Scherp? Ik zie altijd een pafferige vijftiger in een versleten bureaustoel voor me.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis bij jou net als bij Wasabi, je moet het leren eten,... maar voor een hoop mensen blijft het scherpe rotzooi
Dat valt in geval van Gher wel mee hoor...., maar ik hoop dat je beseft dat ook deze opmerking als een zeker compliment beschouwd wordt hèquote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Scherp? Ik zie altijd een pafferige vijftiger in een versleten bureaustoel voor me.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat valt in geval van Gher wel mee hoor...., maar ik hoop dat je beseft dat ook deze opmerking als een zeker compliment beschouwd wordt hè
Volgens mij valt het helemaal niet meequote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat valt in geval van Gher wel mee hoor...., maar ik hoop dat je beseft dat ook deze opmerking als een zeker compliment beschouwd wordt hè
Scherpquote:Op maandag 7 juni 2010 16:59 schreef Jian het volgende:
maar voor een hoop mensen blijft het scherpe rotzooi
Pringles heeft Salt and Vinegar chipjes en dat is een hoop scherper dan die Wasabi chips die ineens in de mode zijn.quote:
Wasabi chipsquote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Pringles heeft Salt and Vinegar chipjes en dat is een hoop scherper dan die Wasabi chips die ineens in de mode zijn.
Ja. En die nep-Farao zou willen dat ie zo scherp uit de hoek kon komen. Ik moet altijd aan die ouwe zemelaar denken: veel gezeur in slecht Nederlands.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:14 schreef Jian het volgende:
Wasabi chipsWel eens een echt hapje goede pure Wasabi genomen ?
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ach, hij doet tenminste wat hij eerst juist niet wilde: het bestaansrecht van de COS rechtvaardigen
Nou, dat moet ik nu dan ook maar niet doen: net gestopt met roken en proef alles veel beter.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Wasabi chipsWel eens een echt hapje goede pure Wasabi genomen ?
Ja, hallo zeg, als je nou denkt dat ik m ga verdedigen, echt niet hoor, hij zoekt het maar lekker uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En die nep-Farao zou willen dat ie zo scherp uit de hoek kon komen. Ik moet altijd aan die ouwe zemelaar denken: veel gezeur in slecht Nederlands.
Zelfs de hont is depri, kut je nagaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:15 schreef Copycat het volgende:
Ja. En die nep-Farao zou willen dat ie zo scherp uit de hoek kon komen. Ik moet altijd aan die ouwe zemelaar denken: veel gezeur in slecht Nederlands.
Beequeen toch!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs de hond is depri, kut je nagaan.
[ afbeelding ]
Redelijk. Ik ben nooit echt een enorme RLS-er geweest. Volgde het wel, maar meer zijdelings dan dat ik me er echt in verdiepte. Met DGK is dat wat meer geworden, maar ook daar zat ik nooit echt aan een stream gekluisterd.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef Jian het volgende:
Maar jij loopt toch ook al een tijdje mee in dit wereldje ..... of vergis ik me nu ?
Ik hou ook van Salt and Vinegarquote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat moet ik nu dan ook maar niet doen: net gestopt met roken en proef alles veel beter.
Toch zijn ze wel lekker hoor, die chips. Maar Salt and Vinegar bijt zo lekker in je lippen
quote:Wasabi (ワサビ(山葵)?, originally 和佐比; Wasabia japonica, Cochlearia wasabi, or Eutrema japonica) is a member of the Brassicaceae family, which includes cabbages, horseradish, and mustard. Known as "Japanese horseradish", its root is used as a spice and has an extremely strong flavor. Its hotness is more akin to that of a hot mustard rather than the capsaicin in a chili pepper, producing vapors that stimulate the nasal passages more than the tongue. The plant grows naturally along stream beds in mountain river valleys in Japan. There are also other species used, such as W. koreana, and W. tetsuigi. The two main cultivars in the marketplace are W. japonica cv. 'Daruma' and cv. 'Mazuma', but there are many others.
Dat voel je idd vooral in je neus.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef Disana het volgende:
Okee, ik ga me een keer aan de wasabi wagen.
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de observatie en inschatting van usersquote:
quote:There rolls the deep where grew the tree.
O earth, what changes hast thou seen!
There where the long street roars, hath been
The stillness of the central sea.
The hills are shadows, and they flow
From form to form, and nothing stands;
They melt like mist, the solid lands,
Like clouds they shape themselves and go.
But in my spirit will I dwell,
And dream my dream, and hold it true;
For tho’ my lips may breathe adieu,
I cannot think the thing farewell.
Ja, dat had ik ook vet gemaakt. Lijkt me wel lekker als je ervan gaat snotterenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat voel je idd vooral in je neus.
[ afbeelding ]
Beetje slordig dat zo'n fabrikant een portret met lang haar van Joran gebruikt.
dat klopt wel, als je neus dicht zit werkt het fantastischquote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef Disana het volgende:
Okee, ik ga me een keer aan de wasabi wagen.
[..]
Oh. Gher is een beetje halfVOL. En dus ook halfLEEG.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:29 schreef Jian het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op de observatie en inschatting van users![]()
Er echt van snotteren doe ik niet, de neusholten raken ineens leeg alsof alle slijm in één klap oplost.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook vet gemaakt. Lijkt me wel lekker als je ervan gaat snotteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |