quote:
Wat een geregel zeg!quote:
Ahaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Omdat ik even wilde checken of ja awkward nou wel of niet met 2 w's schreef, en toen was dit één van de eerste links bij google
Na de dood van Fortuyn was er even een beetje chaos, je zou verwachten dat dat zich ergens in de randstad afspeelde, maar Brabant was de provincie waar Moskeeen in de fik werden gestoken, en Brabant is ook de provincie waar ze op Wilders stemmen, in de hoop dat de Koran op de brandstapel kan...Als ik het voor het kiezen had, zou die provincie (met name Eindhoven, de op Rotterdam na (die nog het excuus van de bombardering hebben) meest criminele stad in Nederland), best door een ander land geannexeerd mogen worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gehoord eigenlijk.
Ja ik denk het ook..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad
Volgens mij zijn Brabanders gewoon lelijk en geven ze ze daarom geen camera's, internet mag, maar zonder webcam?
Ja hij is nu naar z'n vrienden maar dat 'en met jou afspreken' deed het hem. En hij zegt dat ie lief en ondeugend is.quote:
Kusje kroelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, ik word hier echt opgefokt van.
Sommige mensen zijn zo tyfus dom..![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na de dood van Fortuyn was er even een beetje chaos, je zou verwachten dat dat zich ergens in de randstad afspeelde, maar Brabant was de provincie waar Moskeeen in de fik werden gestoken, en Brabant is ook de provincie waar ze op Wilders stemmen, in de hoop dat de Koran op de brandstapel kan...Als ik het voor het kiezen had, zou die provincie (met name Eindhoven, de op Rotterdam na (die nog het excuus van de bombardering hebben) meest criminele stad in Nederland), best door een ander land geannexeerd mogen worden.
UITZONDERINGEN NAGELATEN, JB.
Wat mij betreft mag het ook wel wat minder met die moskeeën.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na de dood van Fortuyn was er even een beetje chaos, je zou verwachten dat dat zich ergens in de randstad afspeelde, maar Brabant was de provincie waar Moskeeen in de fik werden gestoken, en Brabant is ook de provincie waar ze op Wilders stemmen, in de hoop dat de Koran op de brandstapel kan...Als ik het voor het kiezen had, zou die provincie (met name Eindhoven, de op Rotterdam na (die nog het excuus van de bombardering hebben) meest criminele stad in Nederland, best door een ander land geanexeerd mogen worden.
UITZONDERINGEN NAGELATEN, JB.
Niet altijd, maar wel vaak.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat jij voortaan trouwens sowieso om 12 uur in bed lag?
Ahh, wat lief.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja hij is nu naar z'n vrienden maar dat 'en met jou afspreken' deed het hem. En hij zegt dat ie lief en ondeugend is.
Oh, achja als het nog gezellig isquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat jij voortaan trouwens sowieso om 12 uur in bed lag?
Wat zij zegt dus.quote:
Ik zoek wel, maar is lastig, weinig parttime werk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, achja als het nog gezellig is.
Ben jij al weer opzoek naar werk daar of had je al iets gevonden?
Jij drinkt niet mee?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zegt dus.
Daarnaast zit JB aan de alcohol en dan wordt het doorgaans wel later
Good, I like it rough.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, wat lief.Zijn vader is best adhd, misschien is hij dat ook wel.
Hmm, succes dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zoek wel, maar is lastig, weinig parttime werk.
Dus ik wacht af en zoek.
Hij drinkt wel vaker wat en is het dus meer gewend, waar ik aan twee glaasjes genoeg heb om teut te worden, heeft hij wel wat meer nodig dan twee biertjesquote:
Jawel, maar ik kan er wat beter tegenquote:
Voorlopig maakt t me niet zoveel uit WAT, zou wel graag werken, maar uiteindelijk hoop ik ook op iets leuksquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, succes dan.
Hopelijk vind je iets leuks.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |