Dat ding is zo foeilelijk dat hij weer mooi wordtquote:Op maandag 7 juni 2010 14:42 schreef Gert het volgende:
Te koop bij de Blokkert (exclusief snacks):
[ afbeelding ]
Mensen en terugbellenquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is te zot voor woorden dat ik zelf achter die idioten aan moet om uit mijn huis gezet te worden, eigenlijk
Of Peter R. de Vriesquote:Op maandag 7 juni 2010 15:25 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_shirt_Joran___.html
Ja duh....dat zal die Nigeriaan er wel op gespetterd hebben.
Als je dus iemand hebt vermoord dan ga je het shirt waarin je dat hebt gedaan gewoon lekker aanhoudenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:25 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_shirt_Joran___.html
Ja duh....dat zal die Nigeriaan er wel op gespetterd hebben.
Er staat ook niet dat ze het bloed op een shirt hebben gevonden dat hij nog droeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je dus iemand hebt vermoord dan ga je het shirt waarin je dat hebt gedaan gewoon lekker aanhouden![]()
Dan ben je wel heel wereldvreemd hoor, hij zal toch ook wel eens CSI hebben gezien, toch ? Bij Natalee heeft hij van alles gedaan om elk bewijsmateriaal te laten verdwijnen maar hier slingert overal bewijsmateriaal rond ?
Ik blijf het tot op heden een raar verhaal vinden
Ze was toch gewurgd? Tot bloedens toe wurgen lijkt me wat teveel van het goedequote:Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat ook niet dat ze het bloed op een shirt hebben gevonden dat hij nog droeg.
Nee okee, maar zo'n shirt hou je toch niet bij je als je dat hebt gedaan, of hebben ze het soms op die kamer gevonden, dan zegt het helemaal weinig natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat ook niet dat ze het bloed op een shirt hebben gevonden dat hij nog droeg.
Ook dat nog, tis toch een raar verhaal .......quote:Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze was toch gewurgd? Tot bloedens toe wurgen lijkt me wat teveel van het goede
Love gamequote:Op maandag 7 juni 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
Ze is nu neergehoekt met een tennisracket van het merk '' Prince''
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
Ze is nu neergehoekt met een tennisracket van het merk '' Prince''
Hans klok was een beetje druk!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef D. het volgende:
Ze heeft er een paar dagen gelegen toch?
Hing er een 'niet storen' bordje voor de schoonmaaksters, en lopen ze dan dagenlang maar gewoon de kamer voorbij?
En waarom heeft hij haar niet laten verdwijnen? Daar is ie toch zo goed in?
Hij had bij de receptie gemeld dat de kamer niet schoon gemaakt hoefde te worden.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef D. het volgende:
Ze heeft er een paar dagen gelegen toch?
Hing er een 'niet storen' bordje voor de schoonmaaksters, en lopen ze dan dagenlang maar gewoon de kamer voorbij?
En waarom heeft hij haar niet laten verdwijnen? Daar is ie toch zo goed in?
Everybody could see there was chalkdust were bloodstainesquote:
Die kamer is niet viessss, Patrick.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had bij de receptie gemeld dat de kamer niet schoon gemaakt hoefde te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |