Wie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat jij voortaan trouwens sowieso om 12 uur in bed lag?
Ohhzo, alleen maar beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij drinkt wel vaker wat en is het dus meer gewend, waar ik aan twee glaasjes genoeg heb om teut te worden, heeft hij wel wat meer nodig dan twee biertjes
Ja, ik ben nu aangeschotenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhzo, alleen maar beter.
En ja, werken is ook wel fijn ja.
Nooit!quote:
Dank.quote:
Ik zou het best doen, maar mijn tijd nemen, en aangezien jullie altijd haastig zijn, heb ik er geen enkel probleem mee als ik hem niet open, als ik maar niet weer een note krijg van BT..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:51 schreef Japsnars het volgende:
Lamon opent nooit nieuwe SC delen, dat weten jullie onderhand toch wel?
Nee, ik zit steeds dingen te typen die nergens op slaan en dan voer ik t maar niet inquote:
Dat heb je altijd door hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Hebben mannen het trouwens altijd door als ze een stijve hebben? Of is het soms ook ongemerkt als je ergens bent ofzo?
Heb jij altijd door dat je opgewonden bent?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Hebben mannen het trouwens altijd door als ze een stijve hebben? Of is het soms ook ongemerkt als je ergens bent ofzo?
Hoezo eigenlijk? Ervaring met je leraar gehad?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Dat voel je meestal wel, zeker op de genante momenten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Ja want op die site staan allemaal foto's van kerels met een stijve op openbare plaatsen en dan ook gewoon doodleuk alsof ze niets in de gaten hebbenquote:
Ik kan zelf bepalen of ik em stijf laat worden of niet, het is een soort kamasutra-ding, hoe dat met anderen zit weet ik niet....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
Wij hebben van die vieze leraren hier op school gehad. Eentje zat altijd naar het decolleté van een meisje voor hem te kijken en steeds haar alles laten voorlezenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Ervaring met je leraar gehad?
Opwinding (als in nattigheid) bij vrouwen vind ik wel wat anders als een stijve jodokus hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb jij altijd door dat je opgewonden bent?
Nee dat kan jij niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan zelf bepalen of ik em stijf laat worden of niet, het is een soort kamasutra-ding, hoe dat met anderen zit weet ik niet....
Ja maar je kunt toch ook een stijve krijgen zonder dat je opgewonden bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb jij altijd door dat je opgewonden bent?
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar je kunt toch ook een stijve krijgen zonder dat je opgewonden bent
Ja maar je kunt toch ook doorlekken zonder dat je opgewonden bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar dat merk je wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het gaat hier altijd over sex.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat het over sex nu?
Want daar wilde iki ets over zeggen en toen vond ik dat dat niet kon
Dat laatste hoor je alleen bij jongetjes die kleine piemeltjes hebben hoor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat voel je meestal wel, zeker op de genante momenten.
Alhoewel hij soms ook redelijk (half)stijf kan zijn zonder dat je het meteen opmerkt
Ja, zo ben ik ook weleens nat als i niet opgewonden benquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je merkt het echt niet iedere keer hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar dat merk je wel.
Je merkt alleen die 8 per nacht niet.
zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat het over sex nu?
Gevoelloze lul.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je merkt het echt niet iedere keer hoorMaar 99% van de gevallen wel.
Bullshitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat laatste hoor je alleen bij jongetjes die kleine piemeltjes hebben hoor!
Ja, dat kan ik wel, ik vind het verder geen prestatie, maar je hoeft niet altijd tegen te spreken hoe mijn lichaam en geest werken, je kent me niet eens.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat het over sex nu?
Vochtig dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dus niet zo 1:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
BullshitJullie dragen waarschijnlijk gewoon strakke boxers. Ik heb van die loose-shit
![]()
I wilde eigelijk gewoon vragen waarom mannenzo oppervlakig zijn als het gaat om uiterlijkquote:
Dat is kut vind ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
BullshitJullie dragen waarschijnlijk gewoon strakke boxers. Ik heb van die loose-shit
![]()
Douchen telt nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ook weleens nat als i niet opgewonden ben
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Gast, het is dikke bullshit dat je dat 100% zelf kan bepalen. Iedereen krijgt weleens spontaan erecties en je krijgt sowieso 's nachts ook al - ongewild - een stuk of 8 erecties.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik wel, ik vind het verder geen prestatie, maar je hoeft niet altijd tegen te spreken hoe mijn lichaam en geest werken, je kent me niet eens.
Juist nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Douchen telt niet![]()
[..]
Dan zou je het juist nog beter moeten voelen!![]()
Sexy trouwens
Ja dat heb je door, ik snap die foto's dus ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef L0t.. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |