Maat van me had een briljant idee: simkaart in zijn mobiel doen, dan pincode veranderen(wist niet dat dat kon zonder die puk codequote:Op maandag 7 juni 2010 10:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke er is nog hoop, die telefoonnummers eraf halen mbv kabeltje naar mijn computer... probleem is dat hij wel aan moet dus moet ik iemand zoeken met een pincode zonder 1235, aangezien die het niet meer doen
Moet er wel ruimte zijn in mijn huis of het huis van die vriend moet leeg zijnquote:
Dat zeker jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er nog ranzigere dingen in een ziekenhuis.
Nee, in Brabant, Friesland, de Achterhoek en Twente worden daar alleen berenvellen verkocht terwijl in de rest van Nederland er schijnbaar kleding van andere materialen wordt verkocht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:24 schreef Crack_ het volgende:
Vraagje, verkopen al die grote kledingwinkels in nederland niet overal het zelfde?
c&a, h&m noem maar op?![]()
![]()
Pincode kan je altijd veranderen jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef MouzurX het volgende:
Noh:
[..]
Maat van me had een briljant idee: simkaart in zijn mobiel doen, dan pincode veranderen(wist niet dat dat kon zonder die puk code) naar 4 cijfers zonder 1235.
En nu kan ik mijn mobiel nog enigzinds gebruiken![]()
Om precies te zijn, alles wat niet rood is:
[ afbeelding ]
Video's maken kan ik niet meer omdat ik daar de rechtse rondje knop voor nodig heb, maar foto's en bellen kan nog![]()
Smsen is moeilijk zonder komma's en abcdefjkl
Ik charcheer, ik heb dat al vaker gezegd volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef Fascination het volgende:
Lamon. heeft zo'n hekel aan mensen die in hokjes denken, gelukkig doet hij dat zelf niet.
No problem doen wequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet er wel ruimte zijn in mijn huis of het huis van die vriend moet leeg zijn
Ok, van jou boeit het me dan weer nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vannacht ben ik 3x gekomen. Nu heb ik mij vandaag alweer 10x geil gevoeld. Momenteel heb voor de derde keer in korte tijd de behoefte een trio met 3 mensen gedurende 36 minuten aan te gaan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dan mag ik wel haast maken met een reservering ofzo
Heb je ook 'aparte voorwerpen' uit 'aparte plaatsen' moeten halen? En dan bedoel ik geen kraaltjes uit de neus van een kleuterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zeker jaWe hadden zo'n man met lactose-intolerantie en die had op een of andere manier toch een bakje vla op ofzo.. OMG diarree bleef maar komen wtf, die man was bedlegerig en het stopte gewoon maar niet jonge
Ik kreeg zo erg de slappe lach op een gegeven moment, moest even de kamer verlaten
!
Dat was fictiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, van jou boeit het me dan weer niet
[..]
Ze weten het al een paar jaar te rekken meen ik, dus doe rustig aan
Neu, schjnt al jaaaren zo te zijn...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dan mag ik wel haast maken met een reservering ofzo
Staat me enig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, in Brabant, Friesland, de Achterhoek en Twente worden daar alleen berenvellen verkocht terwijl in de rest van Nederland er schijnbaar kleding van andere materialen wordt verkocht.
Ga je nou met een ander?quote:
Nee.quote:
Ik gaf je laatst nog een compliment.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik charcheer, ik heb dat al vaker gezegd volgens mij.
Maak anders ff een kut opmerking in US over mij of een andere user om weer lekker te kunnen slapen.
Oh wat ergquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zeker jaWe hadden zo'n man met lactose-intolerantie en die had op een of andere manier toch een bakje vla op ofzo.. OMG diarree bleef maar komen wtf, die man was bedlegerig en het stopte gewoon maar niet jonge
Ik kreeg zo erg de slappe lach op een gegeven moment, moest even de kamer verlaten
!
Ik was na 2 woorden gestopt met lezenquote:
Wie is de andere vrouw?quote:
Neinquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je ook 'aparte voorwerpen' uit 'aparte plaatsen' moeten halen? En dan bedoel ik geen kraaltjes uit de neus van een kleuter
Jonge, ik edit en jij editquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee.
Ja, ik stuur al de hele dag geile SMS-jes terwijl zij bij haar vriend was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |