Ja, ik heb ook een ochtend-erectie, maar ik denk niet dat de vraag daarover ging.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, het is dikke bullshit dat je dat 100% zelf kan bepalen. Iedereen krijgt weleens spontaan erecties en je krijgt sowieso 's nachts ook al - ongewild - een stuk of 8 erecties.
Pics van je lul!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet jij wel een héle lange lul hebben.
Ik heb ook meer dan eens dat ik het pas na een paar minuten door heb hoorEn ja, hij is in ieder geval bovengemiddeld
![]()
Zo nu en dan een stijve of iedere maand een week chagrijnig en in pijn terwijl er bloed in je ondergoed stroomt, dan weet ik wel wat mijn keuze is.quote:
Ik fitness niet meer sinds jaren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
9 van de tien vrouwen? Ik weet niet waar jij fitnesst maar hier niet
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een ochtend-erectie, maar ik denk niet dat de vraag daarover ging.
De vraag ging meer richting; laten jullie je leiden door je pik, en nee, daar heb ik geen last van, zelfs met een erectie stroomt het bloed nog steeds niet uit mijn hersenen, en ben ik nog steeds slimmer dan welke vrouw ik ook tegenover me heb....
Haha, Lamon heeft wel eens een erectie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een ochtend-erectie, maar ik denk niet dat de vraag daarover ging.
De vraag ging meer richting; laten jullie je leiden door je pik, en nee, daar heb ik geen last van, zelfs met een erectie stroomt het bloed nog steeds niet uit mijn hersenen, en ben ik nog steeds slimmer dan welke vrouw ik ook tegenover me heb....
Nee, het ging er niet om of je je lul achterna loopt of niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Depends.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vinden mannen toch alleen maar geil?
Ja ik ga mijzelf van de week even inschrijven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik fitness niet meer sinds jaren.![]()
Maar ben wel naarstig op zoek, maar wil wel een professionele tent nu.
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:
Dan valt dat niet in de categorie "rondflubberende hangtieten"quote:
Lamon... Soms is het misschien slim om je arrogantie iets minder te laten blijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga je solo of onder begeleiding?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ga mijzelf van de week even inschrijven.
Whehehehequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan me gewoon al helemaal voorstellen dat je dan op een awkward moment een stijve krijgt en het niet even snel kunt verbergen en dat je dan zo denkt van ' oh god oh god ga omlaag GA ALSJEBLIEFT OMLAAG'
Iedere maandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo nu en dan een stijve of iedere maand een week chagrijnig en in pijn terwijl er bloed in je ondergoed stroomt, dan weet ik wel wat mijn keuze is.
je hoorde niks,t was op MSNquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef Adolecens het volgende:
Ik hoor net dat we anale seks gaan hebben
Boh, die goede ouwe pubertijd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan me gewoon al helemaal voorstellen dat je dan op een awkward moment een stijve krijgt en het niet even snel kunt verbergen en dat je dan zo denkt van ' oh god oh god ga omlaag GA ALSJEBLIEFT OMLAAG'
Ik begin morgen met fitnessenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik fitness niet meer sinds jaren.![]()
Maar ben wel naarstig op zoek, maar wil wel een professionele tent nu.
Je kan dat ding heel makkelijk 'trainen' hoor. Even concentreren en je ziet hem weer slap worden en gewoon netjes weer in de representatieve houding gaan zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef L0t.. het volgende:
Poepklodders aan je piemolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef Adolecens het volgende:
Ik hoor net dat we anale seks gaan hebben
Regelmatig, maar ik laat dat nooit controle nemen over hoe ik een vrouw of meisje benader, Ik neem de tijd, en als ik er niets in zie na een tijdje kap ik het af, ook zonder seks gehad te hebben. Ik ben geen slaaf van mijn penis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, Lamon heeft wel eens een erectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |