Ik vertel enkel hoe ik het zie, moet ik liegen om jullie je een beetje beter te laten voelen dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, houd eens op met jouw eeuwige manier van denigrerend praten.
Uberreipe pflaumenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laatst nog een filmpje gedownload; "Piemel Bingo 3", kwamen er ook wat in voor
Ik heb nooit awkward momentenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het ging om een Awkward moment, dan denk jij dat dus echt niet hoor.
Het is ook een uitlokker en troll van de A klasse.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik mag dit wrs niet posten, maar het is zo irritant zeg![]()
Andere avonden was het wel te doen, maar nu echt gewoon zwaar irritant.
Ja gratis krijg je het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja geen idee dus. Ben aan het zoeken. Naar wat ik al zei een plek met begeleiding.
Het mag heus wel wat geld kosten.
Het klinkt nog achterlijker dan het geluid van een poepende koe in een stal soms.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vertel enkel hoe ik het zie, moet ik liegen om jullie je een beetje beter te laten voelen dan?
Stefan heet eigenlijk Abdullah en zal je maar wat graag begeleiden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja gratis krijg je het niet.
Ik heb ook begeleiding, mn moeder heeft het geregeld. Hij heet Stefan en hij weet dat ik morgen kom en ik moest me maar bij hem melden...
Sommige mensen zijn achterlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het klinkt nog achterlijker dan het geluid van een poepende koe in een stal soms.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja gratis krijg je het niet.
Ik heb ook begeleiding, mn moeder heeft het geregeld. Hij heet Stefan en hij weet dat ik morgen kom en ik moest me maar bij hem melden...
ze is niet halalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stefan heet eigenlijk Abdullah en zal je maar wat graag begeleiden.
Ik had de drive wel, maar die toko was gewoon schijt. Ook het volk wat er liep.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:18 schreef L0t.. het volgende:
Fitness, dat heb ik ook eens geprobeerd met m'n vriend, maar wij zijn niet echt motiverend naar elkaar"Heb jij zin om te gaan vanavond?' 'Hm, mwah, jij?' 'Zullen we morgen gaan?' 'Oké
' En dan gingen we nooit morgen
Stadsgericht, met name Eindhoven en omstreken schijnt een probleem te zijn dat ze snel willen aanpakken.quote:
Met wie doe jij het tegenwoordig?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:18 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat ik op mn examens echt zo vaak deed. Dan kwam ik ergens echt niet uit en stond ik half op barsten en ging ik kei hard op mn pen bijten, het deed pijn maar het hielp
.
F4Fquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had de drive wel, maar die toko was gewoon schijt. Ook het volk wat er liep.
JB wou dat ik die even ging downloaden voor haarquote:
Dat Wilders maar snel op z'n bulldozer stapt en door dat gehucht heen ploegt!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stadsgericht, met name Eindhoven en omstreken schijnt een probleem te zijn dat ze snel willen aanpakken.
Jij voelt je echt bij alles aangesproken he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stadsgericht, met name Eindhoven en omstreken schijnt een probleem te zijn dat ze snel willen aanpakken.
TR.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |