Ah bah!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB wou dat ik die even ging downloaden voor haar
Ja, hallo, daar woont mn halve familiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stadsgericht, met name Eindhoven en omstreken schijnt een probleem te zijn dat ze snel willen aanpakken.
Jonge hou je tyfus bek eens, kut mongoolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stadsgericht, met name Eindhoven en omstreken schijnt een probleem te zijn dat ze snel willen aanpakken.
Dat is niet waar, ik vond het een grappige titel en vroeg me af of het echt zo smerig was als ik dacht en dat was dus zoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB wou dat ik die even ging downloaden voor haar
Wildersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat Wilders maar snel op z'n bulldozer stapt en door dat gehucht heen ploegt!
Nee, dit is mijn avondje vrij, ik laat mijn gedachtes lekker de vrije loop, helps to clear the mind.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij voelt je echt bij alles aangesproken he?
Toen je moeder me geld bood en hij niet reageerdequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:21 schreef Broekpaling het volgende:
Heeft iemand van jullie dan een beschamend boner moment gehad?
Jouw hele leven is een grote brainfartquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn avondje vrij, ik laat mijn gedachtes lekker de vrije loop, helps to clear the mind.
Shit, nu hebben Lamon en ik een stijve.quote:
Die is maagdquote:
Ik had hongerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Adolf is gereïncarneerd als poelier?
Je moeder grappen......quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toen je moeder me geld bood en hij niet reageerde
Will let you know, morgen eerst even wegen en dan 2 weken gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laat weten hoe dat gainer spul is! Als je er echt goed van aankomt moet ik het ook maar eens gaan nemen.
Jullie doen het nog niet samen dusquote:
Double Penetrationquote:
Jij gebruikt weightgainer??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Will let you know, morgen eerst even wegen en dan 2 weken gebruiken.
Prima, laat je frustratie maar gaan, als je het toch ergens op moet richten, ik kan het wel hebben.quote:
* no comment *quote:
Vanaf morgen. Niks mis mee hoor, zeker als je een snelle stofwisseling hebt.quote:
"TR"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Prima, laat je frustratie maar gaan, als je het toch ergens op moet richten, ik kan het wel hebben.
Dat hebben we heel anders ervaren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Prima, laat je frustratie maar gaan, als je het toch ergens op moet richten, ik kan het wel hebben.
Dat zijn steroiden en daar krijg je tieten van.quote:
Ik kom uit brabant, alleen slecht volk daar. Dus daar ligt het aan.quote:
Carnavalland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kom uit brabant, alleen slecht volk daar. Dus daar ligt het aan.
Wa wa wa waanzinnig gedroomd ja?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een
ont ont ont ontzettende paal!
En die ram ik
in in in in jouw kanaal
Dieper en diep
Dieper dan diep
En morgen dan gaan we anaa!
Daarom heb ik JB's kinderen daar ook weggehaald voor hun eerste eisprongquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die zooi moet je alleen gebruiken als je echt serieus wilt gaan "bodybuilden"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vanaf morgen. Niks mis mee hoor, zeker als je een snelle stofwisseling hebt.
Als ik veel eet, kom ik nog steeds niks aan.
quote:
Alleen maar sletten daar hoor, loop je over straat word je zomaar in de fik gestoken.quote:
Ik denk dat dat volgens Ado een goed iets isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wa wa wa waanzinnig gedroomd ja?
Ik heb geen eens meer msn vriendinnetjesquote:
O, ik dacht dus verkeerd, positief omdat ik ervandaan kom. maar het blijkt negatie, dus moeten mn kinderen daar weg, klinkt ook wel logisch..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom heb ik JB's kinderen daar ook weggehaald voor hun eerste eisprong
Friesland is niet beter hoor, vraag maar aan Lamon die weet wel wat je moetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom heb ik JB's kinderen daar ook weggehaald voor hun eerste eisprong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |