omdat dit de 21e eeuw isquote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies, gelovigen mogen beledigen en onderscheid maken in naam van God, waarom mogen ongelovigen dat dan niet?
Dat komt juist voort uit het humanistische (dus atheistische) idee dat je de zaken die je zelf niet wil ondergaan je ook anderen niet aan moet doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het feit dat er zoiets als respect bestaat komt door geloof. Anders zou niets me weerhouden om je nu op te zoeken en je te knuppelen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het feit dat er zoiets als respect bestaat komt door geloof. Anders zou niets me weerhouden om je nu op te zoeken en je te knuppelen.
Ik hoor nooit iets over respect als een columnist de strot wordt doorgesneden, een homo op een school wordt geweigerd of kleine jongetjes GHB-wijwater te drinken krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies, gelovigen mogen beledigen en onderscheid maken in naam van God, waarom mogen ongelovigen dat dan niet?
Net als Rooneyquote:Op zondag 6 juni 2010 17:13 schreef Tiemie het volgende:
anyway ze houden nog tot 15 min voor de eerste wedstrijd vol dat hij zijn actieve loopbaan moet beëindigen en dan blijkt hij gewoon in de basis staan.
Goeie SC tot er meer nieuws is toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:13 schreef Beavis het volgende:
hahaha, de booboo van Robben loopt uit op een religie topic
Oh wat gek dat ik als atheist die neiging zonder moeite kan bedwingen. Dat geclaim altijd dat normen, waarden en respect samen zouden hangen met geloof...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
en dat doen alleen gelovigen?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoor nooit iets over respect als een columnist de strot wordt doorgesneden, een homo op een school wordt geweigerd of kleine jongetjes GHB-wijwater te drinken krijgen.
Opmerkelijk.
VI is te laat.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:16 schreef Torrio het volgende:
Ik F5 VI alleen regelmatig, de rest lees ik hier wel.
Is dit nou een topic over Robben of over incest?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:16 schreef Radio-silence het volgende:
Het is ook een feit dat de meeste Gristenen die vooraan in de kerk zitten seks hebben met hun eigen kinderen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef Torrio het volgende:
[..]
Voor mij is het pas een feit als het op VI staat
Het is een originele topicwending tot er nieuws isquote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dit nou een topic over Robben of over incest?
De atheist wordt niet boos om een plaatje maar ze gaan wel rellen bij strandfeesten waar je de gelovige niet tegen zal komen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh wat gek dat ik als atheist die neiging zonder moeite kan bedwingen. Dat geclaim altijd dat normen, waarden en respect samen zouden hangen met geloof...
Daarnaast zou je als niet-gelovige helemaal niet boos zijn over een stom plaatje waar een profeet belachelijk gemaakt wordt, dus is het nou een katalysator of een veiligheidsmechanisme?
Robben met incest.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laten we het eens over moslim bashen hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:18 schreef Beavis het volgende:
[..]
De atheist wordt niet boos om een plaatje maar ze gaan wel rellen bij strandfeesten waar je de gelovige niet tegen zal komen.
Komop zeg. Je kan afgeven op gelovigen maar je mag altijd wel even naar jezelf kijken. Ook bij atheisten gaat een hoop fout. Los dat eerst op voordat je commentaar gaat leveren op anderen.
Nee, ik ben niet gelovig maar ik walg van christen (of moslim) bashen.
Ga huilenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Flikker eens op met die religie-discussie allemaal..ga maar PM-en of zo. Er zijn hier belangrijkere dingen te bespreken.
Zoals? Dat er nóg geen nieuws is?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Flikker eens op met die religie-discussie allemaal..ga maar PM-en of zo. Er zijn hier belangrijkere dingen te bespreken.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Nou het gerucht gaatook dat Van Marwijk het heeft gedaan met de vrouw van Van Bommel!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zo is het cirkeltje weer rond...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Nou het gerucht gaatook dat Van Marwijk het heeft gedaan met de vrouw van Van Bommel!
Plaats TVP knop.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:21 schreef Swomp het volgende:
Nu we toch niet meer ontopic zijn:
Ik klikte op dat kruisje nu is dit topic weg uit, mijn actieve topics....![]()
Hoe krijg ik dat weer terug !! ?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Dat ligt aan Radio-silence.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Gaan jullie straks tijdens de rust van Nederland - Denemarken ook over Jezus praten?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Nou het gerucht gaatook dat Van Marwijk het heeft gedaan met de vrouw van Van Bommel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |