Ik heb het besluit vorige zaterdag genomen. Was kleren kopen en zag mezelf in de spiegel en schrok gewoon.quote:
O ja?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kan dat ding heel makkelijk 'trainen' hoor. Even concentreren en je ziet hem weer slap worden en gewoon netjes weer in de representatieve houding gaan zitten
Ik heb dat nooit gemerkt bij een jongen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, die goede ouwe pubertijd.
Ook een van de hoofdredenen dat alle jongens toen in Overzeas broeken liepen.
Wat wil je horen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil een persoonlijke boodschap van de engelen ontvangen
quote:
Gast, houd eens op met jouw eeuwige manier van denigrerend praten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Regelmatig, maar ik laat dat nooit controle nemen over hoe ik een vrouw of meisje benader, Ik neem de tijd, en als ik er niets in zie na een tijdje kap ik het af, ook zonder seks gehad te hebben. Ik ben geen slaaf van mijn penis.
Haha, grassprietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het besluit vorige zaterdag genomen. Was kleren kopen en zag mezelf in de spiegel en schrok gewoon.![]()
Wel leuke kleren gekocht though.
Ik denk dan echt niet omlaag, ik denk dan, kleren uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan me gewoon al helemaal voorstellen dat je dan op een awkward moment een stijve krijgt en het niet even snel kunt verbergen en dat je dan zo denkt van ' oh god oh god ga omlaag GA ALSJEBLIEFT OMLAAG'
Jij hebt er wel eens voorgestaan en dat ik hem voor je ogen slap liet wordenquote:
Oh heus dat ik een god benquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, jij bent een Adonis in bed en met deze instelling word je alleen maar beter
Waarschijnlijk gewoon Solo en ik kan altijd wel iemand vragen om mij eenmalig te helpen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga je solo of onder begeleiding?
Mijn vorige was echt van "Ja hier heb je gewichten, leef je uit".![]()
![]()
Ik wil iemand die mij schema's aanmeet en zegt wanneer ik zwaarder kan qua gewicht en of ik lichamelijk goed ga.
Het ging om een Awkward moment, dan denk jij dat dus echt niet hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik denk dan echt niet omlaag, ik denk dan, kleren uit
Jy bend dan oowk lesbiej.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gemerkt bij een jongen.
Heel de sc aan de fitnessquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het besluit vorige zaterdag genomen. Was kleren kopen en zag mezelf in de spiegel en schrok gewoon.![]()
Wel leuke kleren gekocht though.
Er zijn ook vrouwen met piemels hoor.quote:
geen idee, iets dat lkoptquote:
Okee, dit wordt te persoonlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt er wel eens voorgestaan en dat ik hem voor je ogen slap liet worden
Laat weten hoe dat gainer spul is! Als je er echt goed van aankomt moet ik het ook maar eens gaan nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon Solo en ik kan altijd wel iemand vragen om mij eenmalig te helpen.
Morgen komt in ieder geval mijn weightgainer rotzooi binnen
Zweverig ben je wel jaquote:
Ja klopt ik kijk liever niet naar mannen.quote:
Ja geen idee dus. Ben aan het zoeken. Naar wat ik al zei een plek met begeleiding.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel de sc aan de fitness.
Wanneer ga je denk je?
Laatst nog een filmpje gedownload; "Piemel Bingo 3", kwamen er ook wat in voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen met piemels hoor.
Ik mag dit wrs niet posten, maar het is zo irritant zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, houd eens op met jouw eeuwige manier van denigrerend praten.
Ik ook niet. Samen meisjes kijken op een terras in de stad?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt ik kijk liever niet naar mannen.
Dan ben ik de deur wel uit als je hier eens langskomtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt ik kijk liever niet naar mannen.
Ik vertel enkel hoe ik het zie, moet ik liegen om jullie je een beetje beter te laten voelen dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, houd eens op met jouw eeuwige manier van denigrerend praten.
Uberreipe pflaumenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laatst nog een filmpje gedownload; "Piemel Bingo 3", kwamen er ook wat in voor
Ik heb nooit awkward momentenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het ging om een Awkward moment, dan denk jij dat dus echt niet hoor.
Het is ook een uitlokker en troll van de A klasse.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik mag dit wrs niet posten, maar het is zo irritant zeg![]()
Andere avonden was het wel te doen, maar nu echt gewoon zwaar irritant.
Ja gratis krijg je het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja geen idee dus. Ben aan het zoeken. Naar wat ik al zei een plek met begeleiding.
Het mag heus wel wat geld kosten.
Het klinkt nog achterlijker dan het geluid van een poepende koe in een stal soms.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vertel enkel hoe ik het zie, moet ik liegen om jullie je een beetje beter te laten voelen dan?
Stefan heet eigenlijk Abdullah en zal je maar wat graag begeleiden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja gratis krijg je het niet.
Ik heb ook begeleiding, mn moeder heeft het geregeld. Hij heet Stefan en hij weet dat ik morgen kom en ik moest me maar bij hem melden...
Sommige mensen zijn achterlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het klinkt nog achterlijker dan het geluid van een poepende koe in een stal soms.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja gratis krijg je het niet.
Ik heb ook begeleiding, mn moeder heeft het geregeld. Hij heet Stefan en hij weet dat ik morgen kom en ik moest me maar bij hem melden...
ze is niet halalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stefan heet eigenlijk Abdullah en zal je maar wat graag begeleiden.
Ik had de drive wel, maar die toko was gewoon schijt. Ook het volk wat er liep.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:18 schreef L0t.. het volgende:
Fitness, dat heb ik ook eens geprobeerd met m'n vriend, maar wij zijn niet echt motiverend naar elkaar"Heb jij zin om te gaan vanavond?' 'Hm, mwah, jij?' 'Zullen we morgen gaan?' 'Oké
' En dan gingen we nooit morgen
Stadsgericht, met name Eindhoven en omstreken schijnt een probleem te zijn dat ze snel willen aanpakken.quote:
Met wie doe jij het tegenwoordig?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:18 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat ik op mn examens echt zo vaak deed. Dan kwam ik ergens echt niet uit en stond ik half op barsten en ging ik kei hard op mn pen bijten, het deed pijn maar het hielp
.
F4Fquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had de drive wel, maar die toko was gewoon schijt. Ook het volk wat er liep.
JB wou dat ik die even ging downloaden voor haarquote:
Dat Wilders maar snel op z'n bulldozer stapt en door dat gehucht heen ploegt!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stadsgericht, met name Eindhoven en omstreken schijnt een probleem te zijn dat ze snel willen aanpakken.
Jij voelt je echt bij alles aangesproken he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stadsgericht, met name Eindhoven en omstreken schijnt een probleem te zijn dat ze snel willen aanpakken.
TR.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |