quote:Op maandag 7 juni 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kamer is niet viessss, Patrick.
quote:Deze
stabiele betrouwbare partij is het meest Bijbelvast en
laat zich bij het bedrijven van politiek het meest leiden
door Gods Woord. Ook bij de visie van de SGP op de
islam en de islamisering is een stem op de partij van de mannenbroeders niet verspild.
Af en toe lees ik daar wel even maar kom op: 19 delen?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volg je het Joran draadje ook? Een aanrader, maar zet wel je aluhoedje op.
In het begin las ik het wel, toen was er nog nieuws. Nu is het verzand in speculatie; niet interessant meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Af en toe lees ik daar wel even maar kom op: 19 delen?
Met de informatie die er is, is er ook geen zinnig woord meer over te zeggen. Er zijn zoveel verhalen gebaseerd op onbetrouwbare berichtgeving dat niets meer met elkaar lijkt te rijmen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
In het begin las ik het wel, toen was er nog nieuws. Nu is het verzand in speculatie; niet interessant meer.
En de vraag is of alle waarheid ooit boven tafel komt daarginds.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de informatie die er is, is er ook geen zinnig woord meer over te zeggen. Er zijn zoveel verhalen gebaseerd op onbetrouwbare berichtgeving dat niets meer met elkaar lijkt te rijmen.
Klopt, maar bij verveling is het grappig leesvoer. Vooral die huis-tuin-en keuken-Sherlocks en semi kenners van het recht/strafrecht doen mij in een deuk liggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Met de informatie die er is, is er ook geen zinnig woord meer over te zeggen. Er zijn zoveel verhalen gebaseerd op onbetrouwbare berichtgeving dat niets meer met elkaar lijkt te rijmen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Dat topic heeft nog maar weinig nieuwswaarde, maar af en toe is het wel om te lachen, zoals die foto met daarop het moordwapen
En jij hebt het over "Waarheid" ? schaam je je niet een beetje?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
En de vraag is of alle waarheid ooit boven tafel komt daarginds.
Ben jij nu echt zo'n triest sukkeltje, of speel je die rol gewoon met verve?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
Mijn post ombouwen en nog neerzetten ook..
Jij bent er tochquote:Op maandag 7 juni 2010 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onthef je van die afschuwelijke taak.. er is daar niets wat jou interesseert...![]()
te laatquote:Op maandag 7 juni 2010 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor, ik onthef je van die afschuwelijke taak.. er is daar niets wat jou interesseert...![]()
Je reactie is al goud waard...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij nu echt zo'n triest sukkeltje, of speel je die rol gewoon met verve?
Te veel eer. Veel te veel eer. Ik vroeg het me serieus af.quote:
Tis bij jou net als bij Wasabi, je moet het leren eten,... maar voor een hoop mensen blijft het scherpe rotzooiquote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. als ik het van JOU moet hebben, kan ik idd RIP...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |