Ja, en ik had gehoopt dat het idd bij de mensen zou blijven aan wie ik het verteld had....quote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh... jij?
Ik weet het niet meer wie het gezegd heeft. Maar ik weet wél dat als je aan 2 a 3 mensen iets vertelt, dat het dan niet lang duurt voordat bijna iedereen het weet. "NIet doorvertellen hè!!!!"
Is dat niet het geval dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik had gehoopt dat het idd bij de mensen zou blijven aan wie ik het verteld had....
Ach, Gert, wat heeft die hier nou te melden. Die ligt de helft van de tijd met zijn witte reet op het strand. Hij zal al wel dronken zijnquote:
Ja, het is immers al half 12quote:Op maandag 7 juni 2010 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, Gert, wat heeft die hier nou te melden. Die ligt de helft van de tijd met zijn witte reet op het strand. Hij zal al wel dronken zijn
Jouw PI doet anders vermoedenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:33 schreef Laysa het volgende:
ik wist het ook niet hoor Lea
Ik weet niet eens wie haar vriendje isquote:Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw PI doet anders vermoeden
Jij hoort bij het kliekje
HA HA! LAYSA IS OVER VAN GISTEREN!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw PI doet anders vermoeden
Jij hoort bij het kliekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HA HA! LAYSA IS OVER VAN GISTEREN!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
![]()
D_K had er niet zoveel trek in gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
![]()
Ik doe haar elke avond in een tupperwarebakje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |