HA HA D IS OVER VAN GISTEREN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HA HA D IS OVER VAN GISTEREN!![]()
![]()
Zeg, ik ben niet van gisteren heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een plasticje erover is niet genoeg?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe haar elke avond in een tupperwarebakje!
Nou het is je allemaal oprecht gegundquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had het persoonlijk openbaar gemaakt, het is nu niet meer op basis van kliekjeskennis
Ik weet het omdat je het onlangs zelf hebt gepost hier in de SC hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik had gehoopt dat het idd bij de mensen zou blijven aan wie ik het verteld had....
Goed, maar om de zooi in balans te houden vind ik dat je eigenlijk nu wel een nieuw geheim ook weer de wereld in moet helpen.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had het persoonlijk openbaar gemaakt, het is nu niet meer op basis van kliekjeskennis
En wat heb je nu openbaar gemaakt?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
En verder: verse, warme appelflappen van de bakker FTW
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet het omdat je het onlangs zelf hebt gepost hier in de SC hoor.![]()
*vrijgepleit isquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft in het openbaar een baby gemaakt.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat heb je nu openbaar gemaakt?
Jij bent valsquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet het omdat je het onlangs zelf hebt gepost hier in de SC hoor.![]()
Da's een aanname hè, ik heb hier "iedereen" niet over gesproken natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks wordt je wakker met een ketting i.p.v. een draadje
Wehehehequote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks wordt je wakker met een ketting i.p.v. een draadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |