quote:Op maandag 7 juni 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga er van uit dat iedereen zijn/haar baby Ian/Jasper noemt
Als het over geld, macht of doofpotten gaat wel. Daar hebben we enerzijds veel verstand van anderzijds weten we er natuurlijk niets van.quote:
Hebben ze in Duitsland ook appelflappen? Nee hè?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga wel even naar de bakker, ik heb honger, nu.
"Zelfs de priester moest eraan geloven."quote:Op maandag 7 juni 2010 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het over geld, macht of doofpotten gaat wel. Daar hebben we enerzijds veel verstand van anderzijds weten we er natuurlijk niets van.
Lieverd, je maakt het erger, nuquote:Op maandag 7 juni 2010 11:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hebben ze in Duitsland ook appelflappen? Nee hè?
Ongeveer 80 miljoenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat kan nog niet, maar zodra we weten of het een jongentje of een meisje wordt zal ik even overwegen of ik dat aan wat incrowd ga mededelenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, maar om de zooi in balans te houden vind ik dat je eigenlijk nu wel een nieuw geheim ook weer de wereld in moet helpen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
uuuh wat is er aan de hand? lees dit net nu en ik schrok dusquote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt het een okaye regeling. Per 1 augustus weg en ook daarvoor hoef ik hier niet voor Jan Lul te zitten. Plus een redelijke ontslagvergoeding die mijn eventuele uitkering een jaar lang op het salarisniveau trekt.
Maar ik heb er geen verstand van, dus laat er overmorgen een wat beter onderlegde vriend naar kijken.
Goed planquote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt het een okaye regeling. Per 1 augustus weg en ook daarvoor hoef ik hier niet voor Jan Lul te zitten. Plus een redelijke ontslagvergoeding die mijn eventuele uitkering een jaar lang op het salarisniveau trekt.
Maar ik heb er geen verstand van, dus laat er overmorgen een wat beter onderlegde vriend naar kijken.
Tweede ontslagronde binnen evenveel maanden. Nu ook voor mij.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:59 schreef Maanvis het volgende:
uuuh wat is er aan de hand? lees dit net nu en ik schrok dus
Vooral dat laatste lijkt me een goede zaak.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik probeer je hierheen te lokken. Lukt het al?quote:
Dat lukt je ook wel zonder appelflappen.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik probeer je hierheen te lokken. Lukt het al?
Mij ook. Maar dit is precies dezelfde regeling als de groep voor ons. En ik denk dat we daarmee al blij mogen zijn, aangezien de situatie enkel verslechterd is.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Vooral dat laatste lijkt me een goede zaak.
Klinkt inderdaad wel ok, maar ik heb er ook geen verstand van.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik snap er alleen het woord uitkering van!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel ok, maar ik heb er ook geen verstand van.
quote:
waar 'eventuele' voor staatquote:Op maandag 7 juni 2010 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap er alleen het woord uitkering van!
Ik heb tot september de tijd om een baan te vinden/mijn eigen toko goed op te starten. En zo niet, dan ga ik in oktober toch drie weken naar Indonesië. Op een uitkeringquote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Marrije het volgende:
waar 'eventuele' voor staatMaar wel onder een gunstige voorwaarde, dat gelijk trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |