quote:
Die was echt heel lekker...samen met de Kaapse krieltjesquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker en veel te veel gegeten natuurlijk![]()
En hoe was jouw Kameroense kip?
Die kan je bij de Lidl krijgenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Coos het volgende:
Kameroense kip???![]()
Is dat wk al begonnen dan??![]()
Ik heb nog geen bossen peen!
Die achterste, is dat Pietje???quote:
Duh! Hij is recent van de ledenlijst geschrapt en bijgeschreven bij die van een Peruviaanse gevangenisbende.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Hij staat anders niet in m'n laatst toegezonden ledenlijst
Gok dat het ook van die types zijn die een man die om zijn gevoel te bevredigen dagelijks een jurk draagt half dood te trappen. Gewoon omdat dat een mietje is.quote:
Hopelijk is die Polderbaan geruïneerd?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
Heb vanavond dat vliegtuig gezien, hij kwam raar laag over, vond het al zo vreemd, en hoorde pas daarnet dat de motor of het landingsgestel dus in brand stond. Gelukkig kon hij landen op de Polderbaan en is er niemand gewond.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef Coos het volgende:
Ja hoor ik heb hem gevonden.![]()
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik!!!!!
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Toverheks het volgende:
ff voordat we anders slecht slapen vannacht, Arjan gaat toch naar het WK.
AMSTERDAM - Arjen Robben gaat toch naar het WK. De hamstringblessure is niet zo ernstig als gedacht. Hij heeft een scheurtje in de spier opgelopen.
Arjen Robben verlaat op krukken de Amsterdam ArenA. Foto: Foto: Leo Vogelzang bv Bondscoach Bert van Marwijk licht zijn besluit toe: "Ik heb besloten voorlopig geen vervangen voor Arjen op te roepen en hem zodoende alle kans te geven om zich tijdig bij onze selectie aan te sluiten. De komende dagen wordt bekeken wanneer Robben zal afreizen naar Zuid-Afrika.
Robben raakte afgelopen zaterdag in het oefenduel met Hongarije geblesseerd. Hij onderging in het Erasmusziekenhuis in Rotterdam diverse onderzoeken. Daaruit bleek dat er een scheurtje in zijn hamstring had.
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast is gewoon het verschil tussen kwartfinale en finale.
Vind je dat nu echt? Dat kwartiertje valt in het niet bij het naar Schiphol reizen en inchecken. Vooral dat laatste vind ik tergendquote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, wat een ellende he, een kwartier taxien voordat je eindelijk opstijgt
Ik zou me meer bekommeren over het weer lánden....quote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, wat een ellende he, een kwartier taxien voordat je eindelijk opstijgt
Ik hoop dat ze 'm deze keer goed vastzetten, anders hebben we over 5 jaar wéér zo'n Joranhype...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tom Egbers is al Afrika, Jack schakelde al ff over net. Morgen het eerste verslagje van die gast met die bloedirritante stem. Het gaat beginnen!!!
Het is gevoelsmatig. Dan ben je eindelijk geland, en dan denk je: ha! Bijna thuis. En vervolgens duurt het nog een half uur voordat je überhaupt het vliegtuig uit bent! OK... klein probleem op de wereldleedschaal, maar toch.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind je dat nu echt? Dat kwartiertje valt in het niet bij het naar Schiphol reizen en inchecken. Vooral dat laatste vind ik tergend
Ik vind het ook heel vervelend dat lange wachten voor je eindelijk kan boarden. Aan de andere kant kun je die 2,5 uur best leuk invullen met een beetje winkelen, hier en daar wat drinken en gewoon kijken naar alles wat je daar ziet. Maar ik vind het idd erg lang wachten voor je daadwerkelijk in je vliegtuig zit.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind je dat nu echt? Dat kwartiertje valt in het niet bij het naar Schiphol reizen en inchecken. Vooral dat laatste vind ik tergend
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel vervelend dat lange wachten voor je eindelijk kan boarden. Aan de andere kant kun je die 2,5 uur best leuk invullen met een beetje winkelen, hier en daar wat drinken en gewoon kijken naar alles wat je daar ziet. Maar ik vind het idd erg lang wachten voor je daadwerkelijk in je vliegtuig zit.
Reizen naar Schiphol hoef ik niet, woon er practisch naast.
Ik ben altijd blij dat ik weer op de grond sta. Voor mijn part rijden ze gelijk door naar Harderwijk en duurt het een uur of drie voordat ik uit kan stappenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is gevoelsmatig. Dan ben je eindelijk geland, en dan denk je: ha! Bijna thuis. En vervolgens duurt het nog een half uur voordat je überhaupt het vliegtuig uit bent! OK... klein probleem op de wereldleedschaal, maar toch.
Ja, het sukkelt zo langs die Polderbaan, en dan hadden we ook nog een soort file waardoor we helemaal stil stonden 5 minuten. Dus ik was blij dat we op de terugweg op de Kaagbaan landden.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
Ik ben altijd blij dat ik weer op de grond sta. Voor mijn part rijden ze gelijk door naar Harderwijk en duurt het een uur of drie voordat ik uit kan stappen![]()
Maar als je vaak vliegt, dan zal het vast irritant worden
Staat mij ook vaag iets van bij dat het slecht voor die motoren is (koeling)quote:Op zondag 6 juni 2010 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het sukkelt zo langs die Polderbaan, en dan hadden we ook nog een soort file waardoor we helemaal stil stonden 5 minuten. Dus ik was blij dat we op de terugweg op de Kaagbaan landden.
Triestig hèquote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Jian het volgende:
Bij Studio Voetbal; Klein jongetje, 6 jaar gaat voor het eerst met zijn vader naar een voetbalwedstrijd van het Nederlandse Elftal. Mannetje heeft een toeter bij zich met het verkeerde merk erop. Moet toetertje van steward inleveren anders mag hij niet naar binnen. Tranen met tuiten het arme ventje ........ Het loon der commercie
En JIJ heeft het over mekkeren?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Jian het volgende:
Bij Studio Voetbal; Klein jongetje, 6 jaar gaat voor het eerst met zijn vader naar een voetbalwedstrijd van het Nederlandse Elftal. Mannetje heeft een toeter bij zich met het verkeerde merk erop. Moet toetertje van steward inleveren anders mag hij niet naar binnen. Tranen met tuiten het arme ventje ........ Het loon der commercie
Neuh.. Ik heb de schurft aan voetballe daarom vermaak ik me kóstelijk hier....quote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent in je vrije tijd Steward
Ach gossie, wat zieligquote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Jian het volgende:
Boeken van Wilbur Smithquote:Op zondag 6 juni 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een land dat Afrika en wat een geschiedenis ook
Serieus? Welke wedstrijd dan? Weigeren ze werkelijk jongetjes van nog geen meter hoog met een "foute" toeter?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Jian het volgende:
Geloof toch niet gelijk alles wat je leest.. hele volksstammen zijn daar mee verloren gegaan...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus? Welke wedstrijd dan? Weigeren ze werkelijk jongetjes van nog geen meter hoog met een "foute" toeter?
En besteld bij bol.com voor ¤ 8,99quote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Boeken van Wilbur Smith![]()
Wilbur Addison Smith (Broken Hill, 9 januari 1933) is een Zuid-Afrikaans schrijver wiens romans zich voornamelijk in Afrika afspelen. Hij werd geboren in Noord-Rhodesië (het huidige Zambia) en genoot zijn opleiding in Zuid-Afrika waar hij Michaelhouse en Rhodes University doorliep. Zijn eerste roman schreef hij terwijl hij werkzaam was voor de Salisbury Inland Revenue, de Rhodesische belastingdienst. Tegenwoordig woont hij in Londen maar voelt zich sterk verbonden met de mensen en natuur van het Afrikaanse continent.
Aanrader voor Teun: Birds of Prey : Het is 1667. Sir Francis Courteney en zijn zoon Henry 'Hal' patrouilleren met hun gevechtskarveel voor de kust van Kaap Agulhas in het zuiden van Afrika. Ze liggen te wachten op een met schatten beladen galei van de Verenigde Oost-Indische Compagnie, die terugkeert uit de Oost. Zo begint een avontuur dat hen voert van de nederzetting De Goede Hoop, op de zuidelijkste punt van het continent, naar de Grote Hoorn van Ethiopië in het verre noorden – en dat alles in een periode waarin het internationale zeerecht nog piraterij, verkrachting en moord toelaat.
Ik geloof het wel hoor. Befehl ist befehl. Er zijn genoeg van die laag geschoolden die exact doen wat er gevraagd of opgedragen wordtquote:Op zondag 6 juni 2010 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geloof toch niet gelijk alles wat je leest.. hele volksstammen zijn daar mee verloren gegaan...
Was bij Nederland-Hongarijequote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus? Welke wedstrijd dan? Weigeren ze werkelijk jongetjes van nog geen meter hoog met een "foute" toeter?
Schat in dat je hem wel kan waarderen en als dat zo is, is dit het vervolg;quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geloof toch niet gelijk alles wat je leest.. hele volksstammen zijn daar mee verloren gegaan...
Ik heb het niet gezien, maar die zat toch bij de familie Mulder en bij Hugo? Wat zeiden die ervan dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Was bij Nederland-Hongarijeen Michael van Praag vraagt enig begrip voor de belangen van sponsors
Ja, met dat soort dingen kan je bij Hugo wel aankomen, die vindt dat natuurlijk volslagen idioot. Jack van Gelder had ook zoiets van; Kom op nou toch jongens. Michael van Praag ging uitleg geven over de belangen van de Sponsors en de rol van de KNVB daarin, maar gaf wel aan dat ie dit onderhavige geval wel (te) ver vond gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof het juist niét, daarom wil ik er meer van weten.
[..]
Ik heb het niet gezien, maar die zat toch bij de familie Mulder en bij Hugo? Wat zeiden die ervan dan?
Erger nog, straks moet je een petje op van de sponsor anders kom je niet binnenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, met dat soort dingen kan je bij Hugo wel aankomen, die vindt dat natuurlijk volslagen idioot. Jack van Gelder had ook zoiets van; Kom op nou toch jongens. Michael van Praag ging uitleg geven over de belangen van de Sponsors en de rol van de KNVB daarin, maar gaf wel aan dat ie dit onderhavige geval wel (te) ver vond gaan.
Idioterie ten top ! Straks moet je, je Adidas schoenen uittrekken bij de ingang van het stadion omdat Nike de officiële sponsor is
Vraag me toch wel af of dat juridisch nou allemaal maar kan ...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Erger nog, straks moet je een petje op van de sponsor anders kom je niet binnen
Duik er ook in, moet zeggen dat het hier wel behoorlijk is afgekoeld ondertussenquote:Op maandag 7 juni 2010 00:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tevreden slapen gaat!![]()
![]()
al is het wel zompig warm in huis
En mag je niet meer een stadion in met een Grolsch shirtje omdat Heineken de hoofdsponsor is! Ging het nu om het spelletje (voetbal) of de belangen van een sponsor??? Laatste denk ik zomaar..........quote:Op zondag 6 juni 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, met dat soort dingen kan je bij Hugo wel aankomen, die vindt dat natuurlijk volslagen idioot. Jack van Gelder had ook zoiets van; Kom op nou toch jongens. Michael van Praag ging uitleg geven over de belangen van de Sponsors en de rol van de KNVB daarin, maar gaf wel aan dat ie dit onderhavige geval wel (te) ver vond gaan.
Idioterie ten top ! Straks moet je, je Adidas schoenen uittrekken bij de ingang van het stadion omdat Nike de officiële sponsor is
Ik heb de films gezienquote:Op maandag 7 juni 2010 01:55 schreef CarOnline het volgende:
Fijn boek, Millennium 2!
Ben er al bijna door en 3 ligt al klaar![]()
Zaterdag bij de boodschappen maar meteen even meegenomen.
Hmm dan lees ik toch liever de boeken.quote:
x2quote:
Schandalig..het arme kindquote:Op zondag 6 juni 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Was bij Nederland-Hongarijeen Michael van Praag vraagt enig begrip voor de belangen van sponsors
Zo is dat! En we hebben al aardig wat mooie dagen gehad, in april en nu ook in mei-juni. Het was vanaf 21 mei tot nu prachtig weerquote:Op maandag 7 juni 2010 08:48 schreef Disana het volgende:
Hier ook, erg donker en veel wind. Nou ja, die mooie dagen hebben we alvast binnen.
En er kunnen nog zat mooie dagen volgen. Alhoewel, twee zomers terug ofzo, toen bleven we maar wachten op mooier weer en ineens was het weer herfst.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat! En we hebben al aardig wat mooie dagen gehad, in april en nu ook in mei-juni. Het was vanaf 21 mei tot nu prachtig weer
Ha. Bij mij beginnen de takken een beetje te zwiepen en het wordt nog steeds donkerder. Toch is het niet koud, hoor net dat het morgen ook gemiddeld 21 graden wordt.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef Toverheks het volgende:1 voordeel van lekker wind op het balkonetje, mijn vlaggetjes wapperen wel leuk en die schijtduiven blijven erdoor weg.
ja, we krijgen een rare zomer denk ik, veel onweer maar ook veel warme dagenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. Bij mij beginnen de takken een beetje te zwiepen en het wordt nog steeds donkerder. Toch is het niet koud, hoor net dat het morgen ook gemiddeld 21 graden wordt.
We hebben al jaren en jarenlang mooi meer in april-mei-juni. Daarna onbestendig weer in julie-augustus (atmosfeer te instabiel door de kracht van de zon) en vervolgens in september-oktober prachtig nazomerweer.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, we krijgen een rare zomer denk ik, veel onweer maar ook veel warme dagen
Nou ja, 't was ook min of meer een globale duidingquote:Op maandag 7 juni 2010 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Vorig jaar hebben we anders prachtig mooi weer gehad in juli
Ja, wel een beetje. 't Is ook ineens weer herfst hè.quote:
18 graden buiten, lekker fris. Joran lijkt mij zo ongeveer ten dode opgeschreven. Gaat hij niet lichamelijk stuk, dan toch zeker wel geestelijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. 't Is ook ineens weer herfst hè.
Al is het hier prima toeven vergeleken met de Castro Castro-gevangenis.
Je gaat de stap zetten en voor jezelf beginnen?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Om half twaalf gesprek en als het goed is, kan ik per 1 augustus weg, met een kleine vergoeding en een maand betaald verlof.
Nu maar een artikeltje maken voor hier, en dan weer slogans voor daar.
Na mij de zondvloed.
Ik hou even nog alle opties open. Straks even achter een sollicitatie aan bellen en ik heb sowieso nog een aantal freelanceopdrachten liggen. Waar ik nu ook gewoon in werktijd aan ga werken. Maar die zelfstandigheid is nu idd wel een grotere optie geworden.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je gaat de stap zetten en voor jezelf beginnen?
Maar waarom dan nu al ontslag nemen als je de opties nog open hebt?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou even nog alle opties open. Straks even achter een sollicitatie aan bellen en ik heb sowieso nog een aantal freelanceopdrachten liggen. Waar ik nu ook gewoon in werktijd aan ga werken. Maar die zelfstandigheid is nu idd wel een grotere optie geworden.
Al zou het me ook niet verbazen als hij op de een of andere manier toch "een posititie" in die bajes weet te verkrijgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
18 graden buiten, lekker fris. Joran lijkt mij zo ongeveer ten dode opgeschreven. Gaat hij niet lichamelijk stuk, dan toch zeker wel geestelijk.
Nou ja, verloren leek hij mij toch al.
Ontslag krijgen ...quote:Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar waarom dan nu al ontslag nemen als je de opties nog open hebt?
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Al zou het me ook niet verbazen als hij op de een of andere manier toch "een posititie" in die bajes weet te verkrijgen.
Oooops, ik heb iets gemist dan denk ik? Maar volgens mij kan dat helemaal niet als je onlangs nog gebruik hebt gemaakt van die arbeidstjidverkorting constructie. Ik dacht gelezen te hebben dat je na zo'n constructie nog zes maanden in dienst moest blijven. Zo niet, dan moet men het gekregen geld terug geven aan Donner.quote:
Klopt. Vandaar dat ze het ook zo snel na ontslagronde 1 en ingang van de deeltijd WW hebben gedaan. De hoogte van de boete hangt nl samen met de lengte van de 'onterecht' ontvangen WW. Hoe langer wachten, hoe hoger de boete.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oooops, ik heb iets gemist dan denk ik? Maar volgens mij kan dat helemaal niet als je onlangs nog gebruik hebt gemaakt van die arbeidstjidverkorting constructie. Ik dacht gelezen te hebben dat je na zo'n constructie nog zes maanden in dienst moest blijven. Zo niet, dan moet men het gekregen geld terug geven aan Donner.
Cc je had toch sollicitatie bij G-Star lopen??/ of begreep ik dat weer verkeerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
En geen negatieve energie hier. Verre van zelfs. Ik barst van de avontuurlijke energie.
Ja klopt. Was in eerste instantie afgewezen, naar nu blijkt omdat ze denken dat ik deze functie snel te 'beklemmend' zou vinden. Ik denk van niet. Het is puur copywriting, maar daar ligt mijn hart meer dan bij branding en concepting.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
Cc je had toch sollicitatie bij G-Star lopen??/ of begreep ik dat weer verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |