Ik geloof wel in het interview in de krant van Cohen, alleen niet dat hij op de radio heeft gezegd dat Robben maar 3 maanden moet wachten Fritsiequote:
Dat was al oud. En verrekingquote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net een leuke tweet
@Michello1986: Gerucht Diagnose Robben Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel..na 8-10 dgn volledig hersteld.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
@Michello1986: Gerucht Diagnose Robben Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel..na 8-10 dgn volledig hersteld.
Daarom heet het ook 'gerucht'quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef Smoofie het volgende:
Tweets zijn onbetrouwbaar
Het beste is om gewoon op het officiële bericht omtrent de blessure van Robben te wachten. Zinloos om daarvoor al over te praten.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
Twentequote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gerucht
Gerucht op Twitter
Verreking
Je hebt wel een punt ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef sig000 het volgende:
Geblesseerd raken tijdens WK gaat ie sowieso.
Dan is dit misschien wel gunstig.
De supersub alleen wanneer nodig.
@Robert89: Gerucht Diagnose #Robben klopt niet, hamstring is gescheurd. 2 tot 3 maanden revalidatie na operatie.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef mazaru het volgende:
Iets met een 'eet je schoen op'-topicquote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Zet dan een Ajax afbeelding onder je naam oke
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Golaso het volgende:
[..]
@Robert89: Gerucht Diagnose #Robben klopt niet, hamstring is gescheurd. 2 tot 3 maanden revalidatie na operatie.
Dat klinkt niet zo best mensen...
Op Twitter kunnen mensen zoveel als ze willen zeggen. Betrouwbaar is het vaak allerminst. Dus tsja, het kan meevallen en het kan ook zijn zoals die Robert zegt.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Golaso het volgende:
[..]
@Robert89: Gerucht Diagnose #Robben klopt niet, hamstring is gescheurd. 2 tot 3 maanden revalidatie na operatie.
Ik ook, sprak hem net via de telefoon.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:29 schreef Periferique het volgende:
Ik hoor net dat ie er minimaal 2 maanden uit ligt
Bron graag.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:29 schreef Periferique het volgende:
Ik hoor net dat ie er minimaal 2 maanden uit ligt
We hebben het over Robben héquote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Creeg het volgende:
Hoe hij neerviel leek wel op dat hij geschoten werd ofzo.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef Golaso het volgende:
[..]
Hij is geniaal en breekbaar, alleen inzetten wanneer nodig en Kuyt eerst het vuile werk laten opknappen.quote:
Hij is nog in het ziekenhuisquote:Oranje in gedachten bij Robben
HOOFDDORP – Bondscoach Bert van Marwijk kijkt tevreden terug naar het verloop van de reis naar Zuid-Afrika en de aankomst bij het hotel. Toch zullen de gedachten van de oefenmeester ook tijdens de reis bij de met een blessure achtergebleven Arjen Robben zijn geweest.
“Er is nog geen nieuws, we hopen dat het goed komt”, vertelde Van Marwijk voor de camera's van de NOS over zijn vleugelaanvaller.
Robben die zaterdagmiddag tijdens de wedstrijd met Hongarije geblesseerd raakte, zal zondag meer duidelijkheid krijgen over zijn blessure. De aanvaller van Bayern is momenteel in het ziekenhuis voor een scan.
Contact
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst houdt via de sms contact met Robben: “We hebben net gesmst”, vertelt ‘Gio’ tegen De Telegraaf. “Als het goed is, is hij nu in het ziekenhuis. Nu maar hopen dat het goed komt.”
De Nederlanders werden hartelijk ontvangen bij aankomst bij het hotel waar ze de aankomende weken in zullen verblijven. “Dit is wel leuk en we hebben een prima vlucht gehad”, aldus de bondscoach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |