Dat boek is ook serieus echt irritant lezen met al die Ijslandse namen. Haal ze de hele tijd door elkaar.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is logisch bij IJslanders want die heten altijd iets als Smargnarfjur Fjurgurdsigurdsson.
Wtf, ik ga nooit van mijn leven Spaans leren. Veel te verwarrende en nergens op slaande taalquote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, A dios le pido betekent 'aan god vraag ik het'.
Ik voel mij aangesproken derhalve Doooeeiquote:
Gedaan en dank jequote:Op maandag 7 juni 2010 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan ik nog terug gaan kijken welke dat ook alweer waren ook
Hoe is het?=
COUNTRY ROADS, TAKE ME HOMEquote:Op maandag 7 juni 2010 23:55 schreef Otis2.0 het volgende:
CAUSE I'M CARRYING YOUR LOVE WITH ME
WEST VIRGINIA DOWN TO TENNESSEE
I'LL BE MOVING WITH THE GOOD LORD'S SPEED
CARRYING YOUR LOVE WITH ME.
Ik vind Spaans juist heel logisch opzich. Stam+o is de ik-vorm, pido (of yo pido) = ik vraag. En le is gewoon het, ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wtf, ik ga nooit van mijn leven Spaans leren. Veel te verwarrende en nergens op slaande taal
quote:Le is in alle andere talen (Lees: Frans).
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
Meisje met afwijkingen die niet onder woorden te beschrijven vallen maakt normaal mens zonder enige negativieve geschiedenis wetmatig gezien maakt willekeurige onbekende uit voor van alles en nog wat.
Telegraaf, kom er maar in...
Haha die toevoeging. Zonder enige negatieve geschiedenis wetmatig gezien. Mooi.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
Meisje met afwijkingen die niet onder woorden te beschrijven vallen maakt normaal mens zonder enige negativieve geschiedenis wetmatig gezien maakt willekeurige onbekende uit voor van alles en nog wat.
Ik wil ook nog steeds je negatieve ervaringen met mannen goed makenquote:
Nou ik wel voor de meneer van de vissenwinkel, die liet wat vallen en toen raapte ik het op.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef kurk_droog het volgende:
ik kniel voor niemand ( tvp )
Hij heet gewoon Gallas hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben hier helemaal hysterisch van. Ik ga naar de stad. Challas.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
Meisje met afwijkingen die niet onder woorden te beschrijven vallen maakt normaal mens zonder enige negatiieve geschiedenis wetmatig gezien een willekeurige onbekende uit voor van alles en nog wat.
Hier kom ik morgen op terug.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds je negatieve ervaringen met mannen goed maken
Aha, niet alleen in het Frans dusquote:Op maandag 7 juni 2010 23:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Spaans juist heel logisch opzich. Stam+o is de ik-vorm, pido (of yo pido) = ik vraag. En le is gewoon het, ja.
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik wel voor de meneer van de vissenwinkel, die liet wat vallen en toen raapte ik het op.
Toen zei hij: "er heeft nog nooit een vrouw voor me gebukt."
Dat hoefde ik niet te weten.
quote:
Er bestaan geen normale mensen.quote:
Jawel.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan geen normale mensen.
Dus ook geen normale meisjes.
'Le' is in het Spaans geen lidwoord hoor. Aanwijzend voornaamwoord, zoals 'dat'.quote:
Begin maar bij Nederlands.quote:En ik vind Italiaans nog logischer, de werkwoorden hebben daar zelfs een geslaagd
Mi Chiamo (Ik heet *mannennaam*)
Mi Chiama (Ik heet 'vrouwennaam')
Hij zit aan de drugs.quote:
Wat is normaal?quote:
quote:
Wel waar, ik denk dat het provincie-gebonden is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan geen normale mensen.
Dus ook geen normale meisjes.
Niet waar!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel waar, ik denk dat het provincie-gebonden is.
Meh, ik heb een of andere mislukte hersenstoornis waardoor ik soms hele anderen woorden typ dan ik bedoelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
'Le' is in het Spaans geen lidwoord hoor. Aanwijzend voornaamwoord, zoals 'dat'.
[..]
Begin maar bij Nederlands..
No it doesn't.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Crack?
Maar crack maakt je kapot, everybody knows that..
Regio Wassenaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet waar!
Oh, en welke provincie is achterlijk dan?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel waar, ik denk dat het provincie-gebonden is.
Alle behalve noord-holland, zuid-holland en Utrecht...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet waar!
Allemaal behalve die waar Lamon in woont, lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet waar!
Valt nog wel mee hoorquote:
Je zou het bijna denken.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alle behalve noord-holland, zuid-holland en Utrecht...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Allemaal behalve die waar Lamon in woont, lijkt me duidelijk.
Ik doe denk met je mee... heb nog beetje vliegend hert liggen hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga gewoon iets met alcohol drinken denk ik
Weet je al welk poesje je krijgt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat doe je met de rest dan?quote:
Dan word je nóg geiler!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe eens normaaaaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe je met de rest dan?
Afsteken en afbranden?
afzagen en in zee gooien.. nee geef het aan duitsland en belgie..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe je met de rest dan?
Afsteken en afbranden?
Is ze van jou, of heb je je zinnen op haar gezet?quote:
Er is maar 1 ding dat mensen kapot kan maken en dat is hun eigen mentaliteit.quote:
Doe je mee met ons?quote:
en grolschquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding dat mensen kapot kan maken en dat is hun eigen mentaliteit.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
afzagen en in zee gooien.. nee geef het aan duitsland en belgie..
Dan zitten wij dus mooi veilig hier.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Allemaal behalve die waar Lamon in woont, lijkt me duidelijk.
Nee, het is crack.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
en drie koekjes volgens die verkoper. DOOD VRIEND. DOOD.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is liefde. En lafheid.quote:
Ik wist niet dat jij in was voor trio's!quote:
Bij drie koekjes wordt je doodgeschoten door een vliegend kastje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
en drie koekjes volgens die verkoper. DOOD VRIEND. DOOD.
Jullie wel.quote:
Ik ben van mening dat de randstad toch wel redelijk in orde is.quote:
Dus crack, alles lijkt mooi lief cool lekker allesquote:
Whehe, het blijken allemaal (!!!) perzen te zijn... Ik wil geen pers, maar een exotic, dus dit nest niet. Wel balen, maar volgend nest afwachten dan maar.quote:
Vliegende kastjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij drie koekjes wordt je doodgeschoten door een vliegend kastje.
Niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus crack, alles lijkt mooi lief cool lekker alles. Maar dan kapot, thats how it is. Niet anders
.
Einde discussie.
Bron?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de randstad toch wel redelijk in orde is.
Kijk bijvoorbeeld maar naar waar Wilders zijn stemmen vandaan haalt, met name uit Brabant vreemd genoeg, terwijl mensen uit de randstad veel meer redenen zouden hebben om gekleurde Nederlanders te haten, qua criminaliteit.
Lamon.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld maar naar waar Wilders zijn stemmen vandaan haalt, met name uit Brabant vreemd genoeg, terwijl mensen uit de randstad veel meer redenen zouden hebben om gekleurde Nederlanders te haten, qua criminaliteit.
jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is ze van jou, of heb je je zinnen op haar gezet?
Been there done that, get to know mequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in was voor trio's!
90% toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bron?
In Urk schenen ook veel mensen op zulke partijen te stemmen.
Bron: jeugdjournaal.
Ja, echt een flinke meerderheid.quote:
Done that? Seriously? What the f.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Been there done that, get to know me.
En ik was dat met die jassen en bios, remember.
PICS!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Been there done that, get to know me.
En ik was dat met die jassen en bios, remember.
Oquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, wat nog een reden is: de meeste mensen van allochtone afkomst komen uit de randstad en die kiezen heus niet PVVquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil het niet maar als het moet kan ik het wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Welke gast van 16 kan/wil nou niet z'n eigen zetpil zetten btw
O ja, dat kan ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef ynuhh het volgende:
Oh nee, dat was Volendam dacht ik.
MVV of MMV?quote:
Naar Lelystad verhuizen is nooit goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O![]()
Ik kom uit eindhoven, maar ben verhuisd naar Lelystad, is dat goed?
Wat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Misschien vindt ie het geil, stiekem?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Okquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef Adolecens het volgende:
Ik zeg net tegen JB dat wij tot 2 maanden terug elke avond zo zaten en nu is het een uitzondering... Wel weer eens leuk om ff zo tegenover elkaar op FOK! te zitten
Ik vind het een verbeteringquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Naar Lelystad verhuizen is nooit goed.
Zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Naar Lelystad verhuizen is nooit goed.
Nu geloof ik het al helemaal niet.quote:
Oké.quote:
Ja heb ik niet man..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
PICS!![]()
En ja, maar in alleen een overjas naar de bios gaan is weer wat anders he![]()
Pff, MI
Een Melige WolvenDagen?quote:
Nee, nu wil ik meer weten om een beeld te kunnen vormen. Wat heb jij precies met die andere chick gedaan en hoe zag ze eruit?quote:
Slaapjes bouwen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
HEY IK GA SLAPEN DUSHI'S LATER HE <3
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:14 schreef Japsnars het volgende:
Brazzers live!
Gaarne even dit bericht quoten.
Ja zo een gast had een scooterongeluk gehad, kreeg een zetpil paracetamol, dan denk je toch dat zo'n puber dat zelf wil doen, ik had dat iig zeker gewild op die leeftijdquote:
Oh, ik bedoelde niet 3 meisjes he..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik meer weten om een beeld te kunnen vormen. Wat heb jij precies met die andere chick gedaan en hoe zag ze eruit?
Nee?quote:
I second that.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik meer weten om een beeld te kunnen vormen. Wat heb jij precies met die andere chick gedaan en hoe zag ze eruit?
Nee 2 meisjes, jij en 1 ander meisje.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja zo een gast had een scooterongeluk gehad, kreeg een zetpil paracetamol, dan denk je toch dat zo'n puber dat zelf wil doen, ik had dat iig zeker gewild op die leeftijdMaar hij keek echt of ie water zag branden en geen idee had hoe je een zetpil zou moeten zetten
quote:
And whats wrong with that?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Japsnars het volgende:
Ik voel mij nu heel onervaren.
Ik ben nog maagdelijker dan de Paus, zelfs maagdelijker dan B-fucking-P
Dus moest jij het doen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja zo een gast had een scooterongeluk gehad, kreeg een zetpil paracetamol, dan denk je toch dat zo'n puber dat zelf wil doen, ik had dat iig zeker gewild op die leeftijdMaar hij keek echt of ie water zag branden en geen idee had hoe je een zetpil zou moeten zetten
Best veel.quote:
Er is zoveel groen hierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vanuit Eindhoven is alles inderdaad een verbetering.
Komt nog wel.quote:
Urk, Brabant, Friesland, whatever... Allemaal mensen die helaas een eeuw achter lopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bron?
In Urk schenen ook veel mensen op zulke partijen te stemmen.
Bron: jeugdjournaal.
Zijn jullie weleens bij pannenkoekenhuis Dubbelop wezen eten?quote:
Over een paar maanden word ik alweer 19. En hoe ouder ik word hoe vervelenderquote:
IK WIL EEN BRON.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Urk, Brabant, Friesland, whatever... Allemaal mensen die helaas een eeuw achter lopen.
Generaliserend? Ja. Onwaar? Nee, helaas niet, je kunt het een beetje vergelijken met 8 jaar Bush, doordat die rednecks evenveel invloed hadden op de uitslag daar met die domme kiesstaten... New York had hem allang door, maar had evenveel invloed als een willekeurige redneckstate.
Wat heeft een eeuw achterlopen voor verband met het stemmen op de PVV?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Urk, Brabant, Friesland, whatever... Allemaal mensen die helaas een eeuw achter lopen.
Generaliserend? Ja. Onwaar? Nee, helaas niet, je kunt het een beetje vergelijken met 8 jaar Bush, doordat die rednecks evenveel invloed hadden op de uitslag daar met die domme kiesstaten... New York had hem allang door, maar had evenveel invloed als een willekeurige redneckstate.
Jaquote:
Volgens mij vind hij dat net zoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaIk weet niet, ik vind dat opzich niet erg om te doen ofzo want dat is gewoon je werk maar bij zo'n jonge gast heb ik dan toch iets van wtf en beetje awkward
Ja, volgens mij maakte hij gewoon misbruik van de situatie. Het is ook gewoon awkward dat jij een zetpil bij hem naar binnen moet douwen terwijl hij dat net zo goed zelf kan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaIk weet niet, ik vind dat opzich niet erg om te doen ofzo want dat is gewoon je werk maar bij zo'n jonge gast heb ik dan toch iets van wtf en beetje awkward
Afgelopen woensdag met de kinderenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn jullie weleens bij pannenkoekenhuis Dubbelop wezen eten?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent 18, het maakt echt niet uit.
Nee, oké. Ik ben dan ook lang niet de enige uit mijn vriendengroep.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat denk je alleen maar. Er is niks mis mee.
www.sitemetsymbolen.nlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
wat is die site met die symbolen ook alweer?
Ik ben geboren en getogen in het uiterste hoekje van de Achterhoek en heb nooit ervaren dat we daar een eeuw achter liepen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja maar hij kan het toch gewoon zelf doen, mankeerde niets aan z'n handjes ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij vind hij dat net zo!
NOquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Nee, oké. Ik ben dan ook lang niet de enige uit mijn vriendengroep.
Maar ik regel ook serieus nooit chicks, daar mag wel wat aan veranderen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag met de kinderen
Hoezo?
Ik denk dat het zo'n 800 meter van ons huis is
Jonge, ik zou zo hard losgaan in H'lem als ik 'haar' nu niet zo verrekt leuk zou vindenquote:
Tandjes.quote:
Nou, als je er snel achterkomt of ze je leuk vindt ja of nee. Dat kun je of los gaan bij haarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jonge, ik zou zo hard losgaan in H'lem als ik 'haar' nu niet zo verrekt leuk zou vinden
lolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam vroeger vaak in Lelystad, omdat mijn moeder daar vrienden had.
En dan gingen we op zich best vaak daar eten, omdat zusje die bijna niets lust.![]()
Maar het is een leuk restaurant en ze bestaan al best lang
Volgens mij bestaan er nog ranzigere dingen in een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:22 schreef Fascination het volgende:
Gadverdamme, wat lijkt me dat ranzig, iemand een zetpil toedienen.![]()
Mocht ze mij niet leuk vinden, dan zou ik mij waarschijnlijk echt een week zwaar kut voelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, als je er snel achterkomt of ze je leuk vindt ja of nee. Dat kun je of los gaan bij haar, of los gaan in Haarlem
.
Was helemaal verbaasd dat het nog bestond joh.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
lol
Ja, we zijn er nu een keer of 3 geweest ofzo, de dames vinden het er erg leuk met alle dieren erbij en het is goed eten wel
Dit is belangrijker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef Adolecens het volgende:
Daar gingen de geile gesprekken en toenaderingen
Boekverbrandingen en kledingsvoorschiften doen mij echt aan mijn geschiedenisboeken denken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heeft een eeuw achterlopen voor verband met het stemmen op de PVV?
Niet kut voelen, meteen boem losquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mocht ze mij niet leuk vinden, dan zou ik mij waarschijnlijk echt een week zwaar kut voelen.
Is er wel wat, dan gaat er vast niet heel veel gebeuren want drukke toetsperiode vol met schoolexamens en dan een drukke vakantie
Ik dacht heel even dat je het over een parenclub had. Totdat ik 'met alle dieren' lasquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
lol
Ja, we zijn er nu een keer of 3 geweest ofzo, de dames vinden het er erg leuk met alle dieren erbij en het is goed eten wel
Ja dat gaat hem vast niet worden. Dat gevoel ken jij ook welquote:
Sorryquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef Adolecens het volgende:
Daar gingen de geile gesprekken en toenaderingen
Als ik me kut voel ga ik wel los, you know that..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat gaat hem vast niet worden. Dat gevoel ken jij ook wel
Vaak wel ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:24 schreef Crack_ het volgende:
Vraagje, verkopen al die grote kledingwinkels in nederland niet overal het zelfde?
c&a, h&m noem maar op?![]()
![]()
Ze lopen te steggelen met de gemeente, die wil ze daar weg hebben, maar zij willen dat weer niet. Bla bla bla geld enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was helemaal verbaasd dat het nog bestond joh.
KPD is geen fuck aan en SEX is statischerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is belangrijker.
Ga maar lekker naar SEX of KPD
Ik kan me echt super weinig van mijn geschiedenisboeken herinneren, behalve dat ze stonken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Boekverbrandingen en kledingsvoorschiften doen mij echt aan mijn geschiedenisboeken denken.
Ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik me kut voel ga ik wel los, you know that..
Ja van eigen merkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:24 schreef Crack_ het volgende:
Vraagje, verkopen al die grote kledingwinkels in nederland niet overal het zelfde?
![]()
Okee ik ga meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt
Maar ik kan sowieso dan pas losgaan als we naar H'lem gaan en fuck knows wanneer dat precies zal zijn
Vannacht ben ik 3x gekomen. Nu heb ik mij vandaag alweer 10x geil gevoeld. Momenteel heb voor de derde keer in korte tijd de behoefte een trio met 3 mensen gedurende 36 minuten aan te gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze lopen te steggelen met de gemeente, die wil ze daar weg hebben, maar zij willen dat weer niet. Bla bla bla geld enzo.
[..]
KPD is geen fuck aan en SEX is statischer
Oh dan mag ik wel haast maken met een reservering ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze lopen te steggelen met de gemeente, die wil ze daar weg hebben, maar zij willen dat weer niet. Bla bla bla geld enzo.
Maat van me had een briljant idee: simkaart in zijn mobiel doen, dan pincode veranderen(wist niet dat dat kon zonder die puk codequote:Op maandag 7 juni 2010 10:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke er is nog hoop, die telefoonnummers eraf halen mbv kabeltje naar mijn computer... probleem is dat hij wel aan moet dus moet ik iemand zoeken met een pincode zonder 1235, aangezien die het niet meer doen
Moet er wel ruimte zijn in mijn huis of het huis van die vriend moet leeg zijnquote:
Dat zeker jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er nog ranzigere dingen in een ziekenhuis.
Nee, in Brabant, Friesland, de Achterhoek en Twente worden daar alleen berenvellen verkocht terwijl in de rest van Nederland er schijnbaar kleding van andere materialen wordt verkocht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:24 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Pincode kan je altijd veranderen jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef MouzurX het volgende:
Noh:
[..]
Maat van me had een briljant idee: simkaart in zijn mobiel doen, dan pincode veranderen(wist niet dat dat kon zonder die puk code) naar 4 cijfers zonder 1235.
En nu kan ik mijn mobiel nog enigzinds gebruiken![]()
Om precies te zijn, alles wat niet rood is:
[ afbeelding ]
Video's maken kan ik niet meer omdat ik daar de rechtse rondje knop voor nodig heb, maar foto's en bellen kan nog![]()
Smsen is moeilijk zonder komma's en abcdefjkl
Ik charcheer, ik heb dat al vaker gezegd volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef Fascination het volgende:
Lamon. heeft zo'n hekel aan mensen die in hokjes denken, gelukkig doet hij dat zelf niet.
No problem doen wequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet er wel ruimte zijn in mijn huis of het huis van die vriend moet leeg zijn
Ok, van jou boeit het me dan weer nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vannacht ben ik 3x gekomen. Nu heb ik mij vandaag alweer 10x geil gevoeld. Momenteel heb voor de derde keer in korte tijd de behoefte een trio met 3 mensen gedurende 36 minuten aan te gaan.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dan mag ik wel haast maken met een reservering ofzo
Heb je ook 'aparte voorwerpen' uit 'aparte plaatsen' moeten halen? En dan bedoel ik geen kraaltjes uit de neus van een kleuterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zeker jaWe hadden zo'n man met lactose-intolerantie en die had op een of andere manier toch een bakje vla op ofzo.. OMG diarree bleef maar komen wtf, die man was bedlegerig en het stopte gewoon maar niet jonge
Ik kreeg zo erg de slappe lach op een gegeven moment, moest even de kamer verlaten
!
Dat was fictiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, van jou boeit het me dan weer niet
[..]
Ze weten het al een paar jaar te rekken meen ik, dus doe rustig aan
Neu, schjnt al jaaaren zo te zijn...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dan mag ik wel haast maken met een reservering ofzo
Staat me enig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, in Brabant, Friesland, de Achterhoek en Twente worden daar alleen berenvellen verkocht terwijl in de rest van Nederland er schijnbaar kleding van andere materialen wordt verkocht.
Ga je nou met een ander?quote:
Nee.quote:
Ik gaf je laatst nog een compliment.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik charcheer, ik heb dat al vaker gezegd volgens mij.
Maak anders ff een kut opmerking in US over mij of een andere user om weer lekker te kunnen slapen.
Oh wat ergquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zeker jaWe hadden zo'n man met lactose-intolerantie en die had op een of andere manier toch een bakje vla op ofzo.. OMG diarree bleef maar komen wtf, die man was bedlegerig en het stopte gewoon maar niet jonge
Ik kreeg zo erg de slappe lach op een gegeven moment, moest even de kamer verlaten
!
Ik was na 2 woorden gestopt met lezenquote:
Wie is de andere vrouw?quote:
Neinquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je ook 'aparte voorwerpen' uit 'aparte plaatsen' moeten halen? En dan bedoel ik geen kraaltjes uit de neus van een kleuter
Jonge, ik edit en jij editquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee.
Ja, ik stuur al de hele dag geile SMS-jes terwijl zij bij haar vriend was.
De derde zit al tegenover mequote:
Goed hequote:
Zijn Crackdar ging af.quote:
Inderdaad, destijds werden er ook in Brabant de meeste Moskees in de fik gestoken, zorgelijke provincie, uitzonderingen nagelaten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me echt super weinig van mijn geschiedenisboeken herinneren, behalve dat ze stonken.
Kledingvoorschriften begrijp ik nog wel, maar boekverbrandingen?
De koran ofzo?
Vieze junkie.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neu, schjnt al jaaaren zo te zijn...
Trio met zijn vijven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee het wordt eentje met zn vijven dan.
Towerbridgen, joh. Geven we elkaar mid-action een high five.quote:
Heequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Adolecens het volgende:
Ow wacht!
Crack en nog een andere vrouw is ook goed!
Mag JB een avondje met Fas stappen
Een gebalde high five tussen je ogen jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Towerbridgen, joh. Geven we elkaar mid-action een high five.
bedankt dat je mijn uitzonderlijkheid onderkentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Inderdaad, destijds werden er ook in Brabant de meeste Moskees in de fik gestoken, zorgelijke provincie, uitzonderingen nagelaten.
Wil je dat niet?quote:
Dealquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Adolecens het volgende:
Ow wacht!
Crack en nog een andere vrouw is ook goed!
Mag JB een avondje met Fas stappen
Ik heb er niets van gehoord eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Inderdaad, destijds werden er ook in Brabant de meeste Moskees in de fik gestoken, zorgelijke provincie, uitzonderingen nagelaten.
Nee daar kan je dan niet bijkomen. Gewoon een normale High Fivequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Een gebalde high five tussen je ogen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Woodcocksquote:
Of wij gaan seksen, dat kan ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Oeh geweldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wel pics en info van die andere ter goedkeuring door mijquote:
quote:
Ik wil best met Fas stappen, maar ik wil ook gewoon filmen kijken als jij die twee neemtquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee daar kan je dan niet bijkomen. Gewoon een normale High FiveDit vind ik te ver gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:
Hoe kom je aan die site..quote:
Ik woon in brabant, das een eeuw terug. Wij hebben hier nog geen fotocamera'squote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wel pics en info van die andere ter goedkeuring door mij
Hoe erg te ver, A 'bridge' too far?quote:
En voor de drank zorgt!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil best met Fas stappen, maar ik wil ook gewoon filmen kijken als jij die twee neemt
wel internet dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik woon in brabant, das een eeuw terug. Wij hebben hier nog geen fotocamera's
JB had er ook eenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik woon in brabant, das een eeuw terug. Wij hebben hier nog geen fotocamera's
Ik mag niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB had er ook een![]()
Je wil gewoon niet
Omdat ik even wilde checken of ja awkward nou wel of niet met 2 w's schreef, en toen was dit één van de eerste links bij googlequote:
Inderdaadquote:
quote:
Wat een geregel zeg!quote:
Ahaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Omdat ik even wilde checken of ja awkward nou wel of niet met 2 w's schreef, en toen was dit één van de eerste links bij google
Na de dood van Fortuyn was er even een beetje chaos, je zou verwachten dat dat zich ergens in de randstad afspeelde, maar Brabant was de provincie waar Moskeeen in de fik werden gestoken, en Brabant is ook de provincie waar ze op Wilders stemmen, in de hoop dat de Koran op de brandstapel kan...Als ik het voor het kiezen had, zou die provincie (met name Eindhoven, de op Rotterdam na (die nog het excuus van de bombardering hebben) meest criminele stad in Nederland), best door een ander land geannexeerd mogen worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gehoord eigenlijk.
Ja ik denk het ook..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad
Volgens mij zijn Brabanders gewoon lelijk en geven ze ze daarom geen camera's, internet mag, maar zonder webcam?
Ja hij is nu naar z'n vrienden maar dat 'en met jou afspreken' deed het hem. En hij zegt dat ie lief en ondeugend is.quote:
Kusje kroelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, ik word hier echt opgefokt van.
Sommige mensen zijn zo tyfus dom..![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na de dood van Fortuyn was er even een beetje chaos, je zou verwachten dat dat zich ergens in de randstad afspeelde, maar Brabant was de provincie waar Moskeeen in de fik werden gestoken, en Brabant is ook de provincie waar ze op Wilders stemmen, in de hoop dat de Koran op de brandstapel kan...Als ik het voor het kiezen had, zou die provincie (met name Eindhoven, de op Rotterdam na (die nog het excuus van de bombardering hebben) meest criminele stad in Nederland), best door een ander land geannexeerd mogen worden.
UITZONDERINGEN NAGELATEN, JB.
Wat mij betreft mag het ook wel wat minder met die moskeeën.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na de dood van Fortuyn was er even een beetje chaos, je zou verwachten dat dat zich ergens in de randstad afspeelde, maar Brabant was de provincie waar Moskeeen in de fik werden gestoken, en Brabant is ook de provincie waar ze op Wilders stemmen, in de hoop dat de Koran op de brandstapel kan...Als ik het voor het kiezen had, zou die provincie (met name Eindhoven, de op Rotterdam na (die nog het excuus van de bombardering hebben) meest criminele stad in Nederland, best door een ander land geanexeerd mogen worden.
UITZONDERINGEN NAGELATEN, JB.
Niet altijd, maar wel vaak.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat jij voortaan trouwens sowieso om 12 uur in bed lag?
Ahh, wat lief.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja hij is nu naar z'n vrienden maar dat 'en met jou afspreken' deed het hem. En hij zegt dat ie lief en ondeugend is.
Oh, achja als het nog gezellig isquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat jij voortaan trouwens sowieso om 12 uur in bed lag?
Wat zij zegt dus.quote:
Ik zoek wel, maar is lastig, weinig parttime werk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, achja als het nog gezellig is.
Ben jij al weer opzoek naar werk daar of had je al iets gevonden?
Jij drinkt niet mee?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zegt dus.
Daarnaast zit JB aan de alcohol en dan wordt het doorgaans wel later
Good, I like it rough.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, wat lief.Zijn vader is best adhd, misschien is hij dat ook wel.
Hmm, succes dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zoek wel, maar is lastig, weinig parttime werk.
Dus ik wacht af en zoek.
Hij drinkt wel vaker wat en is het dus meer gewend, waar ik aan twee glaasjes genoeg heb om teut te worden, heeft hij wel wat meer nodig dan twee biertjesquote:
Jawel, maar ik kan er wat beter tegenquote:
Voorlopig maakt t me niet zoveel uit WAT, zou wel graag werken, maar uiteindelijk hoop ik ook op iets leuksquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, succes dan.
Hopelijk vind je iets leuks.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |