volgende:
Flikker maar op. hij zorgt maar dat ik het niet uit maak.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Urk, Brabant, Friesland, whatever... Allemaal mensen die helaas een eeuw achter lopen.
Generaliserend? Ja. Onwaar? Nee, helaas niet, je kunt het een beetje vergelijken met 8 jaar Bush, doordat die rednecks evenveel invloed hadden op de uitslag daar met die domme kiesstaten... New York had hem allang door, maar had evenveel invloed als een willekeurige redneckstate.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef Lamon. het volgende:
Nope, SL, dat is juist wel verhelderend, dan hoef je namelijk geen facade meer op te houden, en ben je minder bang wat anderen van je denken.
Ik ben anderen nog teveel aan het veroordelen, daar moet ik nog even vanaf, dus als ik daar eenmaal ben kan ik niet alleen echt en compleet mezelf zijn, maar andere mensen ook waarderen om wat ze zijn.
Nu erger ik me nog te vaak aan anderen en oordeel ik, dat lijkt me niet handig, en ook niet prettig tijdens sociale interacties, dus daar wil ik vanaf. Niet meer denken dat Brabanders dom zijn, niet meer geloven dat iedereen die op de PVV stemt een randdebiel of Tokkie is, en niet meer oordelen over anderen omdat ze andere normen en waardes hebben.inmiddels.
Nou Bragi, nou niet eigenwijs doen he. Hij komt niet uit brabant dus hij zal het zelf wel weten hequote:
Jouw relatie draait om seks?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zolang de seks goed is en niet teveel zeikt moet dat lukken toch
Nee, om liefde.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zolang de seks goed is en niet teveel zeikt moet dat lukken toch
Alles onder de rivierenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"communiceren" bedoel jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen die nog steeds met Lamon. communiceren![]()
Jij stemt ook al op wilders en steekt moskeeën in de fik ?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alles onder de rivieren![]()
Alles boven de rivieren: geen idee, nog nooit gewoond, mensen die ik ken zijn ook chill
De liefde maakt de seks nog beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig is de sex ook gewoon ok
VVD, wilders is gek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij stemt ook al op wilders en steekt moskeeën in de fik ?!
Je liegt, alle brabanders zijn zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
VVD, wilders is gek.
En nee ik steek ze niet in de fik maar ik zou er niks om geven als ze ineens allemaal weg zouden zijn.
Boohoo, het is een BN'er nounou. Voor de rest blijven het gewoon tepels.quote:
Aangezien je zo bezig bent met mijn manier van posten,wil je dan echt weten waarom ik je niet zo aardig meer vindt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Friesland is niet beter hoor, vraag maar aan Lamon die weet wel wat je moet
Eenschquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een natte hand van het oogvocht.
Traanogen door hooikoorts.
Je wilde met haar in een tent. Koekoek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aangezien je zo bezig bent met mijn manier van posten,wil je dan echt weten waarom ik je niet zo aardig meer vindt?
Ik was niet op seks met een minderjarig meisje uit, ik dacht dat je gewoon een eigen karakter had, en als ik je dan even vergelijk met RB, die nu een hele toffe vriend heeft,kan ik nog steeds leuk met haar praten en pm-men. Mijn simpele conclusie is dus, dat ik enkel interessant was als die bekende oudere man die zo leuk eruit zag, en toen dat weg was,was meteen de interesse weg, ook als iemand om gewoon mee te praten. Ik volg dus mijn pik niet. Jij wel je kut, en voor een jong meisje vind ik dat geen gezonde eigenschap.
Dus als jij geen Lamon meer zegt zeg ik geen Crack_ meer, ben je er van af en de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.
Omslachtige manier om te zeggen, laat me lekker met rust.
Ik denk dat ik toch maar op D'66 ga IPV VVD.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
VVD, wilders is gek.
En nee ik steek ze niet in de fik maar ik zou er niks om geven als ze ineens allemaal weg zouden zijn.
trquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het komt goed, en tip.
De eerste keer, trek deze aan:
[ afbeelding ].
Wat is datquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het komt goed, en tip.
[ afbeelding ].
Jij wou gewoon seks met haar, heb je ook ergens toegegeven dus houdt die smeerpijp nou maar weer gauw dicht. Er komt alleen maar onzin uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aangezien je zo bezig bent met mijn manier van posten,wil je dan echt weten waarom ik je niet zo aardig meer vindt?
Ik was niet op seks met een minderjarig meisje uit, ik dacht dat je gewoon een eigen karakter had, en als ik je dan even vergelijk met RB, die nu een hele toffe vriend heeft,kan ik nog steeds leuk met haar praten en pm-men. Mijn simpele conclusie is dus, dat ik enkel interessant was als die bekende oudere man die zo leuk eruit zag, en toen dat weg was,was meteen de interesse weg, ook als iemand om gewoon mee te praten. Ik volg dus mijn pik niet. Jij wel je kut, en voor een jong meisje vind ik dat geen gezonde eigenschap.
Dus als jij geen Lamon meer zegt zeg ik geen Crack_ meer, ben je er van af en de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:41 schreef Lamon. het volgende:
die bekende oudere man die zo leuk eruit zag
trquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het komt goed, en tip.
[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het komt goed, en tip.
[ afbeelding ].
Jonge wat lul je, ik heb je nog een pm gestuurd met leuke verhaaltjes erin. Dus wat betreft dat ik niet meer met je wilde praten dikke tyfus bullshit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo stelt hij zich ook voor bij elke internetdate.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goed om het ijs te breken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze ligt meteen onder tafel met een stuiplach.
En dit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je wilde met haar in een tent. Koekoek.
Wereldberoemd, die Lamon.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo stelt hij zich ook voor bij elke internetdate.
Humor tijdens de eerste keer.. dat stond in de girlzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wut?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
Om nog maar te zwijgen over MIJN TITTIES OP DE WEBCAM
Titties, woherr?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
Om nog maar te zwijgen over MIJN TITTIES OP DE WEBCAM
Ik kreeg vandaag te horen dat lachen bij seks goed is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:47 schreef Bragi het volgende:
En die duizend PM's van Crack_ die hij gepost had toen hij weer even 'apawrt' deed.En dan over mij bezig gaan over strafbaar dit strafbaar zo omdat ik een naam postte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |