De derde zit al tegenover mequote:
Goed hequote:
Zijn Crackdar ging af.quote:
Inderdaad, destijds werden er ook in Brabant de meeste Moskees in de fik gestoken, zorgelijke provincie, uitzonderingen nagelaten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me echt super weinig van mijn geschiedenisboeken herinneren, behalve dat ze stonken.
Kledingvoorschriften begrijp ik nog wel, maar boekverbrandingen?
De koran ofzo?
Vieze junkie.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neu, schjnt al jaaaren zo te zijn...
Trio met zijn vijven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee het wordt eentje met zn vijven dan.
Towerbridgen, joh. Geven we elkaar mid-action een high five.quote:
Heequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Adolecens het volgende:
Ow wacht!
Crack en nog een andere vrouw is ook goed!
Mag JB een avondje met Fas stappen
Een gebalde high five tussen je ogen jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Towerbridgen, joh. Geven we elkaar mid-action een high five.
bedankt dat je mijn uitzonderlijkheid onderkentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Inderdaad, destijds werden er ook in Brabant de meeste Moskees in de fik gestoken, zorgelijke provincie, uitzonderingen nagelaten.
Wil je dat niet?quote:
Dealquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Adolecens het volgende:
Ow wacht!
Crack en nog een andere vrouw is ook goed!
Mag JB een avondje met Fas stappen
Ik heb er niets van gehoord eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Inderdaad, destijds werden er ook in Brabant de meeste Moskees in de fik gestoken, zorgelijke provincie, uitzonderingen nagelaten.
Nee daar kan je dan niet bijkomen. Gewoon een normale High Fivequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Een gebalde high five tussen je ogen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |