Ik wel, wil je er een paar van mij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb geen eens meer msn vriendinnetjes
Helemaal niet kerel. Verdiep je er eens wat meer in voordat je oordeelt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die zooi moet je alleen gebruiken als je echt serieus wilt gaan "bodybuilden"
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Voortaan moeten we zo tegen crack gaan communiceren: CRACK JIJ VANDAAG HAP HAP GEDAAN? ETEN? GOED ZOOOOOO.
Zo praat ik ook altijd tegen drquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Voortaan moeten we zo tegen crack gaan communiceren: CRACK JIJ VANDAAG HAP HAP GEDAAN? ETEN? GOED ZOOOOOO.
huh?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
Oh, daar gaan we weer...
Hoe komt het toch dat mensen anderen hekelen enkel vanwege het feit, dat ze nergens mee zitten?
Ik wil niet dat jouw kinderen zich zo profileren bij anderen als jij bij mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik dacht dus verkeerd, positief omdat ik ervandaan kom. maar het blijkt negatie, dus moeten mn kinderen daar weg, klinkt ook wel logisch..
Ons aller filosoof!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
Oh, daar gaan we weer...
Hoe komt het toch dat mensen anderen hekelen enkel vanwege het feit, dat ze nergens mee zitten?
Who did Crack eat this time?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Die zijn lesbiesjquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel, wil je er een paar van mij?
Reageert ze daar goed op?quote:
Prima, vreet jij je maar vol met die bendequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niet kerel. Verdiep je er eens wat meer in voordat je oordeelt.
Dat spul kan je gebruiken als voedselvervanger voor diëtisten, als extra voedingssupplement voor mensen met ondergewicht en gewoon als aanvulling voor mensen die extra massa willen kweken.
Whats thisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Fascination het volgende:
Ik ga binnenkort misschien ook aan die bende.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Prima, vreet jij je maar vol met die bende
Prima, denk jij maar dat het bende is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Prima, vreet jij je maar vol met die bende
Je houdt van mij WAAAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jouw kinderen zich zo profileren bij anderen als jij bij mij![]()
Tegenstrijdig ik weet het, maar ik wen snel aan het semi vaderschap
Niet allemaal!quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort misschien ook aan die bende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |