Nee, om liefde.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zolang de seks goed is en niet teveel zeikt moet dat lukken toch
Alles onder de rivierenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kom uit brabant, alleen slecht volk daar. Dus daar ligt het aan.
"communiceren" bedoel jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen die nog steeds met Lamon. communiceren![]()
Jij stemt ook al op wilders en steekt moskeeën in de fik ?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alles onder de rivieren![]()
Alles boven de rivieren: geen idee, nog nooit gewoond, mensen die ik ken zijn ook chill
De liefde maakt de seks nog beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig is de sex ook gewoon ok
VVD, wilders is gek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij stemt ook al op wilders en steekt moskeeën in de fik ?!
Je liegt, alle brabanders zijn zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
VVD, wilders is gek.
En nee ik steek ze niet in de fik maar ik zou er niks om geven als ze ineens allemaal weg zouden zijn.
Boohoo, het is een BN'er nounou. Voor de rest blijven het gewoon tepels.quote:
Aangezien je zo bezig bent met mijn manier van posten,wil je dan echt weten waarom ik je niet zo aardig meer vindt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Friesland is niet beter hoor, vraag maar aan Lamon die weet wel wat je moet
Eenschquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een natte hand van het oogvocht.
Traanogen door hooikoorts.
Je wilde met haar in een tent. Koekoek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aangezien je zo bezig bent met mijn manier van posten,wil je dan echt weten waarom ik je niet zo aardig meer vindt?
Ik was niet op seks met een minderjarig meisje uit, ik dacht dat je gewoon een eigen karakter had, en als ik je dan even vergelijk met RB, die nu een hele toffe vriend heeft,kan ik nog steeds leuk met haar praten en pm-men. Mijn simpele conclusie is dus, dat ik enkel interessant was als die bekende oudere man die zo leuk eruit zag, en toen dat weg was,was meteen de interesse weg, ook als iemand om gewoon mee te praten. Ik volg dus mijn pik niet. Jij wel je kut, en voor een jong meisje vind ik dat geen gezonde eigenschap.
Dus als jij geen Lamon meer zegt zeg ik geen Crack_ meer, ben je er van af en de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.
Omslachtige manier om te zeggen, laat me lekker met rust.
Ik denk dat ik toch maar op D'66 ga IPV VVD.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
VVD, wilders is gek.
En nee ik steek ze niet in de fik maar ik zou er niks om geven als ze ineens allemaal weg zouden zijn.
trquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het komt goed, en tip.
De eerste keer, trek deze aan:
[ afbeelding ].
Wat is datquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het komt goed, en tip.
[ afbeelding ].
Jij wou gewoon seks met haar, heb je ook ergens toegegeven dus houdt die smeerpijp nou maar weer gauw dicht. Er komt alleen maar onzin uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aangezien je zo bezig bent met mijn manier van posten,wil je dan echt weten waarom ik je niet zo aardig meer vindt?
Ik was niet op seks met een minderjarig meisje uit, ik dacht dat je gewoon een eigen karakter had, en als ik je dan even vergelijk met RB, die nu een hele toffe vriend heeft,kan ik nog steeds leuk met haar praten en pm-men. Mijn simpele conclusie is dus, dat ik enkel interessant was als die bekende oudere man die zo leuk eruit zag, en toen dat weg was,was meteen de interesse weg, ook als iemand om gewoon mee te praten. Ik volg dus mijn pik niet. Jij wel je kut, en voor een jong meisje vind ik dat geen gezonde eigenschap.
Dus als jij geen Lamon meer zegt zeg ik geen Crack_ meer, ben je er van af en de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:41 schreef Lamon. het volgende:
die bekende oudere man die zo leuk eruit zag
trquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het komt goed, en tip.
[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het komt goed, en tip.
[ afbeelding ].
Jonge wat lul je, ik heb je nog een pm gestuurd met leuke verhaaltjes erin. Dus wat betreft dat ik niet meer met je wilde praten dikke tyfus bullshit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo stelt hij zich ook voor bij elke internetdate.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goed om het ijs te breken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze ligt meteen onder tafel met een stuiplach.
En dit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je wilde met haar in een tent. Koekoek.
Wereldberoemd, die Lamon.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo stelt hij zich ook voor bij elke internetdate.
Humor tijdens de eerste keer.. dat stond in de girlzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wut?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
Om nog maar te zwijgen over MIJN TITTIES OP DE WEBCAM
Titties, woherr?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
Om nog maar te zwijgen over MIJN TITTIES OP DE WEBCAM
Ik kreeg vandaag te horen dat lachen bij seks goed is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:47 schreef Bragi het volgende:
En die duizend PM's van Crack_ die hij gepost had toen hij weer even 'apawrt' deed.En dan over mij bezig gaan over strafbaar dit strafbaar zo omdat ik een naam postte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |