Oké.quote:
Ja heb ik niet man..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
PICS!![]()
En ja, maar in alleen een overjas naar de bios gaan is weer wat anders he![]()
Pff, MI
Een Melige WolvenDagen?quote:
Nee, nu wil ik meer weten om een beeld te kunnen vormen. Wat heb jij precies met die andere chick gedaan en hoe zag ze eruit?quote:
Slaapjes bouwen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
HEY IK GA SLAPEN DUSHI'S LATER HE <3
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:14 schreef Japsnars het volgende:
Brazzers live!
Gaarne even dit bericht quoten.
Ja zo een gast had een scooterongeluk gehad, kreeg een zetpil paracetamol, dan denk je toch dat zo'n puber dat zelf wil doen, ik had dat iig zeker gewild op die leeftijdquote:
Oh, ik bedoelde niet 3 meisjes he..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik meer weten om een beeld te kunnen vormen. Wat heb jij precies met die andere chick gedaan en hoe zag ze eruit?
Nee?quote:
I second that.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik meer weten om een beeld te kunnen vormen. Wat heb jij precies met die andere chick gedaan en hoe zag ze eruit?
Nee 2 meisjes, jij en 1 ander meisje.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja zo een gast had een scooterongeluk gehad, kreeg een zetpil paracetamol, dan denk je toch dat zo'n puber dat zelf wil doen, ik had dat iig zeker gewild op die leeftijdMaar hij keek echt of ie water zag branden en geen idee had hoe je een zetpil zou moeten zetten
quote:
And whats wrong with that?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef Japsnars het volgende:
Ik voel mij nu heel onervaren.
Ik ben nog maagdelijker dan de Paus, zelfs maagdelijker dan B-fucking-P
Dus moest jij het doen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja zo een gast had een scooterongeluk gehad, kreeg een zetpil paracetamol, dan denk je toch dat zo'n puber dat zelf wil doen, ik had dat iig zeker gewild op die leeftijdMaar hij keek echt of ie water zag branden en geen idee had hoe je een zetpil zou moeten zetten
Best veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |