Ik geloof wel in het interview in de krant van Cohen, alleen niet dat hij op de radio heeft gezegd dat Robben maar 3 maanden moet wachten Fritsiequote:
Dat was al oud. En verrekingquote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net een leuke tweet
@Michello1986: Gerucht Diagnose Robben Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel..na 8-10 dgn volledig hersteld.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
@Michello1986: Gerucht Diagnose Robben Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel..na 8-10 dgn volledig hersteld.
Daarom heet het ook 'gerucht'quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef Smoofie het volgende:
Tweets zijn onbetrouwbaar
Het beste is om gewoon op het officiële bericht omtrent de blessure van Robben te wachten. Zinloos om daarvoor al over te praten.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
Twentequote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gerucht
Gerucht op Twitter
Verreking
Je hebt wel een punt ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef sig000 het volgende:
Geblesseerd raken tijdens WK gaat ie sowieso.
Dan is dit misschien wel gunstig.
De supersub alleen wanneer nodig.
@Robert89: Gerucht Diagnose #Robben klopt niet, hamstring is gescheurd. 2 tot 3 maanden revalidatie na operatie.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
Iets met een 'eet je schoen op'-topicquote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Zet dan een Ajax afbeelding onder je naam oke
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Golaso het volgende:
[..]
@Robert89: Gerucht Diagnose #Robben klopt niet, hamstring is gescheurd. 2 tot 3 maanden revalidatie na operatie.
Dat klinkt niet zo best mensen...
Op Twitter kunnen mensen zoveel als ze willen zeggen. Betrouwbaar is het vaak allerminst. Dus tsja, het kan meevallen en het kan ook zijn zoals die Robert zegt.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Golaso het volgende:
[..]
@Robert89: Gerucht Diagnose #Robben klopt niet, hamstring is gescheurd. 2 tot 3 maanden revalidatie na operatie.
Ik ook, sprak hem net via de telefoon.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:29 schreef Periferique het volgende:
Ik hoor net dat ie er minimaal 2 maanden uit ligt
Bron graag.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:29 schreef Periferique het volgende:
Ik hoor net dat ie er minimaal 2 maanden uit ligt
We hebben het over Robben héquote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Creeg het volgende:
Hoe hij neerviel leek wel op dat hij geschoten werd ofzo.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Golaso het volgende:
[..]
Hij is geniaal en breekbaar, alleen inzetten wanneer nodig en Kuyt eerst het vuile werk laten opknappen.quote:
Hij is nog in het ziekenhuisquote:Oranje in gedachten bij Robben
HOOFDDORP – Bondscoach Bert van Marwijk kijkt tevreden terug naar het verloop van de reis naar Zuid-Afrika en de aankomst bij het hotel. Toch zullen de gedachten van de oefenmeester ook tijdens de reis bij de met een blessure achtergebleven Arjen Robben zijn geweest.
“Er is nog geen nieuws, we hopen dat het goed komt”, vertelde Van Marwijk voor de camera's van de NOS over zijn vleugelaanvaller.
Robben die zaterdagmiddag tijdens de wedstrijd met Hongarije geblesseerd raakte, zal zondag meer duidelijkheid krijgen over zijn blessure. De aanvaller van Bayern is momenteel in het ziekenhuis voor een scan.
Contact
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst houdt via de sms contact met Robben: “We hebben net gesmst”, vertelt ‘Gio’ tegen De Telegraaf. “Als het goed is, is hij nu in het ziekenhuis. Nu maar hopen dat het goed komt.”
De Nederlanders werden hartelijk ontvangen bij aankomst bij het hotel waar ze de aankomende weken in zullen verblijven. “Dit is wel leuk en we hebben een prima vlucht gehad”, aldus de bondscoach.
Ohja, zn kleine teen tegen de tafelpoot toen. Hij ging een maand niet trainen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hebben het over Robben hé![]()
Als hij zijn teen tegen de tafel stoot reageert hij net zo.
Volgens de reglementen mag je een kale wisselen voor een kale?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie net op twitter dat Cambiasso meegaat ipv robben..
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
Heb trouwens net gehoord dat Van Persie, Van der Vaart en Sneijder slaande ruzie hebben gehad. Ze zijn door Bert per direct op het vliegtuig naar huis gestuurd.
Jaap Stamquote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens de reglementen mag je een kale wisselen voor een kale?
Dat weten wij ook niet.quote:
Idd. Zonder betrouwbare bron heb je er niks aan.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef marcodej het volgende:
Anders laten we dat hele twitter gewoon even links liggen.
Het ligt anders. Van Marwijk heeft de vrouw van Mark van Bommel gebald. Echt waar! Slaande ruzie uitgebroken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
Heb trouwens net gehoord dat Van Persie, Van der Vaart en Sneijder slaande ruzie hebben gehad. Ze zijn door Bert per direct op het vliegtuig naar huis gestuurd.
Dat vraag ik je niet.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Volgens de twitter van van der wiel was robben om 16:00 uur in het ziekemhiis, en is er nog geen diagnose.
En therry heeft het intussen gedaan met de vrouw van robben! Wat een nieuwsquote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het ligt anders. Van Marwijk heeft de vrouw van Mark van Bommel gebald. Echt waar! Slaande ruzie uitgebroken.
Dat bericht van die Robert heb ik net zelf verzonnen om aan te tonen hoe makkelijk een gerucht kan worden verspreidquote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Op Twitter kunnen mensen zoveel als ze willen zeggen. Betrouwbaar is het vaak allerminst. Dus tsja, het kan meevallen en het kan ook zijn zoals die Robert zegt.
Oke.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Oke, laten het zo doen. Iemand spamt f5 op Goal.com, een ander op vi.nl en nog een ander op NOS , oke?
De vrouw van Van Bommel is de dochter van Van Marwijk hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het ligt anders. Van Marwijk heeft de vrouw van Mark van Bommel gebald. Echt waar! Slaande ruzie uitgebroken.
Als jij die nou doet, doe ik dat in dit topic!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Oke, laten het zo doen. Iemand spamt f5 op Goal.com, een ander op vi.nl en nog een ander op NOS , oke?
Dat ligt aan hoe de media er mee omgaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Tarado het volgende:
Dat de berichtgeving zolang op zich laat wachten is dat goed of slecht nieuws?
Was Greg al aan de Pisang Ambon?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Volgens de twitter van van der wiel was robben om 16:00 uur in het ziekemhiis, en is er nog geen diagnose.
Vaak op F5 drukken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er staat helemaal niets boeiends ? :s
Volgens mij slecht, anders was het toch allang naar buiten gekomen? Tenminste, lijkt mij toch.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Tarado het volgende:
Dat de berichtgeving zolang op zich laat wachten is dat goed of slecht nieuws?
zijn eigen dochter?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Joran?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
De vrouw van Van Bommel is de dochter van Van Marwijk hoor.
Ow, hehe.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Golaso het volgende:
[..]
Dat bericht van die Robert heb ik net zelf verzonnen om aan te tonen hoe makkelijk een gerucht kan worden verspreid
Hij heeft dus zijn eigen kind genakt?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zullen we erom wedden?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:36 schreef Golaso het volgende:
Ik blijf bij mijn omplottheorie, Robben staat straks gewoon in de basis tegen Denemarken
LOL. Als er één site onbetrouwbaar is, is het die wel.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef HaagsPietje het volgende:
is er iets met Robben aan de hand ofzo?? zeker weer geblesseerd?
SChijt, die brengt wel snel nieuws.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
LOL. Als er één site onbetrouwbaar is, is het die wel.
Nee niks hoor.....quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef HaagsPietje het volgende:
is er iets met Robben aan de hand ofzo?? zeker weer geblesseerd?
Ja, hij wilde een hakje maken maar het balletje was te klein.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nieuws nog niet gehoord? Robben heeft zich verstuikt bij het tafeltennissen.
Haha.quote:
Op twitter zeggen ze watertrappelen, wel goed je bronnen verifiëren!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nieuws nog niet gehoord? Robben heeft zich verstuikt bij het tafeltennissen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja, hij wilde een hakje maken maar het balletje was te klein.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
Op twitter zeggen ze watertrappelen, wel goed je bronnen verifiëren!
Is het wel bewezen dat het robben was? Op twitter zeggen ze dat het misschien wel een kloon was !quote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
Alsof ik Twitter serieus neem.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:39 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
Het was Carlo Boszhard voor de TV Kantine jaquote:Op zondag 6 juni 2010 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is het wel bewezen dat het robben was? Op twitter zeggen ze dat het misschien wel een kloon was !
quote:
Lol, wel goed gemaaktquote:Op zondag 6 juni 2010 16:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Grappen over de Holocaust vind ik prima, maar dit gaat te ver.
dat is al oudquote:Op zondag 6 juni 2010 16:45 schreef Creeg het volgende:
Van Marwijk over Robben: "Nog geen nieuws"
Bert van Marwijk weet nog niet of hij op het WK kan beschikken over de zaterdag geblesseerd geraakte Arjen Robben. Dat liet de bondscoach van het Nederlands elftal zondag weten na aankomst in Zuid-Afrika.
Gepubliceerd
Vandaag om 13:57
bron
Moet dus elk moment komen ...
Dat zeg ik loser. 13:57quote:
Ook aanvoerder Giovanni van Bronckhorst had nog geen nieuws over de blessure van Robben. Wel had de linksback zondag nog contact met de dribbelaar. "We hebben net gesmst. Als het goed is, is hij nu in het ziekenhuis. Nu maar hopen dat het goed komt."quote:
Wat lief zijn die twitteraars toch!quote:Team_OnsOranje
Retweetactie @team_onsoranje: Steunbetuiging aan Arjen Robben. Arjen, we leven met je mee!
Alsof wij niet van Denemarken, Kameroen en Japan kunnen winnen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:47 schreef Flammie het volgende:
En dalijk hebben we het goede nieuws; robben kan mee!
En dan staan we laatste in de groep na 3 wedstrijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij moest toch ook naar tien verschillende ziekenhuizen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:48 schreef sig000 het volgende:
De heren doktoren brengen alles in stelling om juiste diagnose te stellen, dat duurt nu eenmaal hun uurtarief.
volgens mij is daar niks aan, niveau is zo belabberd dat daarstraks iemand weggedragen werd met een hartaanvalquote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef Creeg het volgende:
Ondertussen kijken we vrolijk, Nadal vs Söderling
joerid: Diagnose #Robben: doodquote:Op zondag 6 juni 2010 16:50 schreef Flammie het volgende:
suard #Robben tot z'n nek verlamd!!!
SHIT !!!!! dit is niet goed !!!
Jawel, maar raakt hij een speler aan. Dan is zn pols gebroken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:51 schreef nikk het volgende:
Maar zelfs als het meevalt is Robben toch nooit 100% fit voor een wedstrijd?
Jawel.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:51 schreef nikk het volgende:
Hij is wel vaak fit, maar gemaakt van suiker. Dus één regenbui of een hongerige deen en het is afgelopen...quote:Op zondag 6 juni 2010 16:51 schreef nikk het volgende:
Nou ja, er is bekend dat er niks bekend is.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:52 schreef Borizzz het volgende:
mensen hou nu op met nuilen, er is nog geen nieuws
verdorie al 2 topics versleten sinds de blessure en dr is nog niks bekend
Niet grappig. Robben is geen Godenzoon.quote:
Uiteraard, die zijn geprivatiseerd en dol op zulke klanten.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef Mestras het volgende:
[..]
Hij moest toch ook naar tien verschillende ziekenhuizen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1. Paint
2. Creatief wezen met letters kopiëren en plakken
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niet grappig. Robben is geen Godenzoon.
Van Bronckhorst mij, maar ik heb nog niks nieuwsquote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef Burakius het volgende:
Oke jongens nog nieuw nieuws? Robben houdt van Bronckhorst per sms op de hoogte.
Ik ook. Wat een hoerige baby zegquote:Op zondag 6 juni 2010 17:02 schreef Burakius het volgende:
Graag vraag ik vriendelijk om zulke aanstootgevende plaatjes te verwijderen. Dit is echt nergens voor nodig.
quote:
Dit gaat echt te ver wat je nu zegt. Een beetje respect voor iemand anders zijn geloof is wel op plaats barbaar.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geniaal.
Die is aardig aan het kruis genageld zeg.
Ik denk Arjen Robben.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zou de primeur hebben met 't officiele nieuws, radio 1 als vanouds?
Nee, TSquote:Op zondag 6 juni 2010 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zou de primeur hebben met 't officiele nieuws, radio 1 als vanouds?
Maar de dokter zegt het als eerste tegen Robben. Of misschien tegen TS.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef Quazie het volgende:
[..]
Mwah... ik gok toch de dokter van Robben...
Jep, ik heb zojuist mijn nummer moeten doorgeven aan de moeder van Robbenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:07 schreef Torrio het volgende:
[..]
Maar de dokter zegt het als eerste tegen Robben. Of misschien tegen TS.
gelovigen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver wat je nu zegt. Een beetje respect voor iemand anders zijn geloof is wel op plaats barbaar.
Gelovigen hebben nooit respect gehad voor anderen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver wat je nu zegt. Een beetje respect voor iemand anders zijn geloof is wel op plaats barbaar.
En dan zeker het risico nemen om gepakt te kunnen worden door de pastoor.....quote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Smoofie het volgende:
We kunnen ook met z'n allen naar de kerk gaan op deze mooie zondag en bidden voor Robben
pffff, als ik naar de kerk ga dan bid ik wel voor een nóg grotere piemol. Niet voor Robbenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Smoofie het volgende:
We kunnen ook met z'n allen naar de kerk gaan op deze mooie zondag en bidden voor Robben
dude...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelovigen hebben nooit respect gehad voor anderen.
Waarom zou ik respect moeten hebben voor een zelfverkozen geestesziekte?![]()
Haha jij hebt een klein pikkiequote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef Beavis het volgende:
[..]
pffff, als ik naar de kerk ga dan bid ik wel voor nóg een grotere piemol. Niet voor Robben
Precies, gelovigen mogen beledigen en onderscheid maken in naam van God, waarom mogen ongelovigen dat dan niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het feit dat er zoiets als respect bestaat komt door geloof. Anders zou niets me weerhouden om je nu op te zoeken en je te knuppelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
omdat dit de 21e eeuw isquote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies, gelovigen mogen beledigen en onderscheid maken in naam van God, waarom mogen ongelovigen dat dan niet?
Dat komt juist voort uit het humanistische (dus atheistische) idee dat je de zaken die je zelf niet wil ondergaan je ook anderen niet aan moet doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het feit dat er zoiets als respect bestaat komt door geloof. Anders zou niets me weerhouden om je nu op te zoeken en je te knuppelen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het feit dat er zoiets als respect bestaat komt door geloof. Anders zou niets me weerhouden om je nu op te zoeken en je te knuppelen.
Ik hoor nooit iets over respect als een columnist de strot wordt doorgesneden, een homo op een school wordt geweigerd of kleine jongetjes GHB-wijwater te drinken krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies, gelovigen mogen beledigen en onderscheid maken in naam van God, waarom mogen ongelovigen dat dan niet?
Net als Rooneyquote:Op zondag 6 juni 2010 17:13 schreef Tiemie het volgende:
anyway ze houden nog tot 15 min voor de eerste wedstrijd vol dat hij zijn actieve loopbaan moet beëindigen en dan blijkt hij gewoon in de basis staan.
Goeie SC tot er meer nieuws is toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:13 schreef Beavis het volgende:
hahaha, de booboo van Robben loopt uit op een religie topic
Oh wat gek dat ik als atheist die neiging zonder moeite kan bedwingen. Dat geclaim altijd dat normen, waarden en respect samen zouden hangen met geloof...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
en dat doen alleen gelovigen?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoor nooit iets over respect als een columnist de strot wordt doorgesneden, een homo op een school wordt geweigerd of kleine jongetjes GHB-wijwater te drinken krijgen.
Opmerkelijk.
VI is te laat.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:16 schreef Torrio het volgende:
Ik F5 VI alleen regelmatig, de rest lees ik hier wel.
Is dit nou een topic over Robben of over incest?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:16 schreef Radio-silence het volgende:
Het is ook een feit dat de meeste Gristenen die vooraan in de kerk zitten seks hebben met hun eigen kinderen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef Torrio het volgende:
[..]
Voor mij is het pas een feit als het op VI staat
Het is een originele topicwending tot er nieuws isquote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dit nou een topic over Robben of over incest?
De atheist wordt niet boos om een plaatje maar ze gaan wel rellen bij strandfeesten waar je de gelovige niet tegen zal komen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh wat gek dat ik als atheist die neiging zonder moeite kan bedwingen. Dat geclaim altijd dat normen, waarden en respect samen zouden hangen met geloof...
Daarnaast zou je als niet-gelovige helemaal niet boos zijn over een stom plaatje waar een profeet belachelijk gemaakt wordt, dus is het nou een katalysator of een veiligheidsmechanisme?
Robben met incest.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laten we het eens over moslim bashen hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:18 schreef Beavis het volgende:
[..]
De atheist wordt niet boos om een plaatje maar ze gaan wel rellen bij strandfeesten waar je de gelovige niet tegen zal komen.
Komop zeg. Je kan afgeven op gelovigen maar je mag altijd wel even naar jezelf kijken. Ook bij atheisten gaat een hoop fout. Los dat eerst op voordat je commentaar gaat leveren op anderen.
Nee, ik ben niet gelovig maar ik walg van christen (of moslim) bashen.
Ga huilenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Flikker eens op met die religie-discussie allemaal..ga maar PM-en of zo. Er zijn hier belangrijkere dingen te bespreken.
Zoals? Dat er nóg geen nieuws is?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Flikker eens op met die religie-discussie allemaal..ga maar PM-en of zo. Er zijn hier belangrijkere dingen te bespreken.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Nou het gerucht gaatook dat Van Marwijk het heeft gedaan met de vrouw van Van Bommel!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zo is het cirkeltje weer rond...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Nou het gerucht gaatook dat Van Marwijk het heeft gedaan met de vrouw van Van Bommel!
Plaats TVP knop.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:21 schreef Swomp het volgende:
Nu we toch niet meer ontopic zijn:
Ik klikte op dat kruisje nu is dit topic weg uit, mijn actieve topics....![]()
Hoe krijg ik dat weer terug !! ?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Dat ligt aan Radio-silence.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Gaan jullie straks tijdens de rust van Nederland - Denemarken ook over Jezus praten?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Nou het gerucht gaatook dat Van Marwijk het heeft gedaan met de vrouw van Van Bommel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |