Ohja, zn kleine teen tegen de tafelpoot toen. Hij ging een maand niet trainen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hebben het over Robben hé![]()
Als hij zijn teen tegen de tafel stoot reageert hij net zo.
Volgens de reglementen mag je een kale wisselen voor een kale?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie net op twitter dat Cambiasso meegaat ipv robben..
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
Heb trouwens net gehoord dat Van Persie, Van der Vaart en Sneijder slaande ruzie hebben gehad. Ze zijn door Bert per direct op het vliegtuig naar huis gestuurd.
Jaap Stamquote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens de reglementen mag je een kale wisselen voor een kale?
Dat weten wij ook niet.quote:
Idd. Zonder betrouwbare bron heb je er niks aan.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef marcodej het volgende:
Anders laten we dat hele twitter gewoon even links liggen.
Het ligt anders. Van Marwijk heeft de vrouw van Mark van Bommel gebald. Echt waar! Slaande ruzie uitgebroken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
Heb trouwens net gehoord dat Van Persie, Van der Vaart en Sneijder slaande ruzie hebben gehad. Ze zijn door Bert per direct op het vliegtuig naar huis gestuurd.
Dat vraag ik je niet.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Volgens de twitter van van der wiel was robben om 16:00 uur in het ziekemhiis, en is er nog geen diagnose.
En therry heeft het intussen gedaan met de vrouw van robben! Wat een nieuwsquote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het ligt anders. Van Marwijk heeft de vrouw van Mark van Bommel gebald. Echt waar! Slaande ruzie uitgebroken.
Dat bericht van die Robert heb ik net zelf verzonnen om aan te tonen hoe makkelijk een gerucht kan worden verspreidquote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Op Twitter kunnen mensen zoveel als ze willen zeggen. Betrouwbaar is het vaak allerminst. Dus tsja, het kan meevallen en het kan ook zijn zoals die Robert zegt.
Oke.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Oke, laten het zo doen. Iemand spamt f5 op Goal.com, een ander op vi.nl en nog een ander op NOS , oke?
De vrouw van Van Bommel is de dochter van Van Marwijk hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het ligt anders. Van Marwijk heeft de vrouw van Mark van Bommel gebald. Echt waar! Slaande ruzie uitgebroken.
Als jij die nou doet, doe ik dat in dit topic!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Oke, laten het zo doen. Iemand spamt f5 op Goal.com, een ander op vi.nl en nog een ander op NOS , oke?
Dat ligt aan hoe de media er mee omgaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Tarado het volgende:
Dat de berichtgeving zolang op zich laat wachten is dat goed of slecht nieuws?
Was Greg al aan de Pisang Ambon?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Volgens de twitter van van der wiel was robben om 16:00 uur in het ziekemhiis, en is er nog geen diagnose.
Vaak op F5 drukken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er staat helemaal niets boeiends ? :s
Volgens mij slecht, anders was het toch allang naar buiten gekomen? Tenminste, lijkt mij toch.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Tarado het volgende:
Dat de berichtgeving zolang op zich laat wachten is dat goed of slecht nieuws?
zijn eigen dochter?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Joran?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
De vrouw van Van Bommel is de dochter van Van Marwijk hoor.
Ow, hehe.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Golaso het volgende:
[..]
Dat bericht van die Robert heb ik net zelf verzonnen om aan te tonen hoe makkelijk een gerucht kan worden verspreid
Hij heeft dus zijn eigen kind genakt?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zullen we erom wedden?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:36 schreef Golaso het volgende:
Ik blijf bij mijn omplottheorie, Robben staat straks gewoon in de basis tegen Denemarken
LOL. Als er één site onbetrouwbaar is, is het die wel.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef HaagsPietje het volgende:
is er iets met Robben aan de hand ofzo?? zeker weer geblesseerd?
SChijt, die brengt wel snel nieuws.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
LOL. Als er één site onbetrouwbaar is, is het die wel.
Nee niks hoor.....quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef HaagsPietje het volgende:
is er iets met Robben aan de hand ofzo?? zeker weer geblesseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |