Ik wel, wil je er een paar van mij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb geen eens meer msn vriendinnetjes
Helemaal niet kerel. Verdiep je er eens wat meer in voordat je oordeelt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die zooi moet je alleen gebruiken als je echt serieus wilt gaan "bodybuilden"
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Voortaan moeten we zo tegen crack gaan communiceren: CRACK JIJ VANDAAG HAP HAP GEDAAN? ETEN? GOED ZOOOOOO.
Zo praat ik ook altijd tegen drquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Voortaan moeten we zo tegen crack gaan communiceren: CRACK JIJ VANDAAG HAP HAP GEDAAN? ETEN? GOED ZOOOOOO.
huh?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
Oh, daar gaan we weer...
Hoe komt het toch dat mensen anderen hekelen enkel vanwege het feit, dat ze nergens mee zitten?
Ik wil niet dat jouw kinderen zich zo profileren bij anderen als jij bij mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik dacht dus verkeerd, positief omdat ik ervandaan kom. maar het blijkt negatie, dus moeten mn kinderen daar weg, klinkt ook wel logisch..
Ons aller filosoof!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
Oh, daar gaan we weer...
Hoe komt het toch dat mensen anderen hekelen enkel vanwege het feit, dat ze nergens mee zitten?
Who did Crack eat this time?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Die zijn lesbiesjquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel, wil je er een paar van mij?
Reageert ze daar goed op?quote:
Prima, vreet jij je maar vol met die bendequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niet kerel. Verdiep je er eens wat meer in voordat je oordeelt.
Dat spul kan je gebruiken als voedselvervanger voor diëtisten, als extra voedingssupplement voor mensen met ondergewicht en gewoon als aanvulling voor mensen die extra massa willen kweken.
Whats thisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Ik ga binnenkort misschien ook aan die bende.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Prima, vreet jij je maar vol met die bende
Prima, denk jij maar dat het bende is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Prima, vreet jij je maar vol met die bende
Je houdt van mij WAAAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jouw kinderen zich zo profileren bij anderen als jij bij mij![]()
Tegenstrijdig ik weet het, maar ik wen snel aan het semi vaderschap
Niet allemaal!quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort misschien ook aan die bende.
Boeee fucking hoeeequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prima, denk jij maar dat het bende is.
Kloptquote:
Ja, maar die het weer niet zijn zijn lelijk enzoquote:Niet allemaal!
Yeah... noquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:32 schreef Japsnars het volgende:
Noem eens een aantal stoffen die erin zitten en rotzooi zijn die je absoluut niet mag binnenkrijgen?
Met wetenschappelijke bron of iets dergelijks.
En jij maar denken waarom je mondje zoveel pijn doet als je wakker wordtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad, met wie doe jij het allemaal.
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ja, maar die het weer niet zijn zijn lelijk enzo
Herpes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
En jij maar denken waarom je mondje zoveel pijn doet als je wakker wordt
Helaas pindakaas, faalhaas.quote:
Ga jij eigenlijk op dezelfde manier reageren als Zotheid als ze het uitmaakt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat verklaart ook meteen dat kwijl op het kussen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neen, ergerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk op dezelfde manier reageren als Zotheid als ze het uitmaakt?
Nieuwe rel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk op dezelfde manier reageren als Zotheid als ze het uitmaakt?
Dat is geen kwijlquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat verklaart ook meteen dat kwijl op het kussen.
quote:
Jij zit juist met zo veel dingen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
Oh, daar gaan we weer...
Zolang de seks goed is en niet teveel zeikt moet dat lukken tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:34 schreef Crack_ het volgende:
Flikker maar op. hij zorgt maar dat ik het niet uit maak.
You wontquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:34 schreef Crack_ het volgende:
Flikker maar op. hij zorgt maar dat ik het niet uit maak.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Urk, Brabant, Friesland, whatever... Allemaal mensen die helaas een eeuw achter lopen.
Generaliserend? Ja. Onwaar? Nee, helaas niet, je kunt het een beetje vergelijken met 8 jaar Bush, doordat die rednecks evenveel invloed hadden op de uitslag daar met die domme kiesstaten... New York had hem allang door, maar had evenveel invloed als een willekeurige redneckstate.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef Lamon. het volgende:
Nope, SL, dat is juist wel verhelderend, dan hoef je namelijk geen facade meer op te houden, en ben je minder bang wat anderen van je denken.
Ik ben anderen nog teveel aan het veroordelen, daar moet ik nog even vanaf, dus als ik daar eenmaal ben kan ik niet alleen echt en compleet mezelf zijn, maar andere mensen ook waarderen om wat ze zijn.
Nu erger ik me nog te vaak aan anderen en oordeel ik, dat lijkt me niet handig, en ook niet prettig tijdens sociale interacties, dus daar wil ik vanaf. Niet meer denken dat Brabanders dom zijn, niet meer geloven dat iedereen die op de PVV stemt een randdebiel of Tokkie is, en niet meer oordelen over anderen omdat ze andere normen en waardes hebben.inmiddels.
Nou Bragi, nou niet eigenwijs doen he. Hij komt niet uit brabant dus hij zal het zelf wel weten hequote:
Jouw relatie draait om seks?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zolang de seks goed is en niet teveel zeikt moet dat lukken toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |