Been there done that, get to know mequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in was voor trio's!
90% toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bron?
In Urk schenen ook veel mensen op zulke partijen te stemmen.
Bron: jeugdjournaal.
Ja, echt een flinke meerderheid.quote:
Done that? Seriously? What the f.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Been there done that, get to know me.
En ik was dat met die jassen en bios, remember.
PICS!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Been there done that, get to know me.
En ik was dat met die jassen en bios, remember.
Oquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de randstad toch wel redelijk in orde is.
Kijk bijvoorbeeld maar naar waar Wilders zijn stemmen vandaan haalt, met name uit Brabant vreemd genoeg, terwijl mensen uit de randstad veel meer redenen zouden hebben om gekleurde Nederlanders te haten, qua criminaliteit.
Ja, wat nog een reden is: de meeste mensen van allochtone afkomst komen uit de randstad en die kiezen heus niet PVVquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de randstad toch wel redelijk in orde is.
Kijk bijvoorbeeld maar naar waar Wilders zijn stemmen vandaan haalt, met name uit Brabant vreemd genoeg, terwijl mensen uit de randstad veel meer redenen zouden hebben om gekleurde Nederlanders te haten, qua criminaliteit.
Ik wil het niet maar als het moet kan ik het wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Welke gast van 16 kan/wil nou niet z'n eigen zetpil zetten btw
O ja, dat kan ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef ynuhh het volgende:
Oh nee, dat was Volendam dacht ik.
MVV of MMV?quote:
Naar Lelystad verhuizen is nooit goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O![]()
Ik kom uit eindhoven, maar ben verhuisd naar Lelystad, is dat goed?
Wat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Misschien vindt ie het geil, stiekem?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Okquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef Adolecens het volgende:
Ik zeg net tegen JB dat wij tot 2 maanden terug elke avond zo zaten en nu is het een uitzondering... Wel weer eens leuk om ff zo tegenover elkaar op FOK! te zitten
Ik vind het een verbeteringquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Naar Lelystad verhuizen is nooit goed.
Zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Naar Lelystad verhuizen is nooit goed.
Nu geloof ik het al helemaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |