Ze zijn daar tuk op blond en lang.quote:
Foootoooquote:Op maandag 7 juni 2010 10:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ugh, ik heb geloof ik iets verkeerds gegeten
oke, heel veel succesquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja klopt. Was in eerste instantie afgewezen, naar nu blijkt omdat ze denken dat ik deze functie snel te 'beklemmend' zou vinden. Ik denk van niet. Het is puur copywriting, maar daar ligt mijn hart meer dan bij branding en concepting.
Dus ik ga daar -zoals ze me al met klem in hun laatste reactie vroegen- straks even overheen bellen. Kijken of we toch niet snel een afspraak kunnen maken.
Lijkt me wel leuk ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Foto van hoe ik een pijnlijk hoofd trek terwijl ik pijnscheuten door mijn flikker heb?
Kotsen is voor heaumeauxquote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef Gert het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk: van de kots en de schijt.
Hee, doe eens niet van die vieze verzoekjes postenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk ja.![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk: van de kots en de schijt.
Heb je nou serieus verraden dat het om jou en Nostalgist ging?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, doe eens niet van die vieze verzoekjes posten
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop dat ze dan af en toe ook humoristische opties erin zetten... zoals:
Ja, toen we de OUD-kloon Soneal aanmaakten was dat met de bedoeling om pas uit de kast te komen als grootste risico voorbij was en de planning was na een eventuele vruchtwaterpunctie.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je nou serieus verraden dat het om jou en Nostalgist ging?![]()
Ik voelde me zo incrowdNu weet iedereen het
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je nou serieus verraden dat het om jou en Nostalgist ging?![]()
Ik voelde me zo incrowdNu weet iedereen het
Echt niet iedereenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op, dat wist iedereen al lang.
Weet jij ook iets écht geheims? Ruilen?
Eh... jij?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet iedereen![]()
Wie heeft het verraden?!
Ik zag niks, dus ik dacht: "Laat ik eens uitbundig op de onzichtbare kleren van de Keizer reageren."quote:Op maandag 7 juni 2010 11:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg nou niet serieus dat je die lollig vond?
Ik heb het niet eens tegen Mera gezegdquote:Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet iedereen![]()
Wie heeft het verraden?!
Hij is eigenlijk voor teruglezers. Ik hoop dat iemand dit topic ooit zit te lezen en dan gaat zitten scrollen en zoeken en niet begrijpt waar de zogenaamde humor nou heen is.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag niks, dus ik dacht: "Laat ik eens uitbundig op de onzichtbare kleren van de Keizer reageren."
Ja, en ik had gehoopt dat het idd bij de mensen zou blijven aan wie ik het verteld had....quote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh... jij?
Ik weet het niet meer wie het gezegd heeft. Maar ik weet wél dat als je aan 2 a 3 mensen iets vertelt, dat het dan niet lang duurt voordat bijna iedereen het weet. "NIet doorvertellen hè!!!!"
Is dat niet het geval dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik had gehoopt dat het idd bij de mensen zou blijven aan wie ik het verteld had....
Ach, Gert, wat heeft die hier nou te melden. Die ligt de helft van de tijd met zijn witte reet op het strand. Hij zal al wel dronken zijnquote:
Ja, het is immers al half 12quote:Op maandag 7 juni 2010 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, Gert, wat heeft die hier nou te melden. Die ligt de helft van de tijd met zijn witte reet op het strand. Hij zal al wel dronken zijn
Jouw PI doet anders vermoedenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:33 schreef Laysa het volgende:
ik wist het ook niet hoor Lea
Ik weet niet eens wie haar vriendje isquote:Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw PI doet anders vermoeden
Jij hoort bij het kliekje
HA HA! LAYSA IS OVER VAN GISTEREN!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw PI doet anders vermoeden
Jij hoort bij het kliekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HA HA! LAYSA IS OVER VAN GISTEREN!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
![]()
D_K had er niet zoveel trek in gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
![]()
Ik doe haar elke avond in een tupperwarebakje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HA HA D IS OVER VAN GISTEREN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HA HA D IS OVER VAN GISTEREN!![]()
![]()
Zeg, ik ben niet van gisteren heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een plasticje erover is niet genoeg?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe haar elke avond in een tupperwarebakje!
Nou het is je allemaal oprecht gegundquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had het persoonlijk openbaar gemaakt, het is nu niet meer op basis van kliekjeskennis
Ik weet het omdat je het onlangs zelf hebt gepost hier in de SC hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik had gehoopt dat het idd bij de mensen zou blijven aan wie ik het verteld had....
Goed, maar om de zooi in balans te houden vind ik dat je eigenlijk nu wel een nieuw geheim ook weer de wereld in moet helpen.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik had het persoonlijk openbaar gemaakt, het is nu niet meer op basis van kliekjeskennis
En wat heb je nu openbaar gemaakt?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
En verder: verse, warme appelflappen van de bakker FTW
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet het omdat je het onlangs zelf hebt gepost hier in de SC hoor.![]()
*vrijgepleit isquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft in het openbaar een baby gemaakt.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat heb je nu openbaar gemaakt?
Jij bent valsquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet het omdat je het onlangs zelf hebt gepost hier in de SC hoor.![]()
Da's een aanname hè, ik heb hier "iedereen" niet over gesproken natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks wordt je wakker met een ketting i.p.v. een draadje
Wehehehequote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks wordt je wakker met een ketting i.p.v. een draadje
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga er van uit dat iedereen zijn/haar baby Ian/Jasper noemt
Als het over geld, macht of doofpotten gaat wel. Daar hebben we enerzijds veel verstand van anderzijds weten we er natuurlijk niets van.quote:
Hebben ze in Duitsland ook appelflappen? Nee hè?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga wel even naar de bakker, ik heb honger, nu.
"Zelfs de priester moest eraan geloven."quote:Op maandag 7 juni 2010 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het over geld, macht of doofpotten gaat wel. Daar hebben we enerzijds veel verstand van anderzijds weten we er natuurlijk niets van.
Lieverd, je maakt het erger, nuquote:Op maandag 7 juni 2010 11:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hebben ze in Duitsland ook appelflappen? Nee hè?
Ongeveer 80 miljoenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat kan nog niet, maar zodra we weten of het een jongentje of een meisje wordt zal ik even overwegen of ik dat aan wat incrowd ga mededelenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, maar om de zooi in balans te houden vind ik dat je eigenlijk nu wel een nieuw geheim ook weer de wereld in moet helpen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
uuuh wat is er aan de hand? lees dit net nu en ik schrok dusquote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt het een okaye regeling. Per 1 augustus weg en ook daarvoor hoef ik hier niet voor Jan Lul te zitten. Plus een redelijke ontslagvergoeding die mijn eventuele uitkering een jaar lang op het salarisniveau trekt.
Maar ik heb er geen verstand van, dus laat er overmorgen een wat beter onderlegde vriend naar kijken.
Goed planquote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt het een okaye regeling. Per 1 augustus weg en ook daarvoor hoef ik hier niet voor Jan Lul te zitten. Plus een redelijke ontslagvergoeding die mijn eventuele uitkering een jaar lang op het salarisniveau trekt.
Maar ik heb er geen verstand van, dus laat er overmorgen een wat beter onderlegde vriend naar kijken.
Tweede ontslagronde binnen evenveel maanden. Nu ook voor mij.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:59 schreef Maanvis het volgende:
uuuh wat is er aan de hand? lees dit net nu en ik schrok dus
Vooral dat laatste lijkt me een goede zaak.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik probeer je hierheen te lokken. Lukt het al?quote:
Dat lukt je ook wel zonder appelflappen.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik probeer je hierheen te lokken. Lukt het al?
Mij ook. Maar dit is precies dezelfde regeling als de groep voor ons. En ik denk dat we daarmee al blij mogen zijn, aangezien de situatie enkel verslechterd is.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Vooral dat laatste lijkt me een goede zaak.
Klinkt inderdaad wel ok, maar ik heb er ook geen verstand van.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik snap er alleen het woord uitkering van!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel ok, maar ik heb er ook geen verstand van.
quote:
waar 'eventuele' voor staatquote:Op maandag 7 juni 2010 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap er alleen het woord uitkering van!
Ik heb tot september de tijd om een baan te vinden/mijn eigen toko goed op te starten. En zo niet, dan ga ik in oktober toch drie weken naar Indonesië. Op een uitkeringquote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Marrije het volgende:
waar 'eventuele' voor staatMaar wel onder een gunstige voorwaarde, dat gelijk trekken.
Ik zou gewoon met het vliegtuig gaan als ik jou was.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
En zo niet, dan ga ik in oktober toch drie weken naar Indonesië. Op een uitkering.
Sterkte de komende tijdquote:Op maandag 7 juni 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tweede ontslagronde binnen evenveel maanden. Nu ook voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |