Al zou het me ook niet verbazen als hij op de een of andere manier toch "een posititie" in die bajes weet te verkrijgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
18 graden buiten, lekker fris. Joran lijkt mij zo ongeveer ten dode opgeschreven. Gaat hij niet lichamelijk stuk, dan toch zeker wel geestelijk.
Nou ja, verloren leek hij mij toch al.
Ontslag krijgen ...quote:Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar waarom dan nu al ontslag nemen als je de opties nog open hebt?
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Al zou het me ook niet verbazen als hij op de een of andere manier toch "een posititie" in die bajes weet te verkrijgen.
Oooops, ik heb iets gemist dan denk ik? Maar volgens mij kan dat helemaal niet als je onlangs nog gebruik hebt gemaakt van die arbeidstjidverkorting constructie. Ik dacht gelezen te hebben dat je na zo'n constructie nog zes maanden in dienst moest blijven. Zo niet, dan moet men het gekregen geld terug geven aan Donner.quote:
Klopt. Vandaar dat ze het ook zo snel na ontslagronde 1 en ingang van de deeltijd WW hebben gedaan. De hoogte van de boete hangt nl samen met de lengte van de 'onterecht' ontvangen WW. Hoe langer wachten, hoe hoger de boete.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oooops, ik heb iets gemist dan denk ik? Maar volgens mij kan dat helemaal niet als je onlangs nog gebruik hebt gemaakt van die arbeidstjidverkorting constructie. Ik dacht gelezen te hebben dat je na zo'n constructie nog zes maanden in dienst moest blijven. Zo niet, dan moet men het gekregen geld terug geven aan Donner.
Cc je had toch sollicitatie bij G-Star lopen??/ of begreep ik dat weer verkeerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
En geen negatieve energie hier. Verre van zelfs. Ik barst van de avontuurlijke energie.
Ja klopt. Was in eerste instantie afgewezen, naar nu blijkt omdat ze denken dat ik deze functie snel te 'beklemmend' zou vinden. Ik denk van niet. Het is puur copywriting, maar daar ligt mijn hart meer dan bij branding en concepting.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
Cc je had toch sollicitatie bij G-Star lopen??/ of begreep ik dat weer verkeerd.
Ze zijn daar tuk op blond en lang.quote:
Foootoooquote:Op maandag 7 juni 2010 10:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ugh, ik heb geloof ik iets verkeerds gegeten
oke, heel veel succesquote:Op maandag 7 juni 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja klopt. Was in eerste instantie afgewezen, naar nu blijkt omdat ze denken dat ik deze functie snel te 'beklemmend' zou vinden. Ik denk van niet. Het is puur copywriting, maar daar ligt mijn hart meer dan bij branding en concepting.
Dus ik ga daar -zoals ze me al met klem in hun laatste reactie vroegen- straks even overheen bellen. Kijken of we toch niet snel een afspraak kunnen maken.
Lijkt me wel leuk ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Foto van hoe ik een pijnlijk hoofd trek terwijl ik pijnscheuten door mijn flikker heb?
Kotsen is voor heaumeauxquote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef Gert het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk: van de kots en de schijt.
Hee, doe eens niet van die vieze verzoekjes postenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk ja.![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk: van de kots en de schijt.
Heb je nou serieus verraden dat het om jou en Nostalgist ging?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, doe eens niet van die vieze verzoekjes posten
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop dat ze dan af en toe ook humoristische opties erin zetten... zoals:
Ja, toen we de OUD-kloon Soneal aanmaakten was dat met de bedoeling om pas uit de kast te komen als grootste risico voorbij was en de planning was na een eventuele vruchtwaterpunctie.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je nou serieus verraden dat het om jou en Nostalgist ging?![]()
Ik voelde me zo incrowdNu weet iedereen het
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je nou serieus verraden dat het om jou en Nostalgist ging?![]()
Ik voelde me zo incrowdNu weet iedereen het
Echt niet iedereenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op, dat wist iedereen al lang.
Weet jij ook iets écht geheims? Ruilen?
Eh... jij?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet iedereen![]()
Wie heeft het verraden?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |