quote:
Die was echt heel lekker...samen met de Kaapse krieltjesquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker en veel te veel gegeten natuurlijk![]()
En hoe was jouw Kameroense kip?
Die kan je bij de Lidl krijgenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Coos het volgende:
Kameroense kip???![]()
Is dat wk al begonnen dan??![]()
Ik heb nog geen bossen peen!
Die achterste, is dat Pietje???quote:
Duh! Hij is recent van de ledenlijst geschrapt en bijgeschreven bij die van een Peruviaanse gevangenisbende.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Hij staat anders niet in m'n laatst toegezonden ledenlijst
Gok dat het ook van die types zijn die een man die om zijn gevoel te bevredigen dagelijks een jurk draagt half dood te trappen. Gewoon omdat dat een mietje is.quote:
Hopelijk is die Polderbaan geruïneerd?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
Heb vanavond dat vliegtuig gezien, hij kwam raar laag over, vond het al zo vreemd, en hoorde pas daarnet dat de motor of het landingsgestel dus in brand stond. Gelukkig kon hij landen op de Polderbaan en is er niemand gewond.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef Coos het volgende:
Ja hoor ik heb hem gevonden.![]()
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik!!!!!
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Toverheks het volgende:
ff voordat we anders slecht slapen vannacht, Arjan gaat toch naar het WK.
AMSTERDAM - Arjen Robben gaat toch naar het WK. De hamstringblessure is niet zo ernstig als gedacht. Hij heeft een scheurtje in de spier opgelopen.
Arjen Robben verlaat op krukken de Amsterdam ArenA. Foto: Foto: Leo Vogelzang bv Bondscoach Bert van Marwijk licht zijn besluit toe: "Ik heb besloten voorlopig geen vervangen voor Arjen op te roepen en hem zodoende alle kans te geven om zich tijdig bij onze selectie aan te sluiten. De komende dagen wordt bekeken wanneer Robben zal afreizen naar Zuid-Afrika.
Robben raakte afgelopen zaterdag in het oefenduel met Hongarije geblesseerd. Hij onderging in het Erasmusziekenhuis in Rotterdam diverse onderzoeken. Daaruit bleek dat er een scheurtje in zijn hamstring had.
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast is gewoon het verschil tussen kwartfinale en finale.
Vind je dat nu echt? Dat kwartiertje valt in het niet bij het naar Schiphol reizen en inchecken. Vooral dat laatste vind ik tergendquote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, wat een ellende he, een kwartier taxien voordat je eindelijk opstijgt
Ik zou me meer bekommeren over het weer lánden....quote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, wat een ellende he, een kwartier taxien voordat je eindelijk opstijgt
Ik hoop dat ze 'm deze keer goed vastzetten, anders hebben we over 5 jaar wéér zo'n Joranhype...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tom Egbers is al Afrika, Jack schakelde al ff over net. Morgen het eerste verslagje van die gast met die bloedirritante stem. Het gaat beginnen!!!
Het is gevoelsmatig. Dan ben je eindelijk geland, en dan denk je: ha! Bijna thuis. En vervolgens duurt het nog een half uur voordat je überhaupt het vliegtuig uit bent! OK... klein probleem op de wereldleedschaal, maar toch.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind je dat nu echt? Dat kwartiertje valt in het niet bij het naar Schiphol reizen en inchecken. Vooral dat laatste vind ik tergend
Ik vind het ook heel vervelend dat lange wachten voor je eindelijk kan boarden. Aan de andere kant kun je die 2,5 uur best leuk invullen met een beetje winkelen, hier en daar wat drinken en gewoon kijken naar alles wat je daar ziet. Maar ik vind het idd erg lang wachten voor je daadwerkelijk in je vliegtuig zit.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind je dat nu echt? Dat kwartiertje valt in het niet bij het naar Schiphol reizen en inchecken. Vooral dat laatste vind ik tergend
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel vervelend dat lange wachten voor je eindelijk kan boarden. Aan de andere kant kun je die 2,5 uur best leuk invullen met een beetje winkelen, hier en daar wat drinken en gewoon kijken naar alles wat je daar ziet. Maar ik vind het idd erg lang wachten voor je daadwerkelijk in je vliegtuig zit.
Reizen naar Schiphol hoef ik niet, woon er practisch naast.
Ik ben altijd blij dat ik weer op de grond sta. Voor mijn part rijden ze gelijk door naar Harderwijk en duurt het een uur of drie voordat ik uit kan stappenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is gevoelsmatig. Dan ben je eindelijk geland, en dan denk je: ha! Bijna thuis. En vervolgens duurt het nog een half uur voordat je überhaupt het vliegtuig uit bent! OK... klein probleem op de wereldleedschaal, maar toch.
Ja, het sukkelt zo langs die Polderbaan, en dan hadden we ook nog een soort file waardoor we helemaal stil stonden 5 minuten. Dus ik was blij dat we op de terugweg op de Kaagbaan landden.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
Ik ben altijd blij dat ik weer op de grond sta. Voor mijn part rijden ze gelijk door naar Harderwijk en duurt het een uur of drie voordat ik uit kan stappen![]()
Maar als je vaak vliegt, dan zal het vast irritant worden
Staat mij ook vaag iets van bij dat het slecht voor die motoren is (koeling)quote:Op zondag 6 juni 2010 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het sukkelt zo langs die Polderbaan, en dan hadden we ook nog een soort file waardoor we helemaal stil stonden 5 minuten. Dus ik was blij dat we op de terugweg op de Kaagbaan landden.
Triestig hèquote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Jian het volgende:
Bij Studio Voetbal; Klein jongetje, 6 jaar gaat voor het eerst met zijn vader naar een voetbalwedstrijd van het Nederlandse Elftal. Mannetje heeft een toeter bij zich met het verkeerde merk erop. Moet toetertje van steward inleveren anders mag hij niet naar binnen. Tranen met tuiten het arme ventje ........ Het loon der commercie
En JIJ heeft het over mekkeren?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Jian het volgende:
Bij Studio Voetbal; Klein jongetje, 6 jaar gaat voor het eerst met zijn vader naar een voetbalwedstrijd van het Nederlandse Elftal. Mannetje heeft een toeter bij zich met het verkeerde merk erop. Moet toetertje van steward inleveren anders mag hij niet naar binnen. Tranen met tuiten het arme ventje ........ Het loon der commercie
Neuh.. Ik heb de schurft aan voetballe daarom vermaak ik me kóstelijk hier....quote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent in je vrije tijd Steward
Ach gossie, wat zieligquote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Jian het volgende:
Boeken van Wilbur Smithquote:Op zondag 6 juni 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een land dat Afrika en wat een geschiedenis ook
Serieus? Welke wedstrijd dan? Weigeren ze werkelijk jongetjes van nog geen meter hoog met een "foute" toeter?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Jian het volgende:
Geloof toch niet gelijk alles wat je leest.. hele volksstammen zijn daar mee verloren gegaan...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus? Welke wedstrijd dan? Weigeren ze werkelijk jongetjes van nog geen meter hoog met een "foute" toeter?
En besteld bij bol.com voor ¤ 8,99quote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Boeken van Wilbur Smith![]()
Wilbur Addison Smith (Broken Hill, 9 januari 1933) is een Zuid-Afrikaans schrijver wiens romans zich voornamelijk in Afrika afspelen. Hij werd geboren in Noord-Rhodesië (het huidige Zambia) en genoot zijn opleiding in Zuid-Afrika waar hij Michaelhouse en Rhodes University doorliep. Zijn eerste roman schreef hij terwijl hij werkzaam was voor de Salisbury Inland Revenue, de Rhodesische belastingdienst. Tegenwoordig woont hij in Londen maar voelt zich sterk verbonden met de mensen en natuur van het Afrikaanse continent.
Aanrader voor Teun: Birds of Prey : Het is 1667. Sir Francis Courteney en zijn zoon Henry 'Hal' patrouilleren met hun gevechtskarveel voor de kust van Kaap Agulhas in het zuiden van Afrika. Ze liggen te wachten op een met schatten beladen galei van de Verenigde Oost-Indische Compagnie, die terugkeert uit de Oost. Zo begint een avontuur dat hen voert van de nederzetting De Goede Hoop, op de zuidelijkste punt van het continent, naar de Grote Hoorn van Ethiopië in het verre noorden – en dat alles in een periode waarin het internationale zeerecht nog piraterij, verkrachting en moord toelaat.
Ik geloof het wel hoor. Befehl ist befehl. Er zijn genoeg van die laag geschoolden die exact doen wat er gevraagd of opgedragen wordtquote:Op zondag 6 juni 2010 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geloof toch niet gelijk alles wat je leest.. hele volksstammen zijn daar mee verloren gegaan...
Was bij Nederland-Hongarijequote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus? Welke wedstrijd dan? Weigeren ze werkelijk jongetjes van nog geen meter hoog met een "foute" toeter?
Schat in dat je hem wel kan waarderen en als dat zo is, is dit het vervolg;quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geloof toch niet gelijk alles wat je leest.. hele volksstammen zijn daar mee verloren gegaan...
Ik heb het niet gezien, maar die zat toch bij de familie Mulder en bij Hugo? Wat zeiden die ervan dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Was bij Nederland-Hongarijeen Michael van Praag vraagt enig begrip voor de belangen van sponsors
Ja, met dat soort dingen kan je bij Hugo wel aankomen, die vindt dat natuurlijk volslagen idioot. Jack van Gelder had ook zoiets van; Kom op nou toch jongens. Michael van Praag ging uitleg geven over de belangen van de Sponsors en de rol van de KNVB daarin, maar gaf wel aan dat ie dit onderhavige geval wel (te) ver vond gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof het juist niét, daarom wil ik er meer van weten.
[..]
Ik heb het niet gezien, maar die zat toch bij de familie Mulder en bij Hugo? Wat zeiden die ervan dan?
Erger nog, straks moet je een petje op van de sponsor anders kom je niet binnenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, met dat soort dingen kan je bij Hugo wel aankomen, die vindt dat natuurlijk volslagen idioot. Jack van Gelder had ook zoiets van; Kom op nou toch jongens. Michael van Praag ging uitleg geven over de belangen van de Sponsors en de rol van de KNVB daarin, maar gaf wel aan dat ie dit onderhavige geval wel (te) ver vond gaan.
Idioterie ten top ! Straks moet je, je Adidas schoenen uittrekken bij de ingang van het stadion omdat Nike de officiële sponsor is
Vraag me toch wel af of dat juridisch nou allemaal maar kan ...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Erger nog, straks moet je een petje op van de sponsor anders kom je niet binnen
Duik er ook in, moet zeggen dat het hier wel behoorlijk is afgekoeld ondertussenquote:Op maandag 7 juni 2010 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tevreden slapen gaat!![]()
![]()
al is het wel zompig warm in huis
En mag je niet meer een stadion in met een Grolsch shirtje omdat Heineken de hoofdsponsor is! Ging het nu om het spelletje (voetbal) of de belangen van een sponsor??? Laatste denk ik zomaar..........quote:Op zondag 6 juni 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, met dat soort dingen kan je bij Hugo wel aankomen, die vindt dat natuurlijk volslagen idioot. Jack van Gelder had ook zoiets van; Kom op nou toch jongens. Michael van Praag ging uitleg geven over de belangen van de Sponsors en de rol van de KNVB daarin, maar gaf wel aan dat ie dit onderhavige geval wel (te) ver vond gaan.
Idioterie ten top ! Straks moet je, je Adidas schoenen uittrekken bij de ingang van het stadion omdat Nike de officiële sponsor is
Ik heb de films gezienquote:Op maandag 7 juni 2010 01:55 schreef CarOnline het volgende:
Fijn boek, Millennium 2!
Ben er al bijna door en 3 ligt al klaar![]()
Zaterdag bij de boodschappen maar meteen even meegenomen.
Hmm dan lees ik toch liever de boeken.quote:
x2quote:
Schandalig..het arme kindquote:Op zondag 6 juni 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Was bij Nederland-Hongarijeen Michael van Praag vraagt enig begrip voor de belangen van sponsors
Zo is dat! En we hebben al aardig wat mooie dagen gehad, in april en nu ook in mei-juni. Het was vanaf 21 mei tot nu prachtig weerquote:Op maandag 7 juni 2010 08:48 schreef Disana het volgende:
Hier ook, erg donker en veel wind. Nou ja, die mooie dagen hebben we alvast binnen.
En er kunnen nog zat mooie dagen volgen. Alhoewel, twee zomers terug ofzo, toen bleven we maar wachten op mooier weer en ineens was het weer herfst.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat! En we hebben al aardig wat mooie dagen gehad, in april en nu ook in mei-juni. Het was vanaf 21 mei tot nu prachtig weer
Ha. Bij mij beginnen de takken een beetje te zwiepen en het wordt nog steeds donkerder. Toch is het niet koud, hoor net dat het morgen ook gemiddeld 21 graden wordt.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef Toverheks het volgende:1 voordeel van lekker wind op het balkonetje, mijn vlaggetjes wapperen wel leuk en die schijtduiven blijven erdoor weg.
ja, we krijgen een rare zomer denk ik, veel onweer maar ook veel warme dagenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. Bij mij beginnen de takken een beetje te zwiepen en het wordt nog steeds donkerder. Toch is het niet koud, hoor net dat het morgen ook gemiddeld 21 graden wordt.
We hebben al jaren en jarenlang mooi meer in april-mei-juni. Daarna onbestendig weer in julie-augustus (atmosfeer te instabiel door de kracht van de zon) en vervolgens in september-oktober prachtig nazomerweer.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, we krijgen een rare zomer denk ik, veel onweer maar ook veel warme dagen
Nou ja, 't was ook min of meer een globale duidingquote:Op maandag 7 juni 2010 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Vorig jaar hebben we anders prachtig mooi weer gehad in juli
Ja, wel een beetje. 't Is ook ineens weer herfst hè.quote:
18 graden buiten, lekker fris. Joran lijkt mij zo ongeveer ten dode opgeschreven. Gaat hij niet lichamelijk stuk, dan toch zeker wel geestelijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. 't Is ook ineens weer herfst hè.
Al is het hier prima toeven vergeleken met de Castro Castro-gevangenis.
Je gaat de stap zetten en voor jezelf beginnen?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Om half twaalf gesprek en als het goed is, kan ik per 1 augustus weg, met een kleine vergoeding en een maand betaald verlof.
Nu maar een artikeltje maken voor hier, en dan weer slogans voor daar.
Na mij de zondvloed.
Ik hou even nog alle opties open. Straks even achter een sollicitatie aan bellen en ik heb sowieso nog een aantal freelanceopdrachten liggen. Waar ik nu ook gewoon in werktijd aan ga werken. Maar die zelfstandigheid is nu idd wel een grotere optie geworden.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je gaat de stap zetten en voor jezelf beginnen?
Maar waarom dan nu al ontslag nemen als je de opties nog open hebt?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou even nog alle opties open. Straks even achter een sollicitatie aan bellen en ik heb sowieso nog een aantal freelanceopdrachten liggen. Waar ik nu ook gewoon in werktijd aan ga werken. Maar die zelfstandigheid is nu idd wel een grotere optie geworden.
Al zou het me ook niet verbazen als hij op de een of andere manier toch "een posititie" in die bajes weet te verkrijgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
18 graden buiten, lekker fris. Joran lijkt mij zo ongeveer ten dode opgeschreven. Gaat hij niet lichamelijk stuk, dan toch zeker wel geestelijk.
Nou ja, verloren leek hij mij toch al.
Ontslag krijgen ...quote:Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar waarom dan nu al ontslag nemen als je de opties nog open hebt?
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Al zou het me ook niet verbazen als hij op de een of andere manier toch "een posititie" in die bajes weet te verkrijgen.
Oooops, ik heb iets gemist dan denk ik? Maar volgens mij kan dat helemaal niet als je onlangs nog gebruik hebt gemaakt van die arbeidstjidverkorting constructie. Ik dacht gelezen te hebben dat je na zo'n constructie nog zes maanden in dienst moest blijven. Zo niet, dan moet men het gekregen geld terug geven aan Donner.quote:
Klopt. Vandaar dat ze het ook zo snel na ontslagronde 1 en ingang van de deeltijd WW hebben gedaan. De hoogte van de boete hangt nl samen met de lengte van de 'onterecht' ontvangen WW. Hoe langer wachten, hoe hoger de boete.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oooops, ik heb iets gemist dan denk ik? Maar volgens mij kan dat helemaal niet als je onlangs nog gebruik hebt gemaakt van die arbeidstjidverkorting constructie. Ik dacht gelezen te hebben dat je na zo'n constructie nog zes maanden in dienst moest blijven. Zo niet, dan moet men het gekregen geld terug geven aan Donner.
Cc je had toch sollicitatie bij G-Star lopen??/ of begreep ik dat weer verkeerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
En geen negatieve energie hier. Verre van zelfs. Ik barst van de avontuurlijke energie.
Ja klopt. Was in eerste instantie afgewezen, naar nu blijkt omdat ze denken dat ik deze functie snel te 'beklemmend' zou vinden. Ik denk van niet. Het is puur copywriting, maar daar ligt mijn hart meer dan bij branding en concepting.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
Cc je had toch sollicitatie bij G-Star lopen??/ of begreep ik dat weer verkeerd.
Ze zijn daar tuk op blond en lang.quote:
Foootoooquote:Op maandag 7 juni 2010 10:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ugh, ik heb geloof ik iets verkeerds gegeten
oke, heel veel succesquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja klopt. Was in eerste instantie afgewezen, naar nu blijkt omdat ze denken dat ik deze functie snel te 'beklemmend' zou vinden. Ik denk van niet. Het is puur copywriting, maar daar ligt mijn hart meer dan bij branding en concepting.
Dus ik ga daar -zoals ze me al met klem in hun laatste reactie vroegen- straks even overheen bellen. Kijken of we toch niet snel een afspraak kunnen maken.
Lijkt me wel leuk ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Foto van hoe ik een pijnlijk hoofd trek terwijl ik pijnscheuten door mijn flikker heb?
Kotsen is voor heaumeauxquote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef Gert het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk: van de kots en de schijt.
Hee, doe eens niet van die vieze verzoekjes postenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk ja.![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk: van de kots en de schijt.
Heb je nou serieus verraden dat het om jou en Nostalgist ging?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, doe eens niet van die vieze verzoekjes posten
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop dat ze dan af en toe ook humoristische opties erin zetten... zoals:
Ja, toen we de OUD-kloon Soneal aanmaakten was dat met de bedoeling om pas uit de kast te komen als grootste risico voorbij was en de planning was na een eventuele vruchtwaterpunctie.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je nou serieus verraden dat het om jou en Nostalgist ging?![]()
Ik voelde me zo incrowdNu weet iedereen het
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je nou serieus verraden dat het om jou en Nostalgist ging?![]()
Ik voelde me zo incrowdNu weet iedereen het
Echt niet iedereenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op, dat wist iedereen al lang.
Weet jij ook iets écht geheims? Ruilen?
Eh... jij?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet iedereen![]()
Wie heeft het verraden?!
Ik zag niks, dus ik dacht: "Laat ik eens uitbundig op de onzichtbare kleren van de Keizer reageren."quote:Op maandag 7 juni 2010 11:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg nou niet serieus dat je die lollig vond?
Ik heb het niet eens tegen Mera gezegdquote:Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet iedereen![]()
Wie heeft het verraden?!
Hij is eigenlijk voor teruglezers. Ik hoop dat iemand dit topic ooit zit te lezen en dan gaat zitten scrollen en zoeken en niet begrijpt waar de zogenaamde humor nou heen is.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag niks, dus ik dacht: "Laat ik eens uitbundig op de onzichtbare kleren van de Keizer reageren."
Ja, en ik had gehoopt dat het idd bij de mensen zou blijven aan wie ik het verteld had....quote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh... jij?
Ik weet het niet meer wie het gezegd heeft. Maar ik weet wél dat als je aan 2 a 3 mensen iets vertelt, dat het dan niet lang duurt voordat bijna iedereen het weet. "NIet doorvertellen hè!!!!"
Is dat niet het geval dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik had gehoopt dat het idd bij de mensen zou blijven aan wie ik het verteld had....
Ach, Gert, wat heeft die hier nou te melden. Die ligt de helft van de tijd met zijn witte reet op het strand. Hij zal al wel dronken zijnquote:
Ja, het is immers al half 12quote:Op maandag 7 juni 2010 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, Gert, wat heeft die hier nou te melden. Die ligt de helft van de tijd met zijn witte reet op het strand. Hij zal al wel dronken zijn
Jouw PI doet anders vermoedenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:33 schreef Laysa het volgende:
ik wist het ook niet hoor Lea
Ik weet niet eens wie haar vriendje isquote:Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw PI doet anders vermoeden
Jij hoort bij het kliekje
HA HA! LAYSA IS OVER VAN GISTEREN!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw PI doet anders vermoeden
Jij hoort bij het kliekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HA HA! LAYSA IS OVER VAN GISTEREN!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
![]()
D_K had er niet zoveel trek in gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
![]()
Ik doe haar elke avond in een tupperwarebakje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HA HA D IS OVER VAN GISTEREN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HA HA D IS OVER VAN GISTEREN!![]()
![]()
Zeg, ik ben niet van gisteren heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een plasticje erover is niet genoeg?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe haar elke avond in een tupperwarebakje!
Nou het is je allemaal oprecht gegundquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had het persoonlijk openbaar gemaakt, het is nu niet meer op basis van kliekjeskennis
Ik weet het omdat je het onlangs zelf hebt gepost hier in de SC hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik had gehoopt dat het idd bij de mensen zou blijven aan wie ik het verteld had....
Goed, maar om de zooi in balans te houden vind ik dat je eigenlijk nu wel een nieuw geheim ook weer de wereld in moet helpen.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had het persoonlijk openbaar gemaakt, het is nu niet meer op basis van kliekjeskennis
En wat heb je nu openbaar gemaakt?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
En verder: verse, warme appelflappen van de bakker FTW
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet het omdat je het onlangs zelf hebt gepost hier in de SC hoor.![]()
*vrijgepleit isquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft in het openbaar een baby gemaakt.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat heb je nu openbaar gemaakt?
Jij bent valsquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet het omdat je het onlangs zelf hebt gepost hier in de SC hoor.![]()
Da's een aanname hè, ik heb hier "iedereen" niet over gesproken natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks wordt je wakker met een ketting i.p.v. een draadje
Wehehehequote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks wordt je wakker met een ketting i.p.v. een draadje
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga er van uit dat iedereen zijn/haar baby Ian/Jasper noemt
Als het over geld, macht of doofpotten gaat wel. Daar hebben we enerzijds veel verstand van anderzijds weten we er natuurlijk niets van.quote:
Hebben ze in Duitsland ook appelflappen? Nee hè?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga wel even naar de bakker, ik heb honger, nu.
"Zelfs de priester moest eraan geloven."quote:Op maandag 7 juni 2010 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het over geld, macht of doofpotten gaat wel. Daar hebben we enerzijds veel verstand van anderzijds weten we er natuurlijk niets van.
Lieverd, je maakt het erger, nuquote:Op maandag 7 juni 2010 11:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hebben ze in Duitsland ook appelflappen? Nee hè?
Ongeveer 80 miljoenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat kan nog niet, maar zodra we weten of het een jongentje of een meisje wordt zal ik even overwegen of ik dat aan wat incrowd ga mededelenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, maar om de zooi in balans te houden vind ik dat je eigenlijk nu wel een nieuw geheim ook weer de wereld in moet helpen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
uuuh wat is er aan de hand? lees dit net nu en ik schrok dusquote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt het een okaye regeling. Per 1 augustus weg en ook daarvoor hoef ik hier niet voor Jan Lul te zitten. Plus een redelijke ontslagvergoeding die mijn eventuele uitkering een jaar lang op het salarisniveau trekt.
Maar ik heb er geen verstand van, dus laat er overmorgen een wat beter onderlegde vriend naar kijken.
Goed planquote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt het een okaye regeling. Per 1 augustus weg en ook daarvoor hoef ik hier niet voor Jan Lul te zitten. Plus een redelijke ontslagvergoeding die mijn eventuele uitkering een jaar lang op het salarisniveau trekt.
Maar ik heb er geen verstand van, dus laat er overmorgen een wat beter onderlegde vriend naar kijken.
Tweede ontslagronde binnen evenveel maanden. Nu ook voor mij.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:59 schreef Maanvis het volgende:
uuuh wat is er aan de hand? lees dit net nu en ik schrok dus
Vooral dat laatste lijkt me een goede zaak.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik probeer je hierheen te lokken. Lukt het al?quote:
Dat lukt je ook wel zonder appelflappen.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik probeer je hierheen te lokken. Lukt het al?
Mij ook. Maar dit is precies dezelfde regeling als de groep voor ons. En ik denk dat we daarmee al blij mogen zijn, aangezien de situatie enkel verslechterd is.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Vooral dat laatste lijkt me een goede zaak.
Klinkt inderdaad wel ok, maar ik heb er ook geen verstand van.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik snap er alleen het woord uitkering van!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel ok, maar ik heb er ook geen verstand van.
quote:
waar 'eventuele' voor staatquote:Op maandag 7 juni 2010 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap er alleen het woord uitkering van!
Ik heb tot september de tijd om een baan te vinden/mijn eigen toko goed op te starten. En zo niet, dan ga ik in oktober toch drie weken naar Indonesië. Op een uitkeringquote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Marrije het volgende:
waar 'eventuele' voor staatMaar wel onder een gunstige voorwaarde, dat gelijk trekken.
Ik zou gewoon met het vliegtuig gaan als ik jou was.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
En zo niet, dan ga ik in oktober toch drie weken naar Indonesië. Op een uitkering.
Sterkte de komende tijdquote:Op maandag 7 juni 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tweede ontslagronde binnen evenveel maanden. Nu ook voor mij.
Gooi er minimaal maar een flinke berisping van de Raad voor Journalistiek overheen zou ik zeggen, wat een minne huftersquote:Op maandag 7 juni 2010 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaag op pagina 2 van De Volkskrant:
"De Volkskrant betreurt deze fouten en heeft Nijfer gevraagd alle berekeningen nogmaals door te nemen. De krant wijt de fouten aan de hoge tijdsdruk en rekent zichzelf de daardoor ontstane onzorgvuldigheid aan."
Op zich is het netjes dat ze rectificeren. Maar wat dan weer jammer is, is dat het toch een beetje weggemoffeld is. Het had ten eerste wel op de voorpagina gemogen, net als het inferieure onderzoek, of anders tenminste op de 3. Op de 2 valt het weg, zo werkt dat bij kranten.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Gooi er minimaal maar een flinke berisping van de Raad voor Journalistiek overheen zou ik zeggen, wat een minne hufters
Is toch gewoon een grappig filmpje?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:23 schreef Jian het volgende:
De PvdA in persoon van Job heeft zich hier dan wel van gedistantieerd, maar ik heb het idee dat het ze toch niet echt goed zal doen........ met dank aan de achterban van de PvdA![]()
Ik vind van wel, maar de PvdA is er niet blij mee omdat het gepubliceerd is door Joop.NL en de lezers (toch een hoop PvdA -stemmers) het niet kunnen appreciëren en dat is wel logische omdat juist omdat de PvdA zich, naar eigen zeggen, distantieert van deze manier van campagne voerenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is toch gewoon een grappig filmpje?
Zon soort foto staat ook op de voorpagina van de Volkskrant. Fuck drugs en dan wel een biertje in je handen. Gelukkig is comazuipen geen jeugdige trend.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:38 schreef beequeen het volgende:
Ik vind deze leuker, Coos.
[ afbeelding ]
Goed nieuws voor Cc, tofheid.![]()
Leandra, it wasn't me.
Maar dit filmpje valt toch niet onder de verantwoordelijkheid van de PvdA? Dezelfde maker heeft ook een filmpje gemaakt waarin gesteld wordt dat de PvdA al het geld van bejaarden wil afpakken om aan criminele allochtonen te geven en je daarom op het CDA moet stemmen.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar de PvdA is er niet blij mee omdat het gepubliceerd is door Joop.NL en de lezers (toch een hoop PvdA -stemmers) het niet kunnen appreciëren en dat is wel logische omdat juist omdat de PvdA zich, naar eigen zeggen, distantieert van deze manier van campagne voeren
Sjonge, het was wel tópsecret geloof ik.quote:
Tof.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:01 schreef remlof het volgende:
30.4 graden in de schaduw hier.
Zometeen de oceaan op met een zeilboot
Richting Gaza?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:01 schreef remlof het volgende:
30.4 graden in de schaduw hier.
Zometeen de oceaan op met een zeilboot
Rectificatie: De Volkskrant heeft wel degelijk ook op de voorpagina gerectificeerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich is het netjes dat ze rectificeren. Maar wat dan weer jammer is, is dat het toch een beetje weggemoffeld is. Het had ten eerste wel op de voorpagina gemogen, net als het inferieure onderzoek, of anders tenminste op de 3. Op de 2 valt het weg, zo werkt dat bij kranten.
En ten tweede is het flauw dat de excuses zijn verstopt in een groter artikel met een saaie kop die helemaal geen indicatie geeft naar de rectificatie verderop. Namelijk: "Pechtold verbolgen over berekening koopkracht"
Dat ding is zo foeilelijk dat hij weer mooi wordtquote:Op maandag 7 juni 2010 14:42 schreef Gert het volgende:
Te koop bij de Blokkert (exclusief snacks):
[ afbeelding ]
Mensen en terugbellenquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is te zot voor woorden dat ik zelf achter die idioten aan moet om uit mijn huis gezet te worden, eigenlijk
Of Peter R. de Vriesquote:Op maandag 7 juni 2010 15:25 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_shirt_Joran___.html
Ja duh....dat zal die Nigeriaan er wel op gespetterd hebben.
Als je dus iemand hebt vermoord dan ga je het shirt waarin je dat hebt gedaan gewoon lekker aanhoudenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:25 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_shirt_Joran___.html
Ja duh....dat zal die Nigeriaan er wel op gespetterd hebben.
Er staat ook niet dat ze het bloed op een shirt hebben gevonden dat hij nog droeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je dus iemand hebt vermoord dan ga je het shirt waarin je dat hebt gedaan gewoon lekker aanhouden![]()
Dan ben je wel heel wereldvreemd hoor, hij zal toch ook wel eens CSI hebben gezien, toch ? Bij Natalee heeft hij van alles gedaan om elk bewijsmateriaal te laten verdwijnen maar hier slingert overal bewijsmateriaal rond ?
Ik blijf het tot op heden een raar verhaal vinden
Ze was toch gewurgd? Tot bloedens toe wurgen lijkt me wat teveel van het goedequote:Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat ook niet dat ze het bloed op een shirt hebben gevonden dat hij nog droeg.
Nee okee, maar zo'n shirt hou je toch niet bij je als je dat hebt gedaan, of hebben ze het soms op die kamer gevonden, dan zegt het helemaal weinig natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat ook niet dat ze het bloed op een shirt hebben gevonden dat hij nog droeg.
Ook dat nog, tis toch een raar verhaal .......quote:Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze was toch gewurgd? Tot bloedens toe wurgen lijkt me wat teveel van het goede
Love gamequote:Op maandag 7 juni 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
Ze is nu neergehoekt met een tennisracket van het merk '' Prince''
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
Ze is nu neergehoekt met een tennisracket van het merk '' Prince''
Hans klok was een beetje druk!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef D. het volgende:
Ze heeft er een paar dagen gelegen toch?
Hing er een 'niet storen' bordje voor de schoonmaaksters, en lopen ze dan dagenlang maar gewoon de kamer voorbij?
En waarom heeft hij haar niet laten verdwijnen? Daar is ie toch zo goed in?
Hij had bij de receptie gemeld dat de kamer niet schoon gemaakt hoefde te worden.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef D. het volgende:
Ze heeft er een paar dagen gelegen toch?
Hing er een 'niet storen' bordje voor de schoonmaaksters, en lopen ze dan dagenlang maar gewoon de kamer voorbij?
En waarom heeft hij haar niet laten verdwijnen? Daar is ie toch zo goed in?
Everybody could see there was chalkdust were bloodstainesquote:
Die kamer is niet viessss, Patrick.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had bij de receptie gemeld dat de kamer niet schoon gemaakt hoefde te worden.
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kamer is niet viessss, Patrick.
quote:Deze
stabiele betrouwbare partij is het meest Bijbelvast en
laat zich bij het bedrijven van politiek het meest leiden
door Gods Woord. Ook bij de visie van de SGP op de
islam en de islamisering is een stem op de partij van de mannenbroeders niet verspild.
Af en toe lees ik daar wel even maar kom op: 19 delen?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volg je het Joran draadje ook? Een aanrader, maar zet wel je aluhoedje op.
In het begin las ik het wel, toen was er nog nieuws. Nu is het verzand in speculatie; niet interessant meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Af en toe lees ik daar wel even maar kom op: 19 delen?
Met de informatie die er is, is er ook geen zinnig woord meer over te zeggen. Er zijn zoveel verhalen gebaseerd op onbetrouwbare berichtgeving dat niets meer met elkaar lijkt te rijmen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
In het begin las ik het wel, toen was er nog nieuws. Nu is het verzand in speculatie; niet interessant meer.
En de vraag is of alle waarheid ooit boven tafel komt daarginds.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de informatie die er is, is er ook geen zinnig woord meer over te zeggen. Er zijn zoveel verhalen gebaseerd op onbetrouwbare berichtgeving dat niets meer met elkaar lijkt te rijmen.
Klopt, maar bij verveling is het grappig leesvoer. Vooral die huis-tuin-en keuken-Sherlocks en semi kenners van het recht/strafrecht doen mij in een deuk liggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Met de informatie die er is, is er ook geen zinnig woord meer over te zeggen. Er zijn zoveel verhalen gebaseerd op onbetrouwbare berichtgeving dat niets meer met elkaar lijkt te rijmen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Dat topic heeft nog maar weinig nieuwswaarde, maar af en toe is het wel om te lachen, zoals die foto met daarop het moordwapen
En jij hebt het over "Waarheid" ? schaam je je niet een beetje?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
En de vraag is of alle waarheid ooit boven tafel komt daarginds.
Ben jij nu echt zo'n triest sukkeltje, of speel je die rol gewoon met verve?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
Mijn post ombouwen en nog neerzetten ook..
Jij bent er tochquote:Op maandag 7 juni 2010 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onthef je van die afschuwelijke taak.. er is daar niets wat jou interesseert...![]()
te laatquote:Op maandag 7 juni 2010 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onthef je van die afschuwelijke taak.. er is daar niets wat jou interesseert...![]()
Je reactie is al goud waard...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij nu echt zo'n triest sukkeltje, of speel je die rol gewoon met verve?
Te veel eer. Veel te veel eer. Ik vroeg het me serieus af.quote:
Tis bij jou net als bij Wasabi, je moet het leren eten,... maar voor een hoop mensen blijft het scherpe rotzooiquote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. als ik het van JOU moet hebben, kan ik idd RIP...
Scherp? Ik zie altijd een pafferige vijftiger in een versleten bureaustoel voor me.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis bij jou net als bij Wasabi, je moet het leren eten,... maar voor een hoop mensen blijft het scherpe rotzooi
Dat valt in geval van Gher wel mee hoor...., maar ik hoop dat je beseft dat ook deze opmerking als een zeker compliment beschouwd wordt hèquote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Scherp? Ik zie altijd een pafferige vijftiger in een versleten bureaustoel voor me.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat valt in geval van Gher wel mee hoor...., maar ik hoop dat je beseft dat ook deze opmerking als een zeker compliment beschouwd wordt hè
Volgens mij valt het helemaal niet meequote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat valt in geval van Gher wel mee hoor...., maar ik hoop dat je beseft dat ook deze opmerking als een zeker compliment beschouwd wordt hè
Scherpquote:Op maandag 7 juni 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
maar voor een hoop mensen blijft het scherpe rotzooi
Pringles heeft Salt and Vinegar chipjes en dat is een hoop scherper dan die Wasabi chips die ineens in de mode zijn.quote:
Wasabi chipsquote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Pringles heeft Salt and Vinegar chipjes en dat is een hoop scherper dan die Wasabi chips die ineens in de mode zijn.
Ja. En die nep-Farao zou willen dat ie zo scherp uit de hoek kon komen. Ik moet altijd aan die ouwe zemelaar denken: veel gezeur in slecht Nederlands.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:14 schreef Jian het volgende:
Wasabi chipsWel eens een echt hapje goede pure Wasabi genomen ?
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ach, hij doet tenminste wat hij eerst juist niet wilde: het bestaansrecht van de COS rechtvaardigen
Nou, dat moet ik nu dan ook maar niet doen: net gestopt met roken en proef alles veel beter.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Wasabi chipsWel eens een echt hapje goede pure Wasabi genomen ?
Ja, hallo zeg, als je nou denkt dat ik m ga verdedigen, echt niet hoor, hij zoekt het maar lekker uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En die nep-Farao zou willen dat ie zo scherp uit de hoek kon komen. Ik moet altijd aan die ouwe zemelaar denken: veel gezeur in slecht Nederlands.
Zelfs de hont is depri, kut je nagaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:15 schreef Copycat het volgende:
Ja. En die nep-Farao zou willen dat ie zo scherp uit de hoek kon komen. Ik moet altijd aan die ouwe zemelaar denken: veel gezeur in slecht Nederlands.
Beequeen toch!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs de hond is depri, kut je nagaan.
[ afbeelding ]
Redelijk. Ik ben nooit echt een enorme RLS-er geweest. Volgde het wel, maar meer zijdelings dan dat ik me er echt in verdiepte. Met DGK is dat wat meer geworden, maar ook daar zat ik nooit echt aan een stream gekluisterd.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef Jian het volgende:
Maar jij loopt toch ook al een tijdje mee in dit wereldje ..... of vergis ik me nu ?
Ik hou ook van Salt and Vinegarquote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat moet ik nu dan ook maar niet doen: net gestopt met roken en proef alles veel beter.
Toch zijn ze wel lekker hoor, die chips. Maar Salt and Vinegar bijt zo lekker in je lippen
quote:Wasabi (ワサビ(山葵)?, originally 和佐比; Wasabia japonica, Cochlearia wasabi, or Eutrema japonica) is a member of the Brassicaceae family, which includes cabbages, horseradish, and mustard. Known as "Japanese horseradish", its root is used as a spice and has an extremely strong flavor. Its hotness is more akin to that of a hot mustard rather than the capsaicin in a chili pepper, producing vapors that stimulate the nasal passages more than the tongue. The plant grows naturally along stream beds in mountain river valleys in Japan. There are also other species used, such as W. koreana, and W. tetsuigi. The two main cultivars in the marketplace are W. japonica cv. 'Daruma' and cv. 'Mazuma', but there are many others.
Dat voel je idd vooral in je neus.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef Disana het volgende:
Okee, ik ga me een keer aan de wasabi wagen.
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de observatie en inschatting van usersquote:
quote:There rolls the deep where grew the tree.
O earth, what changes hast thou seen!
There where the long street roars, hath been
The stillness of the central sea.
The hills are shadows, and they flow
From form to form, and nothing stands;
They melt like mist, the solid lands,
Like clouds they shape themselves and go.
But in my spirit will I dwell,
And dream my dream, and hold it true;
For tho’ my lips may breathe adieu,
I cannot think the thing farewell.
Ja, dat had ik ook vet gemaakt. Lijkt me wel lekker als je ervan gaat snotterenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat voel je idd vooral in je neus.
[ afbeelding ]
Beetje slordig dat zo'n fabrikant een portret met lang haar van Joran gebruikt.
dat klopt wel, als je neus dicht zit werkt het fantastischquote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef Disana het volgende:
Okee, ik ga me een keer aan de wasabi wagen.
[..]
Oh. Gher is een beetje halfVOL. En dus ook halfLEEG.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:29 schreef Jian het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op de observatie en inschatting van users![]()
Er echt van snotteren doe ik niet, de neusholten raken ineens leeg alsof alle slijm in één klap oplost.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook vet gemaakt. Lijkt me wel lekker als je ervan gaat snotteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |