Dat boek is ook serieus echt irritant lezen met al die Ijslandse namen. Haal ze de hele tijd door elkaar.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is logisch bij IJslanders want die heten altijd iets als Smargnarfjur Fjurgurdsigurdsson.
Wtf, ik ga nooit van mijn leven Spaans leren. Veel te verwarrende en nergens op slaande taalquote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, A dios le pido betekent 'aan god vraag ik het'.
Ik voel mij aangesproken derhalve Doooeeiquote:
Gedaan en dank jequote:Op maandag 7 juni 2010 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan ik nog terug gaan kijken welke dat ook alweer waren ook
Hoe is het?=
COUNTRY ROADS, TAKE ME HOMEquote:Op maandag 7 juni 2010 23:55 schreef Otis2.0 het volgende:
CAUSE I'M CARRYING YOUR LOVE WITH ME
WEST VIRGINIA DOWN TO TENNESSEE
I'LL BE MOVING WITH THE GOOD LORD'S SPEED
CARRYING YOUR LOVE WITH ME.
Ik vind Spaans juist heel logisch opzich. Stam+o is de ik-vorm, pido (of yo pido) = ik vraag. En le is gewoon het, ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wtf, ik ga nooit van mijn leven Spaans leren. Veel te verwarrende en nergens op slaande taal
quote:Le is in alle andere talen (Lees: Frans).
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
Meisje met afwijkingen die niet onder woorden te beschrijven vallen maakt normaal mens zonder enige negativieve geschiedenis wetmatig gezien maakt willekeurige onbekende uit voor van alles en nog wat.
Telegraaf, kom er maar in...
Haha die toevoeging. Zonder enige negatieve geschiedenis wetmatig gezien. Mooi.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
Meisje met afwijkingen die niet onder woorden te beschrijven vallen maakt normaal mens zonder enige negativieve geschiedenis wetmatig gezien maakt willekeurige onbekende uit voor van alles en nog wat.
Ik wil ook nog steeds je negatieve ervaringen met mannen goed makenquote:
Nou ik wel voor de meneer van de vissenwinkel, die liet wat vallen en toen raapte ik het op.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef kurk_droog het volgende:
ik kniel voor niemand ( tvp )
Hij heet gewoon Gallas hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben hier helemaal hysterisch van. Ik ga naar de stad. Challas.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
Meisje met afwijkingen die niet onder woorden te beschrijven vallen maakt normaal mens zonder enige negatiieve geschiedenis wetmatig gezien een willekeurige onbekende uit voor van alles en nog wat.
Hier kom ik morgen op terug.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds je negatieve ervaringen met mannen goed maken
Aha, niet alleen in het Frans dusquote:Op maandag 7 juni 2010 23:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Spaans juist heel logisch opzich. Stam+o is de ik-vorm, pido (of yo pido) = ik vraag. En le is gewoon het, ja.
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik wel voor de meneer van de vissenwinkel, die liet wat vallen en toen raapte ik het op.
Toen zei hij: "er heeft nog nooit een vrouw voor me gebukt."
Dat hoefde ik niet te weten.
quote:
Er bestaan geen normale mensen.quote:
Jawel.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan geen normale mensen.
Dus ook geen normale meisjes.
'Le' is in het Spaans geen lidwoord hoor. Aanwijzend voornaamwoord, zoals 'dat'.quote:
Begin maar bij Nederlands.quote:En ik vind Italiaans nog logischer, de werkwoorden hebben daar zelfs een geslaagd
Mi Chiamo (Ik heet *mannennaam*)
Mi Chiama (Ik heet 'vrouwennaam')
Hij zit aan de drugs.quote:
Wat is normaal?quote:
quote:
Wel waar, ik denk dat het provincie-gebonden is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan geen normale mensen.
Dus ook geen normale meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |