Meh het zit wel chill. Maar met gymbroeken is het wel kut, dan kan je beter strakke shit hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is kut vind ik.Al helemaal als je gaat rennen.
Dan is het toch echt de lengte vrees ikquote:
Krijg je van zelfde momenten als wanneer je een vrouw ziet joggen die vergeten is dat ze haar hangtieten in een sport-bh moet proppen voordat ze de deur uitgaatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is kut vind ik.Al helemaal als je gaat rennen.
Dan moet jij wel een héle lange lul hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan is het toch echt de lengte vrees ik
Ah, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat heb je door, ik snap die foto's dus ook niet.
Dat is anders en volkomen begrijpelijk als ik de eerste ben die je ziet tegenwoordig bij het wakker wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik ook zomaar nat word/ben
Ik merk dat echt vrijwel meteen hoor. Heb ook boxers die een beetje tussen die 2 foto's in zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet jij wel een héle lange lul hebben.
Ik heb ook meer dan eens dat ik het pas na een paar minuten door heb hoorEn ja, hij is in ieder geval bovengemiddeld
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat heb je door, ik snap die foto's dus ook niet.
Verschil tussen een strakke en een losse boxerquote:
Haha.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Krijg je van zelfde momenten als wanneer je een vrouw ziet joggen die vergeten is dat ze haar hangtieten in een sport-bh moet proppen voordat ze de deur uitgaat
Dat zijn ze hier op fok allemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook meer dan eens dat ik het pas na een paar minuten door heb hoorEn ja, hij is in ieder geval bovengemiddeld
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is anders en volkomen begrijpelijk als ik de eerste ben die je ziet tegenwoordig bij het wakker worden
Ik ben een FOK!ker, tuurlijk heb ik een hele lange lul!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
Ik meestal ook maar nogmaals, er zijn ook wel momenten dat ik het pas na een tijdje door heb (maar dan staat hij dus niet helemaal stijf tegen mijn broek neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik merk dat echt vrijwel meteen hoor. Heb ook boxers die een beetje tussen die 2 foto's in zitten.
Bij mij niet want ik doe er altijd zo'n incontinentieding in.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha.Bij 9 van de tien vrouwen in een sportbroek kan je ook "liplezen".
9 van de tien vrouwen? Ik weet niet waar jij fitnesst maar hier nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tsja dan heb ik volgens mij nog steeds dat ik het voel ofzo hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Verschil tussen een strakke en een losse boxer
Ja oke misschien welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar nogmaals, er zijn ook wel momenten dat ik het pas na een tijdje door heb (maar dan staat hij dus niet helemaal stijf tegen mijn broek neeDat zou ik wel merken)
Een semi!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar nogmaals, er zijn ook wel momenten dat ik het pas na een tijdje door heb (maar dan staat hij dus niet helemaal stijf tegen mijn broek neeDat zou ik wel merken)
Dat vinden mannen toch alleen maar geil?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vinden mannen toch alleen maar geil?
Een pamper.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij niet want ik doe er altijd zo'n incontinentieding in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |