Ik heb de films gezienquote:Op maandag 7 juni 2010 01:55 schreef CarOnline het volgende:
Fijn boek, Millennium 2!
Ben er al bijna door en 3 ligt al klaar![]()
Zaterdag bij de boodschappen maar meteen even meegenomen.
Hmm dan lees ik toch liever de boeken.quote:
x2quote:
Schandalig..het arme kindquote:Op zondag 6 juni 2010 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Was bij Nederland-Hongarijeen Michael van Praag vraagt enig begrip voor de belangen van sponsors
Zo is dat! En we hebben al aardig wat mooie dagen gehad, in april en nu ook in mei-juni. Het was vanaf 21 mei tot nu prachtig weerquote:Op maandag 7 juni 2010 08:48 schreef Disana het volgende:
Hier ook, erg donker en veel wind. Nou ja, die mooie dagen hebben we alvast binnen.
En er kunnen nog zat mooie dagen volgen. Alhoewel, twee zomers terug ofzo, toen bleven we maar wachten op mooier weer en ineens was het weer herfst.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat! En we hebben al aardig wat mooie dagen gehad, in april en nu ook in mei-juni. Het was vanaf 21 mei tot nu prachtig weer
Ha. Bij mij beginnen de takken een beetje te zwiepen en het wordt nog steeds donkerder. Toch is het niet koud, hoor net dat het morgen ook gemiddeld 21 graden wordt.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef Toverheks het volgende:1 voordeel van lekker wind op het balkonetje, mijn vlaggetjes wapperen wel leuk en die schijtduiven blijven erdoor weg.
ja, we krijgen een rare zomer denk ik, veel onweer maar ook veel warme dagenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. Bij mij beginnen de takken een beetje te zwiepen en het wordt nog steeds donkerder. Toch is het niet koud, hoor net dat het morgen ook gemiddeld 21 graden wordt.
We hebben al jaren en jarenlang mooi meer in april-mei-juni. Daarna onbestendig weer in julie-augustus (atmosfeer te instabiel door de kracht van de zon) en vervolgens in september-oktober prachtig nazomerweer.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, we krijgen een rare zomer denk ik, veel onweer maar ook veel warme dagen
Nou ja, 't was ook min of meer een globale duidingquote:Op maandag 7 juni 2010 09:25 schreef Deisyy het volgende:
Vorig jaar hebben we anders prachtig mooi weer gehad in juli
Ja, wel een beetje. 't Is ook ineens weer herfst hè.quote:
18 graden buiten, lekker fris. Joran lijkt mij zo ongeveer ten dode opgeschreven. Gaat hij niet lichamelijk stuk, dan toch zeker wel geestelijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. 't Is ook ineens weer herfst hè.
Al is het hier prima toeven vergeleken met de Castro Castro-gevangenis.
Je gaat de stap zetten en voor jezelf beginnen?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Om half twaalf gesprek en als het goed is, kan ik per 1 augustus weg, met een kleine vergoeding en een maand betaald verlof.
Nu maar een artikeltje maken voor hier, en dan weer slogans voor daar.
Na mij de zondvloed.
Ik hou even nog alle opties open. Straks even achter een sollicitatie aan bellen en ik heb sowieso nog een aantal freelanceopdrachten liggen. Waar ik nu ook gewoon in werktijd aan ga werken. Maar die zelfstandigheid is nu idd wel een grotere optie geworden.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je gaat de stap zetten en voor jezelf beginnen?
Maar waarom dan nu al ontslag nemen als je de opties nog open hebt?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou even nog alle opties open. Straks even achter een sollicitatie aan bellen en ik heb sowieso nog een aantal freelanceopdrachten liggen. Waar ik nu ook gewoon in werktijd aan ga werken. Maar die zelfstandigheid is nu idd wel een grotere optie geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |