Wie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat jij voortaan trouwens sowieso om 12 uur in bed lag?
Ohhzo, alleen maar beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij drinkt wel vaker wat en is het dus meer gewend, waar ik aan twee glaasjes genoeg heb om teut te worden, heeft hij wel wat meer nodig dan twee biertjes
Ja, ik ben nu aangeschotenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhzo, alleen maar beter.
En ja, werken is ook wel fijn ja.
Nooit!quote:
Dank.quote:
Ik zou het best doen, maar mijn tijd nemen, en aangezien jullie altijd haastig zijn, heb ik er geen enkel probleem mee als ik hem niet open, als ik maar niet weer een note krijg van BT..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:51 schreef Japsnars het volgende:
Lamon opent nooit nieuwe SC delen, dat weten jullie onderhand toch wel?
Nee, ik zit steeds dingen te typen die nergens op slaan en dan voer ik t maar niet inquote:
Dat heb je altijd door hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Hebben mannen het trouwens altijd door als ze een stijve hebben? Of is het soms ook ongemerkt als je ergens bent ofzo?
Heb jij altijd door dat je opgewonden bent?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Hebben mannen het trouwens altijd door als ze een stijve hebben? Of is het soms ook ongemerkt als je ergens bent ofzo?
Hoezo eigenlijk? Ervaring met je leraar gehad?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Dat voel je meestal wel, zeker op de genante momenten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Ja want op die site staan allemaal foto's van kerels met een stijve op openbare plaatsen en dan ook gewoon doodleuk alsof ze niets in de gaten hebbenquote:
Ik kan zelf bepalen of ik em stijf laat worden of niet, het is een soort kamasutra-ding, hoe dat met anderen zit weet ik niet....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Wij hebben van die vieze leraren hier op school gehad. Eentje zat altijd naar het decolleté van een meisje voor hem te kijken en steeds haar alles laten voorlezenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Ervaring met je leraar gehad?
Opwinding (als in nattigheid) bij vrouwen vind ik wel wat anders als een stijve jodokus hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb jij altijd door dat je opgewonden bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |