Dat bericht van die Robert heb ik net zelf verzonnen om aan te tonen hoe makkelijk een gerucht kan worden verspreidquote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Op Twitter kunnen mensen zoveel als ze willen zeggen. Betrouwbaar is het vaak allerminst. Dus tsja, het kan meevallen en het kan ook zijn zoals die Robert zegt.
Oke.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Oke, laten het zo doen. Iemand spamt f5 op Goal.com, een ander op vi.nl en nog een ander op NOS , oke?
De vrouw van Van Bommel is de dochter van Van Marwijk hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het ligt anders. Van Marwijk heeft de vrouw van Mark van Bommel gebald. Echt waar! Slaande ruzie uitgebroken.
Als jij die nou doet, doe ik dat in dit topic!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Oke, laten het zo doen. Iemand spamt f5 op Goal.com, een ander op vi.nl en nog een ander op NOS , oke?
Dat ligt aan hoe de media er mee omgaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Tarado het volgende:
Dat de berichtgeving zolang op zich laat wachten is dat goed of slecht nieuws?
Was Greg al aan de Pisang Ambon?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Volgens de twitter van van der wiel was robben om 16:00 uur in het ziekemhiis, en is er nog geen diagnose.
Vaak op F5 drukken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er staat helemaal niets boeiends ? :s
Volgens mij slecht, anders was het toch allang naar buiten gekomen? Tenminste, lijkt mij toch.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Tarado het volgende:
Dat de berichtgeving zolang op zich laat wachten is dat goed of slecht nieuws?
zijn eigen dochter?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het ligt anders. Van Marwijk heeft de vrouw van Mark van Bommel gebald. Echt waar! Slaande ruzie uitgebroken.
Joran?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
De vrouw van Van Bommel is de dochter van Van Marwijk hoor.
Ow, hehe.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef Golaso het volgende:
[..]
Dat bericht van die Robert heb ik net zelf verzonnen om aan te tonen hoe makkelijk een gerucht kan worden verspreid
Hij heeft dus zijn eigen kind genakt?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zullen we erom wedden?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:36 schreef Golaso het volgende:
Ik blijf bij mijn omplottheorie, Robben staat straks gewoon in de basis tegen Denemarken
LOL. Als er één site onbetrouwbaar is, is het die wel.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef HaagsPietje het volgende:
is er iets met Robben aan de hand ofzo?? zeker weer geblesseerd?
SChijt, die brengt wel snel nieuws.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
LOL. Als er één site onbetrouwbaar is, is het die wel.
Nee niks hoor.....quote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef HaagsPietje het volgende:
is er iets met Robben aan de hand ofzo?? zeker weer geblesseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |